%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰

ملاقات با جی ای سی هایپتک ارث (EARTH) در شانگهای؛ تجلی روح زمین در قالب یک خودرو

منتشر شده در 04 اردیبهشت 1404 ساعت 18:46
نویسنده سعید علیپور
عکاس علیرضا پاداش
ملاقات با جی ای سی هایپتک ارث (EARTH) در شانگهای؛ تجلی روح زمین در قالب یک خودرو

کانسپت شوتینگ بریک هایپتک ارث، رویکردی تازه نسبت به طراحی خودروهای برقی دارد و چشم‌اندازی نوین برای آینده خودروهای پاک ترسیم می‌کند.

برند هایپتک (HYPTEC) که زیرمجموعه‌ای از گروه خودروسازی جی ای سی آیون محسوب می‌شود، در نمایشگاه بین‌المللی خودروی شانگهای ۲۰۲۵ از تازه‌ترین مدل مفهومی خود با نام EARTH (به معنای زمین) رونمایی کرده است. این کانسپت شوتینگ بریک، رویکردی تازه نسبت به طراحی خودروهای برقی دارد و چشم‌اندازی نوین برای آینده خودروهای پاک ترسیم می‌کند.

ملاقات با جی ای سی هایپتک ارث (EARTH) در شانگهای؛ تجلی روح زمین در قالب یک خودرو

طراحی الهام‌گرفته از گدازه‌های آتشفشانی

هایپتک ارث (HYPTEC EARTH) به‌طور کامل با الهام از عناصر طبیعی خلق شده است. طراحی بیرونی این کانسپت جذاب از حرکت گدازه‌های آتش‌فشانی اقتباس شده و جلوپنجره H ‌شکل آن تصویری از فوران مواد مذاب در دریا را مجسم می‌کند. رنگ مشکی اُبسیدیَن بدنه نیز حس قدرت و ابهت را به این شوتینگ بریک مفهومی می‌بخشد.

ملاقات با جی ای سی هایپتک ارث (EARTH) در شانگهای؛ تجلی روح زمین در قالب یک خودرو

معماری ایمن و سیستم رانندگی هوشمند ADiGO

هایپتک برای ساخت کانسپت ارث، از پلتفرم شینگ لینگ (Xingling) بهره گرفته است. این پلتفرم علاوه بر ساختار مقاوم، به سیستم رانندگی نیمه خودران ADiGO GSD نیز مجهز شده تا تجربه‌ای هوشمند، ایمن و آرام برای سرنشینان رقم زده شود.

معماری ایمن و سیستم رانندگی هوشمند ADiGO

هماهنگی انسان و ماشین با کمک حسگرهای زیستی

یکی از نوآوری‌های جالب توجه کانسپت هایپتک ارث، استفاده از حسگرهای بیومتریک روی فرمان است. این حسگرها میزان فشار دست، اصطکاک و سایر داده‌های فیزیولوژیک را تحلیل کرده و به خودرو امکان می‌دهند به صورت لحظه‌ای پارامترهایی مانند گشتاور و سختی سیستم تعلیق را بر اساس شرایط رانندگی تنظیم کند.

ملاقات با جی ای سی هایپتک ارث (EARTH) در شانگهای؛ تجلی روح زمین در قالب یک خودرو

تعلیق هوشمند با قابلیت درک مسیر در هایپتک ارث

برای افزایش کنترل و پایداری، کانسپت هایپتک ارث به لایدار و دوربین‌های تشخیص چندگانه مجهز شده است. سیستم هوشمند موجود با داده‌های دریافتی از این سخت‌افزارها، شرایط مسیر را پیش‌بینی کرده و به کمک سیستم تعلیق فعال الکترونیکی، وضعیت بدنه خودرو را با دقت بالا تنظیم می‌کند. نتیجه این کار، ایجاد هماهنگی شگفت‌انگیز بین راننده و خودرو در مواجهه با مسیرهای مختلف و تجربه‌ای کم‌نظیر از فرایند رانندگی خواهد بود.

ملاقات با جی ای سی هایپتک ارث (EARTH) در شانگهای؛ تجلی روح زمین در قالب یک خودرو

هایپتک ارث و کابینی سازگار با محیط ‌زیست

برند هایپتک خود را به محیط زیست و کمک به پایداری آن متعهد می‎‌داند. به همین خاطر، این برند کابین کانسپت ارث را با استفاده از مواد دوستدار طبیعت طراحی و تولید کرده است. چرم زیستی، فیبر گندم طبیعی و الیاف بلند از جمله مواد اولیه به کار رفته در کابین مفهومی هایپتک ارث هستند.

پرشیا خودرو قرار است به زودی خودروهای جدید از نشان GAC را به بازار ایران عرضه کند. برندی که روند معرفی کانسپت هایش در نمایشگاه خودروی شانگهای نشان داد که برنامه های بسیار مدرنی برای محصولات آینده خود دارد.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X