تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰

ویدیوی رانندگی با شاهین پلاس ؛ قیمت چند؟

منتشر شده در 05 مرداد 1403 ساعت 19:47
نویسنده حسین دلاور
عکاس علیرضا پاداش

شاهین پلاس جدیدترین محصول سایپا است که تولید آن در کارخانه سایپا آغاز شده و بزودی به بازار می آید. امروز مراسم کلینیک ارزیابی و قیمت گذاری شاهین پلاس برگزار شد. در این مراسم پایگاه خبری آخرین خودرو ویدیوی رانندگی با شاهین پلاس و معرفی کوتاه این محصول را تهیه کرد.

به گزارش آخرین خودرو، شاهین پلاس از سال گذشته در نمایشگاه های مختلف به نمایش در آمده است. حال سایپا تولید رسمی این محصول را آغاز کرده و برنامه دارد تا در هفته ای آتی این خودرو را به فروش برساند. می توان گفت که شاهین پلاس کامل ترین نسخه سدان از خانواده SP100 سایپا است. گفته می شود که شاهین پلاس با قیمتی در محدوده ۷۵۰ تا ۸۵۰ میلیون تومان به فروش خواهد رسید. البته این قیمت نهایی نشده و صرفاً منابع آگاه از وزارت صمت و سایپا این عدد را اعلام می کنند.

همان طور که در ویدیوی رانندگی با شاهین پلاس گفته شد، این خودرو به پیشرانه ME16 مگا موتور مجهز است. این پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ، توان تولید نهایت قدرت ۱۱۱ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر را دارد. قدرت این پیشرانه از طریق جعبه دنده دستی ۵ سرعته طراحی شده توسط آیسین و یا ۶ سرعته اتوماتیک AT ساخت DAE به چرخ های جلو می رسد. در ابتدا شاهین پلاس اتوماتیک به بازار خواهد آمد.

در شاهین پلاس اتوماتیک امکاناتی مانند فرمان کمکی برقی، استارت دکمه ای، سانروف، آنتن کوسه ای، تریم داخلی چرم مصنوعی، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، سنسور نور، تهویه اتوماتیک، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، حالت اسپرت و تیپ ترونیک جعبه دنده، دو کیسه هوا، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی اندروید، آینه های تاشو برقی، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی های جلو و… را می بینیم.

ویدیو های پیشنهادی

۱۲ Responses to “ویدیوی رانندگی با شاهین پلاس ؛ قیمت چند؟”

  1. ‌ ‌ ‌‌ گفت:

    با این طرح و رنگ چوب قشنگ کابینتش ده سال قدیمی شده
    از ریخت افتاد

    ۱۷
    ۶
  2. متین گفت:

    گفتید که شتاب اولیه بهتر از شاهین توربو هست اما این صدرصد اشتباهه الان فیلم هایی که از شتاب پلاس اومده حتی نتونست توی پیست ۱۰۰ تا رو پر کنه و خیلی کند بود . مخصوصا در شروع به حرکت وقتی با توربو مقایسه میکنی خیلی خیلی عملکرد ضعیف تری داشت حالا نمیدونم چطور میگید شتابش بهتر شده !!!!!!! روی کاغذم معلومه که نسخه توربو گشتاورش ۱۸۷ و پلاس ۱۵۰
    تازه شتابی که ماشین توربو میده در صورت قدرت برابر باز خیلی بهتره

    ۹
    ۵
  3. yassinam گفت:

    کیلویی چنده؟

    ۴
    ۱
  4. ناشناس گفت:

    چند تا نکته در مورد ویدئو که بنظرم باید میگفتین:
    1. در مقایسه با شاهین معمولی شتاب اولیه شاهین جدید بهتره اما شتاب ثانویه شاهین قبلی با اختلاف بهتره
    2. برام سواله که چرا یک تست شتاب نگرفتین
    3. سیستم تهویش در حالت عادی به راحتی میتونه در خنک کردن با کره ای ها رقابت کنه اما اگه به موتور فشار اومده باشه به شدت خنکی بادش افت میکنه
    4. مشکل لرزش آیینه رو من تا حالا از کسی تو که شاهین داشته باشه نشنیدم
    5. سواری همینطور که گفتید خیلی به فشار باد لاستیک ربط داره و میتونه خیلی رو سواری این ماشین تاثیر داشته باشه
    6. تنها ایرادش تو سطح قیمتش بنظرم متریال کابینه وگرنه از همه نظر از بقیه ایرانیا بهتره
    امیدوارم قیمت خوبی تو کارخونه داشته باشه

    ۳
    ۷
  5. رضا باصفا گفت:

    چرا یه فکری برای انبار اگزوزش نمیکنن؟ اگزوز تیبارو بردارن یه چیزی بذارن انقدر از زیر اویزون نباشه

    ۱۲
    ۰
  6. رضا گفت:

    اگر یه مصرف کننده معمولی هستید و حساسیت زیادی ندارید و می خواید صرفا خانواده تون رو جابجا کنید و سفر برید، خب خودروی بدی نیست بخرید که هم امنیتش خوبه هم جاداریش و موتور و گیربکس خوبی هم داره بهتون سواری خوبی میده.

    اما انتقاد: دسته دنده بسیار زشت و قدیمی با جا نمایی قدیمی عین سمند ۲۰ سال پیش،طراحی کنسول بسیار زشت و قدیمی، مانیتور بد قواره که انگار اسپورتی محل نصب کرده، اون قاب مشکی پیانویی زشت ترش کرده،فرمان که کاملا شبیه رانای ۱۳ سال پیشه ، طراحی داخلیش واقعا قدیمی شده و شبیه خودرو های ۱۲ سال پیشه. الان داخل شاهین با داخل لیفان ۶۲۰ عهد بوق چه فرقی می کنه؟ سبک طراحی داخلش اصلا به بیرونش نمی خوره.

    ۷
    ۸
  7. ناشناس گفت:

    حرفت درسته اما در مقایسه با بقیه ایرانیا باید قبول کرد که از بقیشون تو چیدمان اجزای کابین بهتره. فقط کاش متریال کمی بهتر میشد هر چند که بازم بقیه ماشینای ایرانی هم متریال خوبی ندارن

    ۳
    ۲
  8. مصطفی گفت:

    سر و صدا داخل کابین محصولات سایپا فاجعه ست.
    اما در مورد قیمت، اگر قیمت اعلامی که با دلار آزاد حدود ۱۵ هزار دلار هست رو بپذیریم، باید بدونیم که این سقف قیمتی است که در دنیا یه همچین ماشینهای عرضه میشه و اگر خیر مصرف کننده و رقابت مد نظر باشه، باید خودروهای وارداتی هم بتونن وارد این فضا شند تا مصرف کننده بحالا که قیمت خودرو عملا بر اساس ارزندگی جهانی ش عرضه شده، به خودروهای متنوع دیگه هم دسترسی داشته باشند، همینطور سایپا اگر خودروی رقابتی با لحاظ قیمت پانزده هزار دلاریش تولید کرده، بهتره اول گزینه ی صادرات رو مدنظر بگیره تا ارز آوری داشته باشه و مصرف کننده ی ایرانی هم بتونه از فضای رقابتی استفاده کنه

    ۵
    ۳
  9. ناشناس گفت:

    ینی چی فاجعست. اینجوری که معلومه دستت به شاهین نخورده که این حرفو میگی. طبق تست صدا که از ماشین گرفتن از بقیه ماشینای ایرانی کم صدا تره

    ۱
    ۵
    • سهیل گفت:

      من مدل قبلیش را ترجیح میدم موتور قبلی روی کاغذ هم گشتاور بهتری داره و کشش و شتابش خیلی بهتره اما مشکل از کیفیت بنزین ایران هست که با موتور های توربو تطابق نداره موتور تیوفایو بسیار معمولی هست و هیچ لذت و شتابی نداره واقعا تعجب کردم که آقای دلاور گفت شتابش بهتر از مدل توربو هست اصلا با عقل جور در نمیاد یک موتور اتمسفر قدیمی و خیلی معمولی از یه موتور توربو قوی‌تر باشه

      ۰
      ۲
  10. ناشناس گفت:

    آقای آخرین خودرو یه خواهشی ازت دارم، شما که دستت میرسه بشو صدای خریداران شاهین، چرا منی که ۷۵۰میلیون قراره بدم شاهین پلاس، فقط حق انتخاب رنگ سفید رو دارم، چرا سایپا رنگ های دیگه رو نمیده؟ شما پیگیرش باش لطفا

    ۷
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X