%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰

ژینگروی L ؛ سدان جدید و جذاب جیلی

منتشر شده در 12 مهر 1402 ساعت 14:00
نویسنده سجاد کجوری
ژینگروی L ؛ سدان جدید و جذاب جیلی

سدان جیلی ژینگروی L که جیلی از تصاویر رسمی آن در چین رونمایی کرد ، نسخه الکتریکی – هیبریدی سدان فعلی ژینگروی است.

ژینگروی در چینی به معنای “مقدمه” شناخته می شود. در حال حاضر، جیلی ژینگروی در پیکر بندی موتور های ۱.۵ لیتری توربوشارژ و ۲ لیتری توربوشارژ در بازار موجود است. ژینگروی یک سدان سایز متوسط است که توسط جیلی برای چین از سال ۲۰۲۰ بر اساس معماری CMA تولید می شود. به گفته جیلی، “L” در Xingrui L مخفف Luxury، Liberate، Liquid و Less است.

ژینگروی L ؛ سدان جدید و جذاب جیلی

طراحی ژینگروی L

در مقایسه با مدل های فعلی، طول و عرض ژینگروی  L اندکی افزایش یافته است، در حالی که فاصله بین دو محور بدون تغییر باقی می ماند و ابعاد آن ۴۸۲۵/۱۸۸۰/۱۴۶۹ میلی متر با فاصله بین دو محور ۲۸۰۰ میلی متر است. از نظر ظاهر، ژینگروی ال (Xingrui L) با تغییراتی جزئی تا حد زیادی یکسان باقی می ماند. در نمای جلویی همچنان از نوارهای تزئینی کرومی عمودی برای تزئین جلو پنجره استفاده می شود، اما تعداد نوار های تزئینی کاهش یافته است. لوگوی جیلی روی جلو پنجره به پس زمینه سفید ارتقا یافته است. در قسمت عقب از طراحی چراغ های عقب به هم پیوسته استفاده شده است.

ژینگروی L

فضای داخلی از طرحی دو رنگ متشکل از رنگ های سفید و بنفش استفاده می کند که حال و هوایی گرم و فضایی طراوت بخش را ارائه می دهد. در طراحی مینیمالیستی، یک پشت کیلومتر دیجیتال  باریک ۱۰.۲۵ اینچی تمام ال سی دی، یک فرمان چهار شاخه با کف تخت، خروجی های تهویه مطبوع مخفی و یک صفحه کنترل مرکزی عمودی وجود دارد. اکثر عملکرد های دکمه های فیزیکی اصلی در صفحه کنترل مرکزی یکپارچه شده اند.

ژینگروی L

مشخصات فنی

طبق گفته وزارت صنایع چین، پیشرانه الکتریکی – هیبریدی این خودرو از یک موتور الکتریکی و همان موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتر توربوشارژ با کد BHE15-BFZ  مانند شاسی بلند جیلی گلکسی L7 ، با حداکثر قدرت ۱۲۰ کیلو وات ( ۱۶۳ اسب بخار ) و حداکثر گشتاور 255 نیوتن متر تشکیل شده است. علاوه بر این، اطلاعات اعلام شده بیان می کند که خودروی جدید از شارژ پشتیبانی نمی کند، بنابراین انتظار نمی رود که یک سیستم پلاگین هیبریدی باشد. در حال حاضر، سایر مشخصات پیشرانه و پارامتر های عملکردی فاش نشده است. ژینگروی با محدوده قیمتی ۱۴,۹۰۰ تا ۱۹,۹۰۰ دلار موجود می باشد. پیش بینی می شود که قیمت اولیه  ژینگروی  L حدود ۱۶,۴۰۰ دلار باشد.

از ژانویه تا آگوست سال جاری، ۶۹,۴۵۱ دستگاه جیلی ژینگروی فروخته شده است که ۱۰,۳۴۵ دستگاه از آن در ماه آگوست به فروش رفته است ، که در رتبه یازدهم فروش ماهیانه سدان و پانزدهمین فروش تجمیعی قرار می گیرد.

ویدیو های پیشنهادی
  1. رامین صفایی گفت:

    لگن پاره چلغوز دیگری از کشور کمونیست چین

    ۵
    ۱۰
    • رضا گفت:

      دوست عزیز جیلی قسمت عمده سهام ولو سوئد رو داره و بعضی از محصولاتش موتور ولو روشون هست. در جریان باش. تاکسی های جدید لندن هم از جیلی هست.

      ۷
      ۱
    • مهرداد گفت:

      اگرما مشکل ارزی داریم مگه ماشین چینی ارزبری نداره که فقط از این کشور واردمیکنیدیا اینکه مافیای بزرگ بخاطرمنافع شخصی وبا شارلاتان بازی کاری کرده که تنها باچین بتونیم مراوده داشته باشیم ومابقی کشورها پر؟!!!
      بعدشم باکدوم منطق وقانون شما یک ماشین ۱۵ هزاردلاری اونم مونتاژی ایران که بایدنسبت به مدلی که درکشورهای عربی وکناردست خودمون فروخته میشه ارزونترم دربیاد ولی بادوتاسه برابرقیمت به ملت غالب میکنید؟!!
      شما دلار۴ تومنی راکردین ۵۰ هزارتومن وتازه باهمین نرخ آزادکه بدترین ظلم وجفادرحق ملت بود بازم گرونتر ودرواقع با دلار صدهزارتومنی دارین ماشین را به مردم نگون بخت بفروش میرسونین!
      یک ماشین چینی درامارات وقطر وعربستان با حقوق سه ماهه یک کارگرمعمولی خریداری میشه ولی توایران یک سرمایه دارویک دکترومهندس ویک بازاری باسابقه با ده سال کارکردنم نمیتونه تهیه کنه!!
      مثلا ماشین تیگو ۸ که حداکثر۱۷هزاردلارقیمتشه ودرهمسایگی ما با دلار۵۰ تومنی ۷۰۰ میلیون قیمتشه والتماس براخریدش دارن ولی توایران دو ونیم میلیارداونم قیمت کارخونه بدست مردم میرسه هرچندتا۴،۵ میلیاردم تو اردیبهشت رسیده بود!!فکرکنم مردم ایران راباصهیونیست های همه چیزخواه وداعشی های متوحش اشتباه گرفتین!!!
      وگرنه مردم بادلار۵هزارتومنی بایدوسیله های خارجی رابخرن چون قیمت واقعی دلار۵هزارتومانه نه ۵۰هزارتومن !
      حقوق مردم بخصوص طبقه متوسط جامعه درهمین حول وحوش و رِنج هستش!
      با بی تدبیری وخیانت ومدیریت بسیارغلط واحمقانه ودزدی های هزاران میلیاردی که هربار ازیک گوشه ای گندش بیرون میاد و….مملکت رابدین حال وروز درآوردین !
      قدراین ملت پاک ونجیب اصیل رابدانیدوبیشترازاین ظلم وخیانت نکنید!
      درجبهه جنگ ودرمبارزه با داعشی هاصدهاهزارشهیدومجروح ومعلول دادیم تا مردم سرزمین پاک ایران مادرآسایش وآرامش ورفاه زندگی کنن!
      مگه ما ازعراقی ها ولبنان واماراتی وعربستانی ها کمتریم؟!!!
      خیانت به این آب وخاک ودین وآیین وباورهای مردم خسارات جبران ناپذیری بدنبال خواهدداشت وغیرقابل جبران!
      پاینده وبرقراربادنامت ای ایران من

      ۱
      ۰
      • باشو گفت:

        عزیز دلت پر درد هستش قبول منم هم داستانم باهات ولی دلیل گرونی خودرو اینی نیس که شما ذکر کردی، اقایون دارن با چین معامله میکنن چرا بادلار باید باشه؟ که قیمتش فضایی بشه دلار از معاملاتش بزاره کنار دولت خود بخود قیمتها واقعی میشن

        ۰
        ۰
  2. روح الله گفت:

    یه دونه میخوام خیلی
    خوشگله ولی بنزینی شو
    ننوشته چند اسب بخاره
    سدان سایز بزرگ رو خیلی دوست دارم

    ۴
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X