%۰.۶۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۹۷
بک X3 پرو
۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
آریسان ۲
۸۰۲,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ساینا S
۷۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۲
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۳
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
مزدا 3
۵,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۱
رانا پلاس
۱,۰۴۴,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
اطلس GL
۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
کی ام سی T9
۴,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی ایگل
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
شاهین GL
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
اطلس G
۹۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
هایما ۸S
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
اکستریم LX
۳,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۹۷
بک X3 پرو
۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
آریسان ۲
۸۰۲,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ساینا S
۷۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۲
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۳
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
مزدا 3
۵,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۱
رانا پلاس
۱,۰۴۴,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
اطلس GL
۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
کی ام سی T9
۴,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی ایگل
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
شاهین GL
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
اطلس G
۹۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
هایما ۸S
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
اکستریم LX
۳,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰

کاتالوگ کرولا هیبرید سایپا منتشر شد

منتشر شده در 17 آبان 1403 ساعت 11:08
عکاس علیرضا پاداش
کاتالوگ کرولا هیبرید سایپا

شرکت سایپا در دور جدید واردات محصولی از تویوتا را به ایران وارد می کند و در این راستا کاتالوگ کرولا هیبرید سایپا منتشر شده است.

اواخر شهریور ماه و در نمایشگاه خودروی مشهد بود که سایپا از کرولا هیبرید برای واردات خودرو پرده برداشت. اگرچه سایپا یکی از نخستین شرکت هایی بود که برای واردات خودرو اعلام آمادگی کرد و کجوز های مربوط به واردات را به دست آورد اما این شرکت در مرحله اول خودروهای چانگان CS35 پلاس و چانگان CS55 پلاس را به ایران آورد و خیلی دیرتر به سراغ واردات محصولی از نشان تویوتا رفت. البته در این مدت بحث واردات خودروهای کارکرده از نشان تویوتا هم مطرح شد اما سرانجام سایپایی ها به سراغ واردات نسخه صفر از تویوتا کرولا هیبرید رفتند. در همین راستا کاتالوگ این محصول حالا منتشر شده است و مشتریانی که این خودرو را در ساماتنه یکپارچه خودروهای وارداتی انتخاب کرده اند می توانند با مشخصات این سدان آشنا شوند.

کاتالوگ کرولا هیبرید سایپا

کاتالوگ کرولا هیبرید سایپا

مشخصات فنی و امکانات

زیر کاپوت این خودرو رقیقا مثل دیگر کرولا هیبرید های وارداتی، یک پیشرانه ۱.۸ لیتری تنفس طبیعی را داریم که در کنار یک پیشرانه برقی سیستم هیبرید این خودرو را تشکیل داده اند. این سیستم بصورت ترکیبی توان تولید نهایت قدرت ۱۴۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۱۱ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده E-CVT به چرخ های جلو منتقل می شود. سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع توییست بیم است و باتری های سیستم هیبرید نسل جدید باتری های لیتیومی هستند.

مشخصات فنی کرولا هیبرید

این نکته را در مورد کرولا های وارداتی سایپا در نظر داشته باشید که طبق شنیده ها ممکن است مدل و البته آپشن های این خودروها با هم متفاوت باشد اما به هر ترتیب در کاتالوگ این خودرو آپشن هایی نظیر ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری، سیستم تابلوخوان، هشدار خروج از خط، ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، دوربین نده عقب، کروز کنترل آداپتیو، اتوهلد، سیستم پایش میزان فشار باد تایر یا TPMS، سانروف، استارت دکمه ای، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی مرکزی، سنسور نور، نوربالای اتوماتیک، تهویه اتوماتیک و… دیده می شود که البته در این کاتالوگ قید شده که نوع تیپ تحویلی می تواند متفاوت باشد.

فرمان کرولا هیبرید
ویدیو های پیشنهادی
  1. فراهانی گفت:

    سلام وقت بخیر جناب آقای دلاور در مورد مبلغ باز پرداختی سایپا به خریداران چانگان cs35plus وارداتی لطفاً یک گزارش تهیه کنید آیا بهتر نبود بجای عودت مبلغ اضافی که دریافت شده تعدادی آپشن به خودرو اضافه می کردند .

    ۰
    ۰
    • حجت اله براهنی گفت:

      سایپا هرچقدر به ماشین دست نزنه بهتره!! معلوم نیست چه بلایی سر این ماشینا آوردن که وقتی ترمز می‌گیری چراغ پلاک هم روشن میشه. حالا فکر کن بخواد آپشن بی‌کیفیت هم به ماشین اضافه کنه.

      ۷
      ۱
  2. Amir گفت:

    کی می خواد این داستانا از طرف ایرانخودرو و سایپا جمع بشه.
    کاتالوگ میزارن بعد زیرش مینویسن ملاک خودرو تحویلی چیزیه که توی نمایندگیا هست،بعد هید کرولایی توی نمایندگی ها نیست موقع خرید،قشنگ هندوانه در بسته باید بخرن مردم.
    سازمانی هم به نام حمایت از مصرف کننده نداریم که بیاد پیگیری کنه و جلو این ۲ تا شرکت دزد رو بگیره،باید اسمش رو عوض کنن بزارن سازمان حمایت از دزد ها!!!

    ۱۵
    ۲
    • حجت اله براهنی گفت:

      مردم ماشینی رو که از نزدیک ندیدن هم می‌خرن (نمونه‌اش رنو کپچر!) این که دیگه جای خود داره

      ۳
      ۱
    • بابک گفت:

      سلام و احترام جناب دلاور
      سایپا بعاز ۱ ماه از زمان اخرین مرحله واگذاری خودروهای وارداتی هنوز دعوتنامه جهت مشتریان ارسال نکرده با توجه به مدل خودروها که تویوتا ۱۸۰۰ هیبرید و سال ساخت ۲۰۲۳ هست و سابقه ورود این ماشین توسط سایر شرکتها خواستم خواهش کنم علت رو بررسی بفرمایید با تشکر

      ۱
      ۰
  3. قدرت طهماسبی گفت:

    آیا قیمت آن منصفانه است ، آیا قدرت خرید مردم بالاست ، سود گمرکی بالاست

    ۵
    ۰
  4. ایرانی گفت:

    مگراز نظر شرعی معامله ی کالایی که ماهیت آن به درستی مشخص نیست دارای اشکال نمی باشد. چرا در کشور اسلامی شرکت های خودرو ساز این همه به ضرر مردم آزادی عمل دارند و هیچ نهادی هم بر عملکرد آن ها نظارت نمی کند؟

    ۶
    ۰
  5. عباس گفت:

    انتخاب سایپا برای آوردن این خودرو بجا ومناسب است به قیمت مناسب چون قدرت تاحدودی بالاست هم تفس طبیعی نیاز به بنزین سوپرنیست

    ۴
    ۲
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X