%۴.۱۹
هایما ۸S
۳,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۶
کی ام سی ایگل
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی X5
۲,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اطلس GL
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
مزدا 3
۵,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۵
کوییک S
۷۹۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۹
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۹۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵
ساینا S دوگانه سوز
۸۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۹
آریسان ۲
۸۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۹
کی ام سی T9
۴,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
اکستریم LX
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۲
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
شاهین GL
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
کی ام سی J7
۲,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
فوتون تونلند G7
۳,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۷
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۸۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۲
شاهین اتوماتیک
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴
ساینا S
۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۱
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
اطلس G
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۴۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۱
رانا پلاس
۱,۰۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
هایما ۸S
۳,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۶
کی ام سی ایگل
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی X5
۲,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اطلس GL
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
مزدا 3
۵,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۵
کوییک S
۷۹۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۹
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۹۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵
ساینا S دوگانه سوز
۸۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۹
آریسان ۲
۸۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۹
کی ام سی T9
۴,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
اکستریم LX
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۲
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
شاهین GL
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
کی ام سی J7
۲,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
فوتون تونلند G7
۳,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۷
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۸۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۲
شاهین اتوماتیک
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴
ساینا S
۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۱
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
اطلس G
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۴۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۱
رانا پلاس
۱,۰۹۰,۰۰۰,۰۰۰

تویوتا لوین ؛ ویدیو تست و بررسی + مشخصات فنی

تویوتا لوین یکی از خودروهای جدید و وارداتی بازار است که در دو نسخه بنزینی و هیبرید توسط شرکت های مختلف به ایران می آید.

حجم موتور 1200 سی سی / 1800 سی سی
قدرت 116 اسب بخار / 142 اسب بخار
گشتاور 185 نیوتن متر
انتقال قدرت دیفرانسیل جلو
منتشر شده در 09 تیر 1403 ساعت 16:18
عکاس علیرضا پاداش
ویدئو رضا چوکامی

تویوتا لوین یکی از خودروهای جدید و وارداتی بازار است که در دو نسخه بنزینی و هیبرید توسط شرکت های مختلف به ایران می آید.

درباره تویوتا لوین

خودرو سازان چینی در سال های اخیر پیشرفت های چشم گیری داشتند و این موضوع بر کسی پوشیده نیست. یکی از مهمترین دلایل این اتفاق، همکاری و ایجاد نشان مشترک بین خودروسازان چینی و غول های خودروسازی دنیا است. یکی از این گروه های مشترک، GACTOYOTA است که با سرمایه گذاری مشترک تویوتا و جی ای سی در سال ۲۰۰۴ تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در گوانگژو چین قرار دارد و وظیفه آن تولید و مونتاژ محصولات گروه تویوتا است. جالب است بدانید که خودرو هایی نظیر؛ تویوتا هایلندر، فرانتلندر، C-HR، وِنزا و… تنها بخشی از خودرو هایی هستند که توسط این نشان مشترک تولید و مونتاژ می شوند.

تویوتا لوین

اما یکی از مهم ترین محصولات این گروه مشترک، تویوتا لوین است که در واقع همان تویوتا کرولا می باشد با این تفاوت که تویوتا کرولا هایی که در بازار ایران می شناسیم توسط گروه مشترک تویوتا و FAW تولید و مونتاژ شده اما تویوتا لوین توسط نشان مشترک تویوتا و GAC عرضه می شود و به جز تفاوت در بخش طراحی بدنه تفاوت های دیگری در این دو خودرو دیده نمی شود.

همانطور که می دانید تویوتا کرولا یکی از کم استهلاک ترین و پرفروش ترین محصولات نشان تویوتا بوده و تا کنون دوازده نسل از این خودرو در بازار های جهانی عرضه شده که آخرین نسل از این خودرو با کد اتاق E210 به رسمیت می شناسند. تا کنون شرکت هایی نظیر برساوش و معین خودرو ایرانیان واردات مدل های بنزینی و هیبریدی این خودرو را برعهده دارند. در ادامه بیشتر به بررسی تویوتا لوین خواهیم پرداخت.

ویدیو معرفی دو نسخه تویوتا لوین

طراحی بدنه

قبل از هر چیزی باید گفت به لحاظ طراحی بدنه و پلتفرم تویوتا کرولا و لوین شباهت های زیادی به یکدیگر دارند اما تویوتا لوین به دلیل سبک طراحی متفاوت در بخش جلو و عقب خود بسیار جوان پسندانه تر است و شبیه به نسخه هایی از تویوتا کرولا است که در قاره آمریکا عرضه می شود.

طراحی بدنه تویوتا لوین

در نمای جلو تویوتا LEVIN فرم طراحی چراغ های جلو بیش تر از هر چیزی خود نمایی می کند. استفاده از خطوط خمیده و گوشه های تیز در طراحی چراغ های جلو این خودرو، چهره ای اسپرت و کمی خشن را به این خودرو داده است. بر خلاف چراغ ها، سپر این خودرو طراحی به نسبت ساده داشته و از سبک های طراحی پیچیده در این قسمت ها خبری نیست. جالب است بدانید که در طراحی سپر مدل های هایبریدی لوین از خطوط موازی استفاده شده اما در سپر نسخه های بنزینی شاهد طرح لانه زنبوری هستیم. نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که در نسخه های هیبریدی لوگو تویوتا دارای حاشیه های آبی رنگ است که این موضوع در تویوتا لوین بنزینی دیده نمی شود.

طراحی پشت تویوتا لوین

اگر از کنار به تویوتا لوین نگاه کنید متوجه اشتراکات بدنه تویتا لوین و تویوتا کرولا می شوید. شیب بخش های جلو و عقب تویتا لوین، ابعاد در ها و… دقیقا همان چیز هایی هستند که در تویوتا کرولا نیز دیده می شود. در مجموع در نماهای جانبی تویوتا لوین شاهد طراحی منطقی و اصولی و ساده هستیم و اجزا مختلفی مانند رینگ های آلومینیومی این خودرو جلوه خوبی را به این قسمت داده است.

نمای پشت تویوتا لوین

نمای عقب تویوتا LEVIN طراحی جذاب تر و هماهنگ تری نسبت به طراحی تویوتا کرولا به نمایش می گذارد. در این بخش از چراغ های عقب دو قسمتی استفاده شده که به وسیله خطوط طراحی به یکدیگر متصل شده اند. در بخش سپر نیز از تریم دو رنگ استفاده شده که جلوه خوبی را به این قسمت داده است.

مشخصات فنی تویوتا لوین

نسخه بنزینی تویوتا لوین از یک پیشرانه ۱.۲ لیتری توربوشارژ بهره می برد. این پیشرانه قادر است روی هم رفته  114 اسب بخار قدرت و ۱۸۵ نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک CVT به چرخ های جلو منتقل کند.

مشخصات فنی تویوتا لوین

در مقابل، نسخه هیبریدی تویوتا لوین دارای یک پیشرانه ۱.۸ لیتری تنفس طبیعی است که این پیشرانه به تنهایی می تواند ۹۸ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. اما یک پیشرانه برقی به کمک پیشرانه بنزینی می آید که این پیشرانه به تنهایی توان تولید ۹۶ اسب بخار قدرت و ۱۸۵ نیوتن متر گشتاور را دارد. اما در این خودرو نیرو، به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار می گیرد و مجموع توان تولیدی ۱۳۴ تا ۱۴۲ اسب بخار را می توان از این خودرو انتظار داشت که این نیرو از طریق جعبه دنده E-CVT به چرخ های جلو منتقل می شوند.

برندتویوتا
مدللوین
کلاس بدنهسدان
سال تولید۲۰۲۳
حجم موتور۱۲۰۰ سی سی / ۱۸۰۰ سی سی
تعداد سیلندر۴
تعداد سوپاپ۱۶
فناوری موتورتوربوشارژر / هیبرید
قدرت۱۱۶ اسب بخار / ۱۴۲ اسب بخار
گشتاور۱۸۵ نیوتن متر
شتاب ۰ تا ۱۰۰۱۰.۲ ثانیه / ۹.۵ ثانیه
حداکثر سرعت۱۸۵ کیلومتر بر ساعت / ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت
گیربکسECVT - CVT
انتقال قدرتدیفرانسیل جلو
تعلیق جلومک فرسون
تعلیق عقبمولتی لینک
طول۴۶۴۰ میلی متر
عرض۱۷۸۰ میلی متر
ارتفاع۱۴۵۵ میلی متر / ۱۴۳۵ میلی متر
فاصله محوری۲۷۰۰ میلی متر
وزن۱۳۶۰ کیلوگرم / ۱۴۲۰ کیلوگرم
حجم باک۵۰ لیتر / ۴۳ لیتر
مصرف سوخت۵.۹۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر / ۴.۱ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر
ابعاد رینگ و لاستیک۲۰۵/55R16
شرکت عرضه کنندهمعین خودرو ایرانیان / برساوش
برند نشان مادرتویوتا
کشور سازندهژاپن - چین
موتور تویوتا لوین

تویوتا لوین در بخش سیستم تعلیق در محور جلو از سیستم مک فرسون و در محور عقب از سیستم دابل ویشبون بهره می برد که عملکرد قابل قبولی دارند. تویوتا لوین دارای استاندارد آلایندگی یورو ۶ است و مصرف سوخت میانگین آن به ازای هر صد کیلومتر در مدل های بنزینی ۵.۹۵ لیتر و در مدل های  هیبریدی ۴.۰۷ لیتر است که عدد بسیار خوبی به حساب می آید.

طراحی کابین و امکانات تویوتا Levin

طراحی داخل کابین تویوتا لوین کمی عامه پسند تر است و بسیار مشابه به دیزاین و طراحی کرولا است. به طور کلی چون تویوتا لوین در خارج ایران خودرو گران قیمتی به حساب نمی آید، نمی توان از آن انتظار متریال و طراحی لوکس را از این خودرو داشت و معیار مهم در این خودرو کیفیت متریال است که در این مورد بسیار خوب عمل می کند.

کابین تویوتا لوین

در بخش رودری های این خودرو از پلاستیک خشک به صورت سر تا سری استفاده شده و به طور کلی این بخش طراحی ساده ای دارد و از طرح های شلوغ در این قسمت خبری نیست. در بخش بالای داشبورد شاهد بهره مندی از متریال نرم یا سافت تاچ هستیم که احساس خوبی را به سرنشینان منتقل می کند. در این قسمت نمایشگر سیستم مالتی مدیا به چشم می خورد که کیفیت مناسبی دارد و آپشن و قابلیت خوبی برای این خودرو به حساب می آید.

فرمان تویوتا لوین

در بخش های میانی داشبورد شاهد طرح های ساده هستیم اما سعی شده است تا با استفاده از خطوط طراحی و استفاده از رنگ پیانویی کمی از سادگی این قسمت ها کاسته شود. پشت آمپر تویوتا LEVIN در نسخه های بنزینی از نوع آنالوگ است که طراحی بسیار مناسبی داشته و می تواند احساس هیجان را به سرنشینان منتقل کند. اما نسخه های هیبریدی از پشت آمپر دیجیتالی بهره می برند که این موضوع می تواند از جذابیت های مدل های هیبریدی این خودرو به حساب آید.

بخش فرمان تویوتا لوین شاهد سبک طراحی هستیم که در بسیاری از محصولات تویوتا می بینیم. یک فرمان ساده با طراحی سه شاخه که ارگونومی بسیار خوبی دارد و نشان تویوتا در وسط آن خودنمایی می کند. صندلی های تویوتا لوین اروگونومی و در برگیرندگی بسیار خوبی دارد و سرنشینان را راضی نگه می دارد. در نسخه های پایه این خودرو این صندلی ها دارای روکش پارچه ای هستند اما در برخی از نسخه های هیبریدی این خودرو از روکش چرم نیز برای آنان استفاده شده است.

امکانات ایمنی و رفاهی

امکانات ایمنیشش کیسه هوا - کیسه هوای زانوی راننده (در نسخه بنزینی) - سامانه کنترل پایداری الکتریکی - ترمز اضطراری اتوماتیک - رادار خط خوان
امکانات رفاهیاستارت دکمه ای - رینگ آلومینیومی - فرمان کمکی برقی - کروز کنترل تطبیقی - اخطار خروج از خط - سنسور نور - نور بالای اتوماتیک - فناوری LED چراغ ها - رانندگی خودکار بین خطوط (در نسخه هیبرید) - رادار تابلوخوان - رانندگی خودکار در ترافیک (در نسخه هیبرید) - ترمز پارک برقی - اتوهلد - تنظیم حالت رانندگی - تهویه اتوماتیک (در نسخه هیبرید) - پاکسازی هوای کابین (در نسخه هیبرید) - جلو آمپر دیجیتال (در نسخه هیبرید) - اپل کارپلی - اندروید اتو - نمایشگر لمسی - دوربین عقب

مزایا و معایب

مزایاکیفیت مونتاژ خوب - توان حرکتی قابل قبول در هر کدام از تیپ ها - ایمنی مناسب - سواری نرم - دوام بالا
معایبعدم عرضه در نسخه های کامل و فول آپشن جهانی

قیمت تویوتا لوین بنزینی

قیمت بازار (۱۴۰۴/۱۰/۰۳)۴,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت کارخانه (۱۴۰۴/۱۰/۰۳)۲,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت تویوتا لوین هیبرید

قیمت بازار (۱۴۰۴/۱۰/۰۳)۴,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت کارخانه (۱۴۰۴/۱۰/۰۳)۲,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

رقبای تویوتا لوین

رفته رفته با روند واردات خودروها، شاهد افزایش خودرو هایی از کمپانی های مطرح ژاپنی و کره ای هستیم. اما در این میان تویتا لوین به دلیل داشتن سابقه طولانی، طراحی ظاهری قابل قبول و همچنین امکانات مناسب می تواند رقبای خود را به چالش بکشد. اضلی ترین رقبای این خودرو در میان خودرو های وارداتی عبارتند از؛ نیسان سیلفی، تویوتا کرولا، هوندا سیتی، کیا سراتو، هیوندای الانترا و…

آلبوم تصاویر

سوالات متداول

تویوتا لوین چه مشخصاتی دارد؟

نسخه بنزینی تویوتا لوین از یک پیشرانه ۱.۲ لیتری توربوشارژ بهره می برد. این پیشرانه قادر است روی هم رفته  ۱۱۴ اسب بخار قدرت و ۱۸۵ نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک CVT به چرخ های جلو منتقل کند.
در مقابل، نسخه هیبریدی تویوتا لوین دارای یک پیشرانه ۱.۸ لیتری تنفس طبیعی است که این پیشرانه به تنهایی می تواند ۹۸ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. اما یک پیشرانه برقی به کمک پیشرانه بنزینی می آید که این پیشرانه به تنهایی توان تولید ۹۶ اسب بخار قدرت و ۱۸۵ نیوتن متر گشتاور را دارد. اما در این خودرو نیرو، به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار می گیرد و مجموع توان تولیدی ۱۳۶ اسب بخار را می توان از این خودرو انتظار داشت که این نیرو از طریق جعبه دنده  E-CVTبه چرخ های جلو منتقل می شوند.

تویوتا لوین چه امکاناتی دارد؟

از جمله امکانات تویوتا لوین می توان به؛ ۶ کیسه هوای ده نقطه، کیسه هوای زانوی راننده (در نسخه بنزینی)، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رادار خط خوان، اخطار بر خورد از جلو، اخطار خروج از خط، ترمز اضطراری  (در نسخه های هایبرید)، دوربین دنده عقب، ترمز پارک برقی، سنسور نور، سامانه کنترل فشار باد تایر ها، نور بالای اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، استارت دکمه ای، فناوری LED  چراغ ها، فرمان کمکی برقی، سانروف برقی، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، خروجی USB، رینگ های آلومینیومی، سیستم تهویه خودکار(در نسخه هایبرید)، پشت آمپر دیجیتالی (در نسخه های هایبرید)، اپل کارپلی (در نسخه های هایبرید)، اندروید اتو (در نسخه های هایبرید)، رادار تابلو خوان (در نسخه های هایبرید) و… اشاره کرد.

ویدیو های پیشنهادی
  1. علی آقا گفت:

    جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک CVT رو خوب اومدید.

    ۴
    ۲
    • Xerxes گفت:

      گیربکس cvt هزاران ضریب دنده داره، به صورت مصنوعی تیپ ترونیک بهش اضافه کردن که روی ضریب خاصی قفل بشه که حس رانندگی بهتری داشته باشه

      ۱۳
      ۱
  2. مهدی کشکولی گفت:

    سیستم عامل مانیتور مولتی مدیای لوین هیبرید چه سیستم عاملی هست؟

    ۱
    ۰
  3. حسین گفت:

    توی دبی لوازمش پیدا میشه؟

    ۴
    ۱
  4. میلاد گفت:

    سلام من با دقت نگاه کردم تست سرعت شمارو
    رو ۸.۵ ثانیه تا ۹ ثانیه به ۱۰۰ میرسه ، شما ۱۰ خورده ای گذاشتین 😕

    ۲
    ۱
  5. ناشناس گفت:

    کاش تست شتاب و سربالایی لوین ۱۲۰۰ توربو رو هم بزارید

    ۲
    ۱
  6. sharmin گفت:

    این نهایتا یکم گرون تر از ایرانیا بصرفه با خدمات پس از فروش داغونش وگرنه حیف پولی که واسه این کسی بده😂

    ۱
    ۱۷
    • ياشار گفت:

      سلام، با توجه به تفاوت قیمت حدود ۵۰۰ میلیون تومانى مدل توربو با هیبرید، آیا فقط در خصوص شتاب تفاوت محسوسى بین دو مدل وجود دارد تا تفاوت قیمت توجیه شود؟
      سپاس

      ۱
      ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X