%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰

کراس اوور اسپرت ونوسیا به ایران آمد

منتشر شده در 10 دی 1402 ساعت 15:35
عکاس علیرضا پاداش
ویدئو رضا چوکامی

کراس اوور اسپرت ونوسیا یا همان وی آنلاین جدیدترین محصول مکث موتور است که به زودی بصورت وارداتی به بازار کشور می آید.

مکث موتور قرار است در دور جدید واردات خودرو محصولات ونوسیا را به ایران بیاورد. ونوسیا یکی از زیرمجموعه های گروه دانگ فنگ است که با همکاری نیسان شکل گرفت. بر اساس همین همکاری می توان المان هایی از المان های مهندسی نیسان را در خودروهای این نشان دید. قرار است مکث موتور خودروهای این نشان را بصورت گسترده وارد ایران کند و به زودی ونوسیا استار و ونوسیا وی آنلاین را در خیابان های کشور خواهیم دید.

کراس اوور اسپرت ونوسیا به ایران آمد

طراحی کراس اوور اسپرت ونوسیا

سبک طراحی بکار رفته در کراس اوور اسپرت ونوسیا بسیار شبیه به همان سبکی است که در ونوسیا استار دیده بودیم. چراغ های کشیده و جلوپنجره مستطیلی بزرگ از جمله المان هایی است که در این سبک طراحی دیده می شود. همچنین در عقب هم چراغ های به هم پیوسته با الگوی L را داریم تا همه چیز طبق الگوهای ونوسیا شکل گرفته باشد. مانند دیگر محصولات ونوسیا، در بیگ وی هم المان های V را در طراحی می بینیم. طرح مشبک به کار رفته در جلوپنجره الگوی V را دارد و در عقب هم چرا ترمزی که در بالا قرار گرفته حرف V را نشان می دهد. مهم ترین المان در طراحی این مدل ونوسیا وجود خطوط موازی در امتداد چراغ های اصلی است که چراغ روشنایی روز را تشکیل می دهند و باعث شده اند تا چهره بیگ وی با دیگر چینی های بازار متفاوت باشد.

کراس اوور اسپرت ونوسیا به ایران آمد

مشخصات فنی

زیر کاپوت کراس اوور اسپرت ونوسیا به سبک دیگر چینی های همرده یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ را داریم که توان تولید نهایت قدرت ۱۸۸ اسب بخار و نهایت گشتاور 260 نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو می رسد و با این مشخصات، مصرف ترکیبی ۷.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برای این خودرو ثبت می شود. در مجموع مشخصات فنی بیگ وی شبیه به دیگر کراس اوور های همرده و چینی بازار است و می توان گفت خروجی های قابل قبولی را در این خودرو می بینیم.

کراس اوور اسپرت ونوسیا به ایران آمد

کابین و امکانات کراس اوور اسپرت ونوسیا

در داخل رنگ قالب در طراحی مشکی است و البته المان های نقره ای رنگ را هم در کابین خودرو می بینیم. صفحه نمایش جلوآمپر و مالتی مدیا به صورت یکپارچه طراحی شده است و در کل طراحی ساده و مدرنی را در این کراس اوور می بینیم. در کراس اوور V-Oline امکاناتی نظیر دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، کروز کنترل، ۴ کیسه هوای جلو، سیستم پایش میزان فشار باد تایر ها (TPMS)، سقف پانورامیک فتوکرومیک، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سیستم تهویه اتوماتیک، صندلی ۶ حالته برقی راننده، دریچه تهویه عقب و شارژر وایرلس می بینیم.

کراس اوور اسپرت ونوسیا به ایران آمد
ویدیو های پیشنهادی
  1. رامین صفایی گفت:

    یک آشغال دیگر چینی

    ۱۷
    ۶
    • hamid گفت:

      شما بنز سوارا همیشه باید اعتراض کنید. برای مستضعفینی که از بی پولی مجبور هستن اینها را بگرین یکم احترام قایل باشید

      ۵
      ۲
  2. میر غفار گفت:

    همچنان بدون پشتیبانی و قطعات یدکی🤕😔

    ۱۳
    ۲
  3. Saeed گفت:

    اینا چی هستن میارن هیچکس تا به حال یکبارم اسمشو نشنیده. این همه مارک های معروف هس تو دنیا.

    ۱۲
    ۱
    • Amiiir گفت:

      برند های معروف برا فوتبالیست ها و آقازاده هاست، اینا هم که تو دنیا اقتصادی ان تو ایران برای قشر متوسط به بالاس، ماها هم باید با آشغالای ایرانخودرو و سایپا هرروز توی جاده ها کشته بدیم

      ۱۰
      ۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X