%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰

جیلی گلکسی استارشاین ۸ ؛ سدانی قدرتمند با پیشرانه هیبریدی شارژی

منتشر شده در 07 اسفند 1403 ساعت 12:00
نویسنده سعید علیپور
جیلی گلکسی استارشاین ۸

شرکت جیلی خود را برای عرضه نسخه EM-P از سدان گلکسی استارشاین ۸ آماده می‌کند. طبق روال مرسوم در چین، پیش از عرضه رسمی برخی از تصاویر و مشخصات فنی این خودرو در سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) منتشر شده است. این خودرو در حقیقت نسخه هیبریدی شارژی (PHEV) مدل برقی گلکسی E8 بوده و اولین محصول برند گلکسی است که به پیشرانه موسوم به NordThor EM-P مجهز می‌شود.

ابعاد و طراحی خارجی گلکسی استارشاین ۸ نسخه EM-P

جیلی گلکسی استارشاین ۸ نسخه EM-P از طراحی مدرن و آیرودینامیکی برخوردار است. این سدان چینی طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۵۰۱۸، ۱۹۱۸ و ۱۴۸۰ میلیمتر دارد و فاصله محوری آن به ۲۹۲۸ میلیمتر می‌رسد. بر اساس داده‌های موجود، این خودرو در دو نسخه و با وزن‌های ۱۹۰۸ و ۱۹۵۰ کیلوگرم وارد بازار خواهد شد؛ رینگ‌ها هم ۱۸ یا ۱۹ اینچی خواهند بود.

ابعاد جیلی گلکسی استارشاین ۸

از نظر ظاهری، جیلی گلکسی استار شاین ۸ نسخه EM-P طراحی بروز و مدرنی دارد. در نمای روبرو، چراغ‌های باریک و کشیده‌ که از طریق یک نوار نورانی به هم متصل شده‌اند، شاخص‌ترین ویژگی هستند. با دقت در تصاویر می‌توان به وجود یک ماژول لایدار سقفی و دوربین‌های جانبی برای سیستم‌های رانندگی هوشمند پی برد. دستگیره‌های درب مخفی‌ شونده، خطوط تیز روی درها و ستون B مشکی رنگ از ویژگی‌های نمای جانبی هستند. نمای عقب طراحی ساده‌تری دارد و چراغ‌های سرتاسری با قاب مات و سپر اسپرت تنها موارد قابل ذکر هستند.

کابین مدرن و امکانات هوشمند

انتظار می‌رود که جیلی گلکسی استارشاین ۸ EM-P در تمامی نسخه‌ها به سیستم هوشمند «Flyme Auto» مجهز باشد. این سیستم هوشمند تجربه‌ای پیشرفته از فناوری‌های دیجیتال را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد. جزئیات دقیق درباره صفحه نمایش و ویژگی‌های داخلی هنوز منتشر نشده، اما بر اساس تجربه می‌توان انتظار یک نمایشگر بزرگ با رابط کاربری پیشرفته را داشت.

طراحی جیلی گلکسی استارشاین ۸

مشخصات فنی جیلی گلکسی استارشاین ۸ نسخه EM-P

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، گلکسی استارشاین ۸ به پیشرانه NordThor EM-P مجهز است. این پیشرانه شامل یک موتور ۱.۵ لیتری بنزینی و یک موتور الکتریکی قدرتمند می‌شود. موتور بنزینی که حامل کد BHE15-BFZ است، ۱۶۱ اسب بخار قدرت دارد. موتور برقی هم ۲۱۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

نمای پشت جیلی گلکسی استارشاین ۸

تأمین‌ کننده انرژی موتور برقی یک باتری لیتیوم آهن فسفات (LFP) است که توسط شرکت معروف CATL ساخته شده؛ این باتری در دو نسخه ۱۸.۴ و ۲۷.۶۹ کیلووات ساعتی نصب خواهد شد. طبق استاندارد چینی CLTC در حالت تمام الکتریکی امکان پیمایش به ترتیب ۱۰۴ و ۱۶۱ کیلومتر مسافت با این دو باتری وجود خواهد داشت. ناگفته نماند حداکثر سرعت این خودرو ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت عنوان شده است.

رقبای جیلی گلکسی استارشاین ۸ نسخه EM-P

گلکسی استارشاین ۸ EM-P به‌ عنوان یک سدان هیبریدی شارژی، در بازار چین رقیب مستقیم بی وای دی هان L خواهد بود. از دیگر رقبای این خودرو باید به نیو ET5 و تسلا مدل ۳ نسخه Long Range اشاره کرد.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X