گرند ویتارا دو دیفرانسیل به عرضه می رسد

سوزوکی گرند ویتارا یکی از خودروهای وارداتی است که با نسخه تک دیفرانسیل عرضه شده بود و حالا نسخه دو دیفرانسیل این خودرو به بازار می آید.
راساموتور خاورمیانه یکی از شرکت های واردکننده خودرو بود که از همان ابتدای دور جدید واردات، مجوز های لازم را اخذ کرد و محصولات GAC و سوزوکی را به ایران آورد. سوزوکی گرند ویتارا در نسل جدید یکی از خودروهای وارداتی این شرکت بود. کراس اووری که با نسخه های قبلش تفاوت بسیار داشت و حالا با طراحی جدید و قوای فنی متفاوت به ایران آمده بود. این خودرو تابحال در نسخه تک دیفرانسیل به عرضه رسیده است اما حالا خبرهای جدید حاکی از آن است که شرکت راساموتور خاورمیانه برنامه دارد تا در عرضه های آتی نسخه تمام چرخ محرک یا AWD این خودرو را به بازار بیاورد. این نسخه طبیعتا از نسخه تک دیفرانسیل قیمتی بالاتر خواهد داشت اما از نظر امکانات و خروجی های فنی تفاوتی با نسخه تک دیفرانسیل ندارد.

مشخصات فنی سوزوکی گرند ویتارا دو دیفرانسیل
زیر کاپوت سوزوکی گرند ویتارا دو دیفرانسیل همانند نسخه تک دیفرانسیل یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی مجهز است که در کنار یک موتور کوچک برقی سیستم مایلد هیبرید یا هیبرید خفیف را تشکیل می دهند و این پیشرانه بنزینی توان تولید نهایت قدرت ۱۰۲ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۳۶ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT به هر چهار چرخ منتقل می شود. دقت داشته باشید موتور برقی در این نوع پیشرانه در استارت کمک می کند و شرایط خاصی وارد عمل می شود و میزان مشارکت موتور برقی در مدار قدرتی بسیار کمتر از سیستم هیبرید معمولی است. اما در نهایت با این سیستم مصرف سوخت تا زیر ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر در این خودرو پایین می آید.

کابین و امکانات
در طراحی کابین هیچ تفاوتی بین این نسخه و نسخه تک دیفرانسیل نیست و همان طراحی ساده به سبک سوزوکی را در کابین می بینیم. در امکانات ایمنی و رفاهی هم تفاوتی دیده نمی شود و در سوزوکی گرند ویتارا دو دیفرانسیل امکاناتی نظیر کروز کنترل، کیسههای هوای جلو و جانبی و پردهای، استارت دکمهای و ورود بدون کلید، نمایشگر مالتیمدیا ۹ اینچی، دوربین ۳۶۰ و عقب، هداپ دیسپلی، حسگر پارک جلو و عقب، سنسور باران، صندلی دستی ۶ حالته راننده، اتولایت، تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور فشار باد تایرها، شارژر وایرلس تلفن همراه، سقف پانوراما بازشو، پدل شیفتر دنده پشت فرمان، حالتهای رانندگی و… دیده می شود.

ششماهه برای ویتارا پول واریز کردیم.هنوزخبری از دعوتنامه نیست…راسوخودرو اول تعهداتش رو عملی کنه بعدشکر جدید بخوره…در ضمن یدونه ویتارا هنوز به دست کسی نرسیده
هندی و بدرد نخوره و با خدمات پس از فروش در حد صفر
موتور ضعیف از معایب این خودرو می باشد
وارد کنندگان باید دقت بفرمایند
مردمان خاورمیانه به ماشینهایی با موتور و توان کم گرایش ندارند
برعکس اروپا که مصرف سوخت اهمیت زیادی دارد
شماره واحد ذیربط قیمت گذاری در وزارت صمت را اگر کسی داره بنویسه ، ببینیم ادعای راساموتور در خصوص عدم تعیین قیمت از سوی وزارت صمت درسته یا خیر
عزیز جان مردم اروپا هم ماشین ضعیف نمیخرن مگر برای خرید میوه از سر کوچه . این قدرت موتورهای سوزوکی برای همون هند خوبه که شما جاده و خیابانی پیدا نمی کنید که سرعت داخلش به ۷۰ کیلومتر برسه
با سلام مدل های قدیمی دو دیفرانسیل و هر چهار چرخ فعال میباشد و ضمناً مجهز به دنده کمک هم میباشد.
منظورش اوون قدیمی های تا مدل ۹۶ نیست
سری های بعدتر تک دیفرانسیل بودند که تو ایران کم هست
۵ ماه قبل دلار۴۳هزار بودالان که دلار۸۰واندی شده آیا قیمت گذاری به نرخ روز خواهد بود؟وضمنا جریمه تاخیر محاسبه وپرداخت خواهد شد؟
سلام و احترام
شرکت ها ی خودرو ساز وشرکتهای وارد کننده خودرو اشغال ترین خودرو را وارد ایران می کنند چقدر بدبخت شدیم واقعا؟،،،؟؟؟؟؟.در صورتی که جوانان ایران لیاقت بهترین ها را دارند کمی وجدان لازم است؟،،،نه فقط سود ؟،،،