تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰

هوندا سوپر-وان معرفی شد؛ هاچبکی اسپرت و کوچک با پیشرانه برقی و شبیه‌ساز گیربکس دستی

منتشر شده در 10 آبان 1404 ساعت 10:12
نویسنده سعید علیپور
هوندا سوپر-وان معرفی شد؛ هاچبکی اسپرت و کوچک با پیشرانه برقی و شبیه‌ساز گیربکس دستی

در فستیوال سرعت گودوود بود که شرکت هوندا از هاچبک جذاب سوپر-وان (Super-One) در قالب یک مدل مفهومی رونمایی کرد. این مفهومی حالا در نمایشگاه صنعت حمل و نقل ژاپن در قالب یک پروتوتایپ معرفی شده است. در این مدل پوشش‌ های استتاری از هوندا سوپر-وان حذف شده، به همین خاطر جزئیات بیشتری از بدنه آن در معرض دید قرار دارد.

طراحی ظاهری اسپرت و جوان پسند

اگرچه هاچبک برقی سوپر-وان از ظاهری بانمک و در عین حال جوان‌پسند برخوردار است، اما برخی هوندا e را از آن جذاب‌تر می‌دانند. این هاچبک در دسته خودروهای کی طبقه‌بندی می‌شود، زیرا جثه بسیار کوچکی دارد. در نمای ظاهری این خودرو خیلی شبیه نسل دوم N-One دیده می‌شود، مدلی که عرضه آن پنج سال قبل آغاز شد.

هوندا سوپر-وان

بهره‌مندی از پلتفرمی اختصاصی و کابینی متفاوت

با وجود شباهت قاب توجه، هوندا تأکید می‌کند سوپر-وان بر اساس پلتفرمی جدید توسعه پیدا کرده است. این پلتفرم در ساخت سایر اعضای سری N به گرفته می‌شود. این کمپانی ژاپنی گفته علی‌ رغم شباهت‌های ظاهری، در داخل کابین اوضاع کاملاً متفاوت است. برای اثبات این ادعا، هوندا به دسته دنده کوچک‌تر و استفاده از دریچه‌های مربعی‌ شکل سیستم تهویه به جای دریچه‌های گرد در سوپر-وان اشاره می‌کند.

هوندا سوپر-وان و شبیه‌سازی موتور بنزینی و گیربکس دستی

هوندا در زمان فعلی در رابطه با مشخصات فنی سوپر-وان حرفی به میان نیاورده، ولی تأیید کرده که این خودرو به حالت تقویت مجهز شده است. به لطف این حالت، هاچبک برقی هوندا خصوصیات اسپرت‌تری پیدا کرده و می‌تواند لذت بیشتری برای راننده به ارمغان بیاورد. اما نکته جالب اینکه با وجود برقی بودن پیشرانه، هنگام فشردن پدال گاز صدای پیشرانه به گوش راننده می‌رسد. این صدای شبیه‌ سازی‌ شده از بلندگوهای داخلی پخش می‌شود. در کنار این باید گفت هوندا سوپر-وان تعویض دنده یک گیربکس هفت سرعته را برای راننده شبیه‌سازی می‌کند تا حس رانندگی با یک خودروی دستی را ایجاد نماید.

هوندا سوپر-وان و شبیه‌سازی موتور بنزینی و گیربکس دستی

زمان عرضه و بازارهای هدف

احتمال می‌رود هوندا سوپر-وان علاوه‌بر سرزمین مادری، در سایر بازارها نیز عرضه شود. در این صورت احتمالاً جثه آن رشد خواهد کرد. آنطور که هوندا وعده داده، نسخه تولیدی این خودرو در سال ۲۰۲۶ وارد بازار ژاپن خواهد شد. بعد از ژاپن نوبت به انگلستان و سپس بازارهای منتخب در آسیا و اقیانوسیه خواهد رسید.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X