%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰

هوندا سیویک ۲۰۲۵ ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

هوندا سیویک سدان نسبتا اقتصادی است که توسط شرکت آذریوردسال در بازار ایران عرضه می شود. در ادامه به بررسی این سدان جذاب خواهیم پرداخت.

حجم موتور 1498 سی سی
قدرت 180 اسب بخار
گشتاور 240 نیوتن متر
انتقال قدرت دیفرانسیل جلو
منتشر شده در 10 مهر 1403 ساعت 15:16
عکاس علیرضا پاداش
ویدئو رضا چوکامی

هوندا سیویک سدان نسبتا اقتصادی است که توسط شرکت آذریوردسال در بازار ایران عرضه می شود. در ادامه به بررسی هوندا سیویک ۲۰۲۵ جذاب خواهیم پرداخت.

درباره هوندا سیویک ۲۰۲۵

هوندا سیویک یکی از سدان های جذاب برند هوندا است که در سراسر جهان خصوصا در آمریکای شمالی طرافداران بسیار زیادی داشته و در بازار های جهانی به عنوان یک سدان اقتصادی خوش ساخت و با کیفیت مطرح می شود.

تا کنون ۱۱ نسل هوندا سیویک طراحی و تولید شده است. نسل اول هوندا CIVIC در سال ۱۹۷۲ به عنوان یک هاچ بک اقتصادی در جهان عرضه شده و و از نسل ششم به بعد این خودرو در قالب سدان طراحی و تولید شده است. یازدهمین نسل از این خانواده در سال ۲۰۲۲ معرفی و در بازار های جهانی عرضه شده است. جالب است بدانید که تاکنون ۲۷ میلیون دستگاه هوندا سیویک از نسل اول تا الان به فروش رفته است و از این حیث جزو پر فروش ترین خودرو های جهان به شمار می رود.

هوندا سیویک 2025 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

گفتنی است شرکت آذریورد سال به عنوان وارد کننده محصولات برند هوندا، مسئولیت واردات هوندا سیویک ۲۰۲۵ را بر عهده دارد که تیپ معمولی آن را در سامانه خودرو های وارداتی عادی و هوندا سیویک تایپ R را در سامانه خودرو های وارداتی مخصوص جانبازان عرضه می کند.

در ادامه نگاهی دقیق تر به هوندا سیویک ۲۰۲۵ آذریورد سال خواهیم داشت.

طراحی بدنه هوندا CIVIC

به طور کلی HONDA CIVIC به لحاظ ابعاد و اندازه، مابین هوندا سیتی و هوندا آکورد قرار می گیرد و نسبت به نسل های قبلی خود ابعاد بیشتری پیدا کرده است.

در نمای جلو این خودرو می توان سبک طراحی بسیار جذابی را مشاهده کرد که هم می تواند احساس لوکس بودن را منتقل کرده و رضایت جوانان را جلب نماید. در این بخش از چراغ های یک تکه عریض استفاده شده که چراغ های دیلایت به صورت L شکل درون آن قرار گفته است. گفته می شود طراحی بخش جلوی هوندا سیویک ۲۰۲۵ از دلفین الهام گرفته شده است که جلوه بسیار خوبی به بخش جلوی هوندا CIVIC داده است. از طرفی طراحی لانه زنبوری سپر و جلو پنجره این سدان جذاب، جلوه بسیار خوبی را به هوندا سیویک داده است.

هوندا سیویک 2025 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

هوندا سیویک ۲۰۲۵ در طراحی نما های جانبی خود نیز سنگ تمام گذاشته است و طراحی بسیار خوبی را در این قسمت های به نمایش می گذارد. خطوط طراحی به کار رفته بر روی در ها توانسته چهره ای عضلانی را در این خودرو پدید آورد. نکته دیگری که در این قسمت می توان به آن اشاره کرد طراحی نیمه فست بک بخش عقب HONDA CIVIC است که بر جذابیت این خودرو افزوده است. نکته دیگری که می بایست در این قسمت به آن اشاره طراحی اسپرت و جذاب این سدان محبوب ژاپنی است که به راحتی می تواند روح اسپرت این خودرو را به نمایش بگذارد.

هوندا سیویک 2025 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

اما طراحی بخش عقب هوندا سیویک ۲۰۲۵ به خوبی بخش های دیگر نیست و بخش اعظمی از جلوه طراحی بخش عقب بر دوش چراغ های عقب است که این چراغ ها، ابعاد به نسبت بزرگی داشته و گرافیک L شکل نیز در این بخش دیده می شود که باعث هماهنگی بین بخش جلو و عقب شده است.

در کل می توان گفت هوندا CIVIC طراحی بسیار خوبی را خصوصا در میان خودرو های وارداتی به نمایش می گذارد و در بخش طراحی حرف های زیادی برای گفتن دارد. از طرفی این خودرو توانسته ۵ ستاره ایمنی را از سازمان استاندارد euro ncap دریافت کند که امتیاز مثبتی برای این خودرو به حساب می آید.

هوندا سیویک 2025 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

مشخصات فنی HONDA CIVIC

قلب تپنده این سدان جذاب، یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم به همراه فناوری (V-TEC) است که این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل کند. هوندا سیویک ۲۰۲۴ می تواند به کمک این پیشرانه شتاب خود را در مدت زمان ۸.۱ ثانیه از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند که با توجه به وزن ۱۳۸۹ کیلوگرمی این خودرو عدد بسیار خوبی به حساب می آید.

هوندا سیویک 2025 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

 سیستم تعلیق به کار رفته در محور جلو این خودرو از نوع مک فرسون بوده و در محور عقب شاهد استفاده از سیستم تعلیق مولتی لینک هستیم که انتظار می رود عملکرد بسیار خوبی بر روی این خودرو داشته باشد.

برندهوندا
مدلسیویک
کلاس بدنهسدان
سال تولید۲۰۲۴
حجم موتور۱۴۹۸ سی سی
تعداد سیلندر۴
تعداد سوپاپ۱۶
فناوری موتورتوربو شارژر TGDi
قدرت۱۸۰ اسب بخار
گشتاور۲۴۰ نیوتن متر
شتاب ۰ تا ۱۰۰۸.۱ ثانیه
حداکثر سرعت۲۰۰ کیلومتر بر ساعت
گیربکسCVT
انتقال قدرتدیفرانسیل جلو
تعلیق جلومک فرسون
تعلیق عقبمولتی لینک
طول۴۶۷۷ میلی متر
عرض۱۸۰۲ میلی متر
ارتفاع۱۴۰۷ میلی متر
فاصله محوری۲۷۳۳ میلی متر
وزن۱۳۸۹ کیلوگرم
حجم باک۴۷ لیتر
مصرف سوخت۶.۷ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر
ابعاد رینگ و لاستیک۲۱۵/55R16
شرکت عرضه کنندهآذریودسال
برند نشان مادرهوندا
کشور سازندهژاپن

HONDA CIVIC دارای استاندارد آلایندگی یورو ۶ بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۶.۷ لیتر گزارش داده شده است که عدد مناسبی برای این خودرو به حساب می آید.

طراحی داخل کابین و امکانات هوندا سیویک ۲۰۲۵

در بدو ورود به داخل کابین هوندا سیویک ۲۰۲۵ به واسطه سبک طراحی بسیار هماهنگ و جذاب می توان احساس خوبی را از طراحی آن دریافت کرد. نکته ای که در داخل کابین هوندا CIVIC به وضوح دیده می شود این است که طراحی بخش های مختلف این خودرو بسیار ساده و کاربردی طراحی شده اند و کنار هم قرار گرفتن این اجزا هارمونی بسیار خوبی را در داخل کابین این خودرو به وجود آورده است که سبک طراحی دریچه های سیستم تهویه، پنل تهویه، طراحی رودری ها و… خود گواهی بر این ماجرا است.

هوندا سیویک 2025 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

نکته دیگری که در داخل کابین می توان مشاهده کرد استفاده از متریال بسیار با کیفیت است که در بخش های مختلف نظیر داشبورد و کنسول وسط دیده می شوند که جدا از اینکه می توانند احساس خوبی را به سرنشینان منتقل کند، در طراحی و دیزاین داخل کابین HONDA CIVIC نقش به سزایی را ایفا کرده اند.

هوندا سیویک 2025 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

بر خلاف بسیاری از سدان های غیر چینی وارداتی، هوندا سیویک آذریورد سال با یکی از تیپ های فول آپشن خود پا به بازار ایران می گذارد و این یعنی می توانیم امکانات بسیار خوبی را در این خودرو مشاهده کنیم. امکاناتی نظیر؛ ۸ کیسه هوا، ترمز اضطراری، هشدار برخورد از جلو، رادار خط خوان، سیستم رانندگی خودکار بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، سیستم تشخیص خستگی راننده، حالت های مختلف رانندگی، اتوهلد، ترمز پارک برقی، شیفتر پشت فرمان، گرم کن صندلی های جلو، سنسور نور، سنسور باران و… تنها بخشی از آپشن ها و امکانات این سدان جذاب است.

هوندا سیویک 2025 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

امکانات ایمنی و رفاهی

امکانات ایمنی۸ کیسه هوا - سامانه کنترل پایداری الکتریکی - رادار خط خوان - ترمز اضطراری اتوماتیک - اخطار برخورد از جلو - سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی
امکانات رفاهیسانروف برقی - گرمکن صندلی های جلو - تهویه اتوماتیک - استارت دکمه ای - فرمان کمکی برقی - نمایشگر لمسی - اندروید اتو - اپل کارپلی - کروز کنترل تطبیقی - رانندگی خودکار بین خطوط - رادار تابلوخوان - تنظیم حالت رانندگی - ترمز پارک برقی - اتوهلد - سنسور نور - سنسور باران - نور بالای اتوماتیک - آینه الکتروکرومیک - دوربین عقب - دنده پشت فرمان

مزایا و معایب

مزایاکیفیت ساخت مناسب - شتاب مناسب - توان حرکتی خوب - پایداری مناسب
معایبعدم عرضه در نسخه فول آپشن - نبود خدمات پس از فروش گسترده

رقبای هوندا سیویک آذریورد سال

با اینکه تعداد سدان های وارداتی در دور جدید واردات خودرو، آنچنان زیاد نیست اما می توان در میان همین سدان های وارداتی نیز رقیبی برای هوندا سیویک ۲۰۲۵ پیدا کرد. اصلی ترین رقیب این خودرو در حال حاضر مزدا ۳ پریمیوم ادیشن است که پیشرانه کم دردسرتری نسبت به هوندا CIVIC دارد اما در بحث امکانات در رده پایین تری قرار می گیرد. البته نیسان سیلفی، اشکودا سوپرب، کیا K5 با پیشرانه تنفس طبیعی و… از دیگر رقبای این خودرو در میان خودرو های صفر کیلومتر به شمار می آیند. البته اگر بخواهیم نگاهی به بازار خودرو های کارکرده بیاندازیم می توانیم نمونه های کارکرده فولکس واگن پاسات را از رقبای هوندا سیویک آذریورد سال به حساب آوریم.

آلبوم تصاویر

سوالات متداول

هوندا سیویک ۲۰۲۵ چه مشخصاتی دارد؟

قلب تپنده این سدان جذاب، یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم به همراه فناوری (V-TEC) است که این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل کند.

هوندا سیویک ۲۰۲۵ چه امکاناتی دارد؟

از جمله امکانات این خودرو می توانیم به؛ ۸ کیسه هوا، ترمز اضطراری، هشدار برخورد از جلو، رادار خط خوان، سیستم رانندگی خودکار بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، سیستم تشخیص خستگی راننده، حالت های مختلف رانندگی، اتوهلد، ترمز پارک برقی، شیفتر پشت فرمان، گرم کن صندلی های جلو، سنسور نور، سنسور باران و… اشاره کنیم.

ویدیو های پیشنهادی
  1. رضا گفت:

    وارد کننده اش اگه جرات داره اجازه تست بده

    ۴
    ۵
    • میثم گفت:

      اجازه تست برای بازارهایی هست که تا خرتناق تو رقابت هستن، نه بازار ایران که تشنه یه ماشین اروپایی درجه سوم هست؛ عزیز دل شما بجای شک کردن به کیفیت هوندا، یه نگاهی به آمار فروشش تو آمریکا بنداز

      ۱۱
      ۱
  2. علی گفت:

    میگه اصالت یعنی ادعایی نداره اما…
    داداش اگه یه ماشین باشه که ادعا داشته باشه اون سیویکه…
    چرا قبل اینکه هوایی در کنین یه ذره رو دیالوگا وقت نمیذارین!!؟

    ۱
    ۰
  3. حسین گفت:

    سیویک ماشین بی نظیریه،در مورد مقایسه موتورش با مزدا چرا میگید موتور مزدا بی دردسر تره؟!!درسته تنفس طبیعیه ولی اگر اکتان زیر ۹۱ بزنیدناک میزنه مثل توربو و خرج موتورش در صورت خرابی بدلیل استفاده از آلیاژ خاص بیشتره چون نسبت تراکم و دمای هوای بالایی داره،رقیباشن که فرمودید سوپرب و کی ۵!!!

    ۱
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X