%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰

تویوتا GR یاریس ۲۰۲۴ ؛ با گیربکس اتوماتیک و قدرت بیشتر

منتشر شده در 27 دی 1402 ساعت 12:01
نویسنده سجاد کجوری
تویوتا GR یاریس 2024

تویوتا GR یاریس ۲۰۲۴ دارای یک گیربکس خودکار و قدرت بیشتر است. یک هاچبک کوچک و جذاب که جدیدترین محصول تویوتا به حساب می آید.

تویوتا GR یاریس ۲۰۲۴ به طور رسمی یک گیربکس اتوماتیک آپشنال دریافت می کند. به عنوان یکی از آخرین خودرو های دنده دستی موجود در بازار (به همراه تویوتا GR کرولا، هوندا سیویک تایپ R، سیویک Si و چند خودرو دیگر)، GR یاریس بخشی از یک باشگاه انحصاری بود. اما اکنون با یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته جدید، آن را به جمع انبوه اتومات ها می پیوندد.

تویوتا GR یاریس اتوماتیک

گیربکس اتوماتیک برای تویوتا GR یاریس

کمپانی تویوتا ، یاریس GR به روز شده و گیربکس جدید را در توکیو اتو سالن معرفی کرد و آن را گیربکس اتوماتیک مستقیم نامید. این بر اساس یک مبدل گشتاور خودکار است که برای تعویض سریع تر بهینه شده است و به طور خاص منطق تعویض دنده را برای استفاده در پیست تنظیم کرده است. این یک گیربکس دو کلاچه مانند سایر خودرو های پرفورمنس نیست، اما اگر ZF 8HP اتوماتیک ملاک باشد، پس اتوماتیک معمولی نیز می تواند بسیار خوب عمل کند. طرفداران با هوش مسابقات اتومبیل رانی به یاد دارند که تویوتا این گیربکس را در سری استقامتی Super Taikyu و همچنین مسابقات رالی ژاپن آزمایش کرد.

گیربکس تویوتا GR یاریس

همراه با گیربکس جدید، یاریس GR در حال افزایش قدرت و بهبود در همه زمینه ها است. قدرت خروجی از ۲۶۸ اسب بخار و گشتاور ۲۷۳ پوند فوت (۳۷۰ نیوتن متر) به ۳۰۰ اسب بخار و ۲۹۵ پوند فوت (۳۹۹ نیوتن متر) افزایش یافته است (مشابه GR کرولا). مشخصه “Circuit” با یک پکیج خنک کننده بهبود یافته، به ویژه یک رادیاتور اضافی، اسپری اینترکولر و یک سیستم ورودی باز طراحی شده در دسترس خواهد بود. خودرو های مجهز به گیربکس اتوماتیک نیز یک خنک کننده اختصاصی برای گیربکس دریافت خواهند کرد. هر دو خنک کننده در ورودی های هوای جانبی دیده می شوند. به طور شگفت انگیزی، نسخه اتوماتیک تنها حدود ۴۰ پوند به وزن خودرو اضافه می کند.

بدنه تویوتا GR یاریس

استحکام عمومی بدنه و بهبود سیستم تعلیق از افزایش قدرت حاصل از موتور سه سیلندر توربوشارژ پشتیبانی می کند. این افزایش قدرت فقط یک تیونینگ نرم افزاری جدید نیست، بلکه یک میل سوپاپ «تقویت شده»، یک ماده دریچه اگزوز جدید ، افزایش فشار تزریق مستقیم، یک سنسور جدید فشار هوای ورودی و پیستون های سبک وزن بازطراحی شده است.

تغییرات ظاهری

در نهایت، GR یاریس از داخل و خارج فیس لیفت می شود. سپر جلو با سبک تهاجمی تر ، خنک کننده های اضافی را در خود جای می دهد، در حالی که فضای داخلی کاملا به گونه ای طراحی شده است که راننده محور تر باشد. صادقانه بگوییم، داشبورد کمی عجیب و غریب و قدیمی است، به خصوص در مقایسه با قبل. حداقل صفحه پشت کیلومتر جدید صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی GR کرولا است.

طراحی تویوتا GR یاریس

نکته مهم این است که این قطعات از جمله گیربکس اتوماتیک، می توانند در مدل های آینده به GR کرولا هم راه پیدا کنند. در حالی که GR کرولا ۲۰۲۴ قبلا با تغییرات خود معرفی شده است، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد GR کرولا ۲۰۲۵ گام بزرگی به جلو خواهد بود.

ویدیو های پیشنهادی
  1. آرش گفت:

    چراع جلو و کاپوت و سپر جلو کلا کپی بردازی از ساینا هست🤣🤣🤣

    ۰
    ۲
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X