%۲.۳۹
کی ام سی J7
۲,۹۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۷۶
فونیکس آریزو ۶ پرو
۳,۰۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اکستریم LX
۳,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
فردا موتورز فردا 511
۱,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۱۶۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۶۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تانک 300
۶,۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۵
مزدا 3
۵,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۲
هایما ۸S
۳,۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۸۱
جک J4
۱,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۱
ری را
۲,۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
اکستریم VX
۶,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵
کی ام سی X5
۲,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۷
فوتون تونلند G7
۴,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۵
ساینا S دوگانه سوز
۸۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۴۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۵
ریسپکت - تیپ 2
۲,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵۹
کی ام سی T9
۴,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۸
شاهین GL
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۰
%۲.۶
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵
فونیکس آریزو 8
۴,۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
اطلس GL
۹۴۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۷
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۳۸
شاهین اتوماتیک
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۲
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
کی ام سی ایگل
۱,۶۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
بک X3 پرو
۱,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
آریسان ۲
۸۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
کوییک S
۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۳
ساینا S
۸۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۷
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
اطلس G
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۹
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۶۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۹
کی ام سی J7
۲,۹۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۷۶
فونیکس آریزو ۶ پرو
۳,۰۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اکستریم LX
۳,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
فردا موتورز فردا 511
۱,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۱۶۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۶۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تانک 300
۶,۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۵
مزدا 3
۵,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۲
هایما ۸S
۳,۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۸۱
جک J4
۱,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۱
ری را
۲,۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
اکستریم VX
۶,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵
کی ام سی X5
۲,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۷
فوتون تونلند G7
۴,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۵
ساینا S دوگانه سوز
۸۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۴۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۵
ریسپکت - تیپ 2
۲,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵۹
کی ام سی T9
۴,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۸
شاهین GL
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۰
%۲.۶
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵
فونیکس آریزو 8
۴,۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
اطلس GL
۹۴۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۷
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۳۸
شاهین اتوماتیک
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۲
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
کی ام سی ایگل
۱,۶۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
بک X3 پرو
۱,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
آریسان ۲
۸۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
کوییک S
۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۳
ساینا S
۸۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۷
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
اطلس G
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۹
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۶۵۵,۰۰۰,۰۰۰

ایکس پنگ MONA M03 ؛ معرفی + مشخصات فنی

ایکس پنگ MONA M03 یک سدان تمام برقی جذاب و هوشمند چینی است که قرار است توسط شرکت ایکس موتورز در ایران عرضه شود.

حجم موتور برقی
قدرت 215 اسب بخار
گشتاور 250 نیوتن متر
انتقال قدرت دیفرانسیل جلو
ایکس پنگ MONA M03 ؛ معرفی + مشخصات فنی
منتشر شده در 07 دی 1404 ساعت 15:39
عکاس علیرضا پاداش

ایکس پنگ MONA M03 یک سدان تمام برقی جذاب و هوشمند چینی است که قرار است توسط شرکت ایکس موتورز در ایران عرضه شود.

معرفی ایکس پنگ MONA M03

خودروسازان چینی چند سالی می شود که بر روی توسعه خودروهای برقی و همچنین به کارگیری هوش مصنوعی در محصولاتشان تمرکز کرده اند و توانسته اند محصولات بسیار جذابی را در بازارهای جهانی عرضه کنند. یکی از شرکت های خوش نام در این زمینه شرکت XPENG است که توانست با عرضه محصولاتی نظیر MONA M03 قدرت خود را در تولید خودرویی هوشمند و قدرتمند به رخ بکشد.

ایکس پنگ MONA M03 ؛ معرفی + مشخصات فنی

برای آنکه بیشتر با این خودرو آشنا شویم لازم است بدانیم که ایکس پنگ MONA M03 سدانی است که در کلاس طراحی و سگمنت C طراحی و تولید شده و در سال ۲۰۲۴ وارد بازارهای جهانی شده است. نکته ای که باید در مورد این خودرو بدانیم این است که در ساخت این خودرو یک شرکت فعال در حوزه فناوری های حمل و نقل با نام DiDi نقش داشته و نام MONA نیز مخفف عبارت Made Of New Ai است. اما چیزی که این خودرو را به سدانی خاص تبدیل می کند این است که بر اساس ادعای خود شرکت XPENG آیرودینامیک ترین خودرو تولید انبوه به حساب می آید و کمترین میزان ضریب درگ را در میان تمامی خودروهای تولید انبوه دارد.

ایکس پنگ MONA M03 ؛ معرفی + مشخصات فنی

نکته دیگری که باید در مورد اکسپنگ MONA M03 بدانیم این است که این خودرو قرار است توسط شرکت ایکس موتورز وارد بازار ایران شود. در ادامه بیشتر به بررسی این خودرو خواهیم پرداخت.

طراحی بدنه اکسپنگ MONA M03

طراحی بیرونی اکسپنگ MONA M03 را می‌توان تفسیر ساده‌تر، جوان‌پسندتر و آیرودینامیک‌محور از زبان طراحی این برند دانست؛ خودرویی که از همان ابتدا با هدف کارایی، مصرف انرژی بهینه و ظاهر مدرن شکل گرفته است. ایکس پنگ MONA M03 بیش از آنکه بخواهد خود را به‌عنوان یک محصول لوکس معرفی کند، تمرکز خود را بر سادگی هوشمندانه، فرم‌های نرم و کاهش مقاومت هوا گذاشته و این رویکرد در کلیت بدنه به‌وضوح دیده می‌شود.

ایکس پنگ MONA M03 ؛ معرفی + مشخصات فنی

در نمای جلو، طراحی کاملاً مینیمال و تمیز است. چراغ‌های باریک و کشیده که امضای نوری اکسپنگ را تداعی می‌کنند، چهره‌ای آرام و آینده‌نگر به خودرو داده‌اند. نبود جلوپنجره سنتی، سطحی صاف و یکپارچه را ایجاد کرده که نقش مهمی در بهبود آیرودینامیک دارد. خطوط طراحی در این بخش بسیار محدود و کنترل‌شده هستند و همین سادگی باعث شده تمرکز بصری بر فرم کلی بدنه باشد. با این حال، از منظر نقد منصفانه، نمای جلو ممکن است برای برخی مخاطبان بیش از حد خنثی و فاقد هیجان به نظر برسد، به‌ویژه در مقایسه با خودروهایی که از المان‌های تهاجمی‌تر استفاده می‌کنند.

ایکس پنگ MONA M03 ؛ معرفی + مشخصات فنی

نمای جانبی یکی از نقاط قوت اصلی طراحی ایکس پنگ مونا M03 محسوب می‌شود. خط سقف با شیبی نرم و پیوسته به سمت عقب حرکت می‌کند و از همان‌جا ماهیت فست‌بک خودرو را به نمایش می‌گذارد. این فرم نه‌تنها ظاهری پویا و مدرن ایجاد کرده، بلکه نقش مهمی در کاهش ضریب درگ خودرو دارد. سطوح جانبی ساده، بدون حجم‌پردازی اغراق‌آمیز طراحی شده‌اند و دستگیره‌های مخفی درها و رینگ‌های آیرودینامیک، همگی در راستای بهبود جریان هوا عمل می‌کنند. هرچند این محافظه‌کاری در طراحی، هماهنگی خوبی ایجاد کرده، اما ممکن است باعث شود خودرو در نمای جانبی کمتر از برخی رقبا متمایز باشد.

ایکس پنگ MONA M03 ؛ معرفی + مشخصات فنی

در نمای عقب، طراحی لیفت بک بیش از هر بخش دیگری خودنمایی می‌کند. شیب ملایم شیشه عقب و امتداد نرم سقف تا انتهای بدنه، ظاهری یکپارچه و سیال به خودرو بخشیده است. چراغ‌های عقب باریک و پیوسته، ضمن افزایش عرض بصری، هماهنگی مناسبی با نمای جلو دارند. این طراحی عقب، علاوه بر زیبایی بصری، نقش کلیدی در دستیابی به ضریب درگ پایین XPENG MONA M03 ایفا می‌کند؛ ویژگی‌ای که برای یک خودروی الکتریکی اهمیت بالایی دارد. البته نبود یک المان شاخص در این بخش ممکن است باعث شود نمای عقب کمی ساده‌تر از حد انتظار به نظر برسد.

ایکس پنگ MONA M03 ؛ معرفی + مشخصات فنی

در مجموع، طراحی بیرونی اکسپنگ مونا M03 را می‌توان مدرن، آیرودینامیک و هدفمند توصیف کرد. تمرکز بر ضریب درگ پایین و فرم فست‌بک، نشان می‌دهد کارایی و بهره‌وری در اولویت طراحی بوده‌اند. این رویکرد اگرچه به خلق خودرویی هماهنگ و آینده‌نگر منجر شده، اما ممکن است برای علاقه‌مندان به طراحی‌های جسورانه و پرجزئیات، کمی محافظه‌کارانه جلوه کند.

مشخصات فنی XPENG MONA M03

نسخه وارداتی ایکس پنگ MONA M03 به یک پیشرانه برقی ۱۶۰ کیلوواتی (معادل ۲۱۵ اسب بخار) مجهز است که این پیشرانه می تواند گشتاور نهایی ۲۵۰ نیوتن متر را به چرخ های جلو این خودرو منتقل کند. باتری های این سدان جذاب برقی چینی دارای ظرفیت ۶۲.۲ کیلووات ساعت بوده و بیشینه مسافت قابل پیمایش XPENG MONA M03 تنها با یکبار شارژ بر اساس استاندارد CLTC چیزی در حدود ۶۲۰ کیلومتر است که عددی بسیار خوبی در میان خودرو های برقی به حساب می آید. این خودرو می تواند در مدت زمان حدود ۷.۴ ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند و نهایت سرعت این خودرو ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است.

برندایکس پنگ
مدلMONA M03
کلاس بدنهسدان
سال تولید۲۰۲۵
حجم موتوربرقی
ظرفیت باتری۶۲.۲ کیلووات ساعت
تعداد سیلندر---
تعداد سوپاپ---
فناوری موتوربرقی
قدرت۲۱۵ اسب بخار
گشتاور۲۵۰ نیوتن متر
شتاب ۰ تا ۱۰۰۷.۴ ثانیه
حداکثر سرعت۱۷۰ کیلومتر بر ساعت
گیربکستک سرعته اتوماتیک
انتقال قدرتدیفرانسیل جلو
تعلیق جلومک فرسون
تعلیق عقبمولتی لینک
طول۴۷۸۰ میلی متر
عرض۱۸۹۶ میلی متر
ارتفاع۱۴۴۵ میلی متر
فاصله محوری۲۸۱۵ میلی متر
وزن۱۷۳۹ کیلوگرم
حجم باک---
مصرف سوخت۱۱.۸ کیلووات ساعت در هر ۱۰۰ کیلومتر
پیمایش در حالت برقی۶۰۰ کیلومتر در چرخه CLTC
ابعاد رینگ و لاستیک۲۱۵/50R18
شرکت عرضه کنندهایکس موتورز
برند نشان مادرایکس پنگ
کشور سازندهچین
ایکس پنگ MONA M03 ؛ معرفی + مشخصات فنی

در محور جلو اکسپنگ MONA M03 از سیستم مک فرسون استفاده شده و در بخش عقب آن سیستم تعلیق توییست بیم دیده می شود که با اینکه سیستم تعلیق آنچنان بروزی نیست اما عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش می گذارد.

طراحی داخل کابین و امکانات ایکس پنگ مونا M03

طراحی داخلی کابین اکسپنگ MONA M03 کاملاً در راستای فلسفه اقتصادی، ساده و کاربرمحور این خودرو شکل گرفته و بیش از هر چیز بر مینیمالیسم و حذف عناصر غیرضروری تمرکز دارد. در نگاه اول، کابین فضایی آرام، منظم و کاملاً مدرن را به نمایش می‌گذارد که بدون شلوغی بصری، تلاش می‌کند تجربه‌ای ساده و قابل‌فهم برای کاربر فراهم کند. این رویکرد اگرچه باعث کاهش حس لوکس‌گرایی شده، اما به‌خوبی با جایگاه ایکس پنگ MONA M03 به‌عنوان یک خودروی الکتریکی شهری و مقرون‌به‌صرفه هم‌خوانی دارد.

ایکس پنگ MONA M03 ؛ معرفی + مشخصات فنی

داشبورد XPENG MONA M03 طراحی بسیار ساده و افقی دارد و خطوط آن به حداقل ممکن رسیده‌اند. سطوح صاف و بدون شکست‌های تند، در کنار حذف دکمه‌های فیزیکی متعدد، باعث شده داشبورد ظاهری تمیز و یکدست داشته باشد. تمرکز اصلی در این بخش بر نمایشگر مرکزی قرار دارد که تقریباً تمامی تنظیمات خودرو از طریق آن کنترل می‌شود. این سادگی، حس مدرن و دیجیتال را تقویت می‌کند، هرچند ممکن است برای برخی کاربران، وابستگی کامل به منوهای لمسی در استفاده روزمره کمی زمان‌بر باشد. دریچه‌های هوا نیز با طراحی مینیمال و یکپارچه در دل داشبورد جای گرفته‌اند و بدون جلب توجه بیش از حد، نقش عملکردی خود را ایفا می‌کنند.

ایکس پنگ MONA M03 ؛ معرفی + مشخصات فنی

کنسول میانی نیز با همان منطق طراحی ساده و کاربردی شکل گرفته است. این بخش فاقد جزئیات تزئینی پیچیده است و بیشتر بر ایجاد فضای کاربردی برای نگهداری وسایل، محل قرارگیری شارژر بی‌سیم و استراحتگاه دست تمرکز دارد. طراحی جمع‌وجور کنسول به بازتر شدن فضای کابین، به‌ویژه در ردیف جلو، کمک کرده و حس سبکی و نظم را افزایش داده است.

غربیلک فرمان طراحی ساده و ارگونومیکی دارد و با فرم نرم و دکمه‌های محدود، هماهنگی مناسبی با فضای مینیمال کابین ایجاد می‌کند. این فرمان بیش از آنکه بر جلوه بصری تأکید داشته باشد، بر سهولت استفاده و خوانایی کنترل‌ها تمرکز دارد؛ هرچند نبود دکمه‌های فیزیکی بیشتر می‌تواند در برخی شرایط عملیاتی، کمی محدودکننده باشد.

ایکس پنگ MONA M03 ؛ معرفی + مشخصات فنی

فضای کابین ایکس پنگ مونا M03 با توجه به ابعاد خودرو، مناسب و کارآمد ارزیابی می‌شود. طراحی هوشمندانه داشبورد و کنسول باعث شده فضای جلوی کابین دلبازتر احساس شود و دید مناسبی برای راننده فراهم گردد. در مجموع، طراحی داخلی این خودرو را می‌توان ساده، منطقی و هماهنگ با فلسفه یک خودروی الکتریکی اقتصادی دانست؛ کابینی که شاید هیجان‌انگیز نباشد، اما با تمرکز بر سادگی و کارایی، تجربه‌ای قابل قبول و مدرن ارائه می‌دهد.

ایکس پنگ MONA M03 ؛ معرفی + مشخصات فنی

در مورد امکانات این خودرو نیز باید بگوییم که نسخه وارداتی اکسپنگ مونا M03 به امکاناتی نظیر ۶ کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری، رادار خط خوان، رانندگی خودکار بین خطوط، هشدار DOW، هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، سامانه پایش خستگی راننده، دوربین ثبت وقایع، حالت های مختلف رانندگی، دوربین ۵۴۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، ورود و خروج بدون کلید، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور و باران، سقف پانوراما، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، نورپردازی داخل کابین، تهویه اتوماتیک و… مجهز است.

امکانات ایمنی و رفاهی

امکانات ایمنیشش کیسه هوا - سامانه کنترل پایداری الکتریکی - سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی - رادار خط خوان - رادار نقطه کور - اخطار برخورد از جلو و عقب - ترمز اضطراری اتوماتیک
امکانات رفاهیسقف پانوراما با تیره شوندگی اتوماتیک - فرمان کمکی برقی - صندلی های برقی جلو با حافظه و سردکن و گرمکن - کروز کنترل تطبیقی - دستیار رانندگی بین خطوط - اتوپارک - نور بالای اتوماتیک - فناوری LED چراغ ها - سنسور نور و باران - تهویه اتوماتیک دو کاناله - درِ صندوق عقب برقی - نور پردازی کابین - تریم داخلی چرم - اتوپارک - سنسور پارک جلو و عقب - کلاستر دیجیتال - نمایشگر لمسی - شارژر همراه

مزایا و معایب

مزایاکابین جادار - امکانات ایمنی و رفاهی مناسب - توان حرکتی قابل قبول
معایبنبود زیرساخت گسترده برای شارژ سریع خودروهای برقی

رقبای اکسپنگ مونا M03

با اینکه از آغاز واردات خودروهای خارجی، خودروهای برقی بسیاری وارد بازار ایران شده اند اما اکثر این خودروها در کلاس کراس اوور بوده اند و تاکنون کمتر سدان تمام برقی در ایران عرضه شده است. بر همین اساس سدان های تمام برقی بازار ایران بسیار محدود بوده و تنها می توانیم خودروهایی نظیر ب ام و i3، نیسان N7، مزدا EZ6 برقی، تویوتا BZ3 و… را رقیب ایکس پنگ MONA M03 در بازار ایران بدانیم.

آلبوم تصاویر

سوالات متداول

ایکس پنگ MONA M03 چه مشخصاتی دارد؟

نسخه وارداتی ایکس پنگ MONA M03 به یک پیشرانه برقی ۱۶۰ کیلوواتی (معادل ۲۱۵ اسب بخار) مجهز است که این پیشرانه می تواند گشتاور نهایی ۲۵۰ نیوتن متر را به چرخ های جلو این خودرو منتقل کند. باتری های این سدان جذاب برقی چینی دارای ظرفیت ۶۲.۲ کیلووات ساعت بوده و بیشینه مسافت قابل پیمایش XPENG MONA M03 تنها با یکبار شارژ بر اساس استاندارد CLTC چیزی در حدود ۶۲۰ کیلومتر است که عددی بسیار خوبی در میان خودرو های برقی به حساب می آید.

ایکس پنگ MONA M03 چه امکاناتی دارد؟

در مورد امکانات این خودرو نیز باید بگوییم که نسخه وارداتی اکسپنگ MONA M03 به امکاناتی نظیر ۶ کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری، رادار خط خوان، رانندگی خودکار بین خطوط، هشدار DOW، هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، سامانه پایش خستگی راننده، دوربین ثبت وقایع، حالت های مختلف رانندگی، دوربین ۵۴۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، ورود و خروج بدون کلید، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور و باران، سقف پانوراما، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، نورپردازی داخل کابین، تهویه اتوماتیک و… مجهز است.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X