%۱.۵۴
اکستریم LX
۳,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱۲.۹۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷۷
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
اطلس GL
۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
کی ام سی T9
۳,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
بک X3 پرو
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۳
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸۵
شاهین GL
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
رانا پلاس
۹۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
کی ام سی J7
۲,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۰۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۱۸,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
جک J4
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
آریسان ۲
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۹
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۹
ری را
۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
کوییک S
۷۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
ساینا S
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
اکستریم VX
۶,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۴
اکستریم LX
۳,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱۲.۹۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷۷
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
اطلس GL
۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
کی ام سی T9
۳,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
بک X3 پرو
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۳
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸۵
شاهین GL
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
رانا پلاس
۹۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
کی ام سی J7
۲,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۰۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۱۸,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
جک J4
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
آریسان ۲
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۹
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۹
ری را
۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
کوییک S
۷۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
ساینا S
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
اکستریم VX
۶,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰

ری را پیکاپ می شود ؛ رندرهای اختصاصی آخرین خودرو از پیکاپ ملی

منتشر شده در 20 آذر 1403 ساعت 13:30
نویسنده آخرین خودرو
پیکاپ ری را

خودروسازان ایرانی سابقه زیادی در تبدیل خودروها به وانت دارند اما اگر این سنت برای ری را هم ادامه دار شود، نتیجه چه خواهد بود؟ ساخت پیکاپ ری را؟

محدودیت های بازار کشور در سال های مختلف باعث شد تا خودروسازان داخلی ما نسخه وانت از محصولات مختلف را توسعه دهند. ایران خودرو پیکان و پژو ۴۰۵ را به وانت های باردو و آریسان تبدیل کرد و سایپا هم نسخه وانت پراید را به بازار فرستاد. اما اگر این روند ادامه دار شود چه؟ اگر خودروسازان داخلی به سراغ تولید نسخه وانت از محصولات جدید خود بروند، نتیجه چه خواهد شد؟ برای نتیجه گیری ما در آخرین خودرو به سراغ طراحی و رندرگیری از نسخه پیکاپ کراس اوور ملی ایران خودرو یعنی ری را رفته ایم. محصولی که دو لقب اولین کراس اوور ملی و پرآپشن ترین محصول داخلی را یدک می کشد و طراحی متفاوتی نسبت به دیگر محصولات داخلی ایران دارد.

ری را پیکاپ ملی

پیکاپ ری را ؛ در رده سبک و با طراحی مدرن

امروزه در بازارهای جهانی شاهد رشد پیکاپ های سبک هستیم. هیوندای سانتاکروز، فورد ماوریک و کیا تاسمان از جمله محصولاتی هستند که در این رده قرار دارند و بازار هدف آن ها هم ظرفیت بار محدودتر است. بدون تردید پیکاپ ری را هم در همین رده قرار می گیرد. پیکاپی با ظرفیت بار محدود که البته می تواند کاربردی باشد. در رندرهای اختصاصی آخرین خودرو با تغییرات سبک طراحی در عقب و تغییر در فاصله محوری سعی کرده ایم با رعایت اصول طراحی ری را، آن را به پیکاپ تبدیل کنیم. نظر شما در مورد طراحی پیکاپ ری را چیست؟ به نظر شما این خودرو می تواند در کلاس پیکاپ عرضه شود؟

طراحی پیکاپ ری را
طراحی عقب پیکاپ ری را
بدنه ری را
طراحی بدنه ری را
بدنه ری را
پیکاپ ری را
کابین ری را

طراح : محمد مهدی مبینی

مشخصات فنی و ویدیو تست و بررسی ری را

ری را ( ریرا – Reera ) به پیشرانه EFP مجهز است. این پیشرانه ۱.۶۵ لیتری توربو فناوری زمان بندی متغییر سوپاپ های ورودی و خروجی را دارد. ری را ۱۶۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور 240 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این کراس اوور ملی از نوع شش سرعته اتوماتیک AT نسل هفتم ساخت کمپانی DAE است که توان را به چرخ های جلو می رساند.

ایران خودرو امکاناتی مانند سانروف برقی، درِ صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، چهار کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی، سنسور نور، سنسور باران، نوردهی تقاطع کاسه چراغ ها، صندلی برقی راننده با تنظیم گودی کمر، پشتی برقی صندلی شاگرد، شارژر بیسیم تلفن همراه، فرمان کمکی برقی، تنظیم حالت رانندگی، دسته دنده الکتریکی، پدل شیفتر، نمایشگر لمسی، اندروید اتو، اپل کارپلی، سامانه SOS، کروز کنترل، محدود کننده سرعت، کلاستر دیجیتال، نور پردازی کابین، تریم داخلی چرم و پارچه، آینه الکتروکرومیک، استارت دکمه ای، آینه های جانبی تاشو برقی، شیشه های دودی عقب، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تهویه اتوماتیک، گرمکن صندلی های جلو و… را در ری را ( ریرا – Reera ) قرار داده است.

ویدیو های پیشنهادی
  1. رضا گفت:

    یه خواهشی از طراحان ایرانی دارم ، لطفا ماشین طراحی نکنید … ممنون

    ۷۵
    ۱۴
    • ناشناس گفت:

      اگه چهل سال پیش خودروسازها میرفتن بدنبال وارد کردن خودروهای جدید،برروز،کم مصرف و کم استهلاک و از انطرف از قابلیت کارخانه و سرمایه و نیروی انسانی برای ساخت قطعه و طراحی موتور استفاده میکردن.امروز شهرهایی با هوای پاک،مردم دارای خودروهای باکیفیت،مصرف کم بنزین و ایرانخودرو و سایپا تولید کننده و صادر کننده قطعات خودرو بودند.راهی که ترکیه رفت و امروز دارد خودروی ملی با کیفیت،جنگنده،کشتی و پهباد خودش را تولید میکند و به بیش از ۷۰کشور قطعات خودرو و لوازم خانگی صادر میکند.یعنی درک اینموضوع برای مسئولان ما اینقدر سخته؟یا هدف چیز دیگریست؟

      ۱۳
      ۱
  2. علیرضا گفت:

    نشده، یعنی اصلاً اینجوریا نیست، به این سادگیا و راحتیا نمیشه یه ماشینو از سواری یا کراس اوور ببریش رو وانت و پیکاپ

    ۲۷
    ۴
  3. امیر گفت:

    جلو با عقب ماشین نمیخونه
    عقبش بد نیست ولی انگار با یه شیب جلوش میاد پایین
    اگه کلا قسمت کاپوت و … یکم بالاتر و چراغ ها بزرگتر بودن زیبا تر میشد

    ۶
    ۱
  4. مهرداد گفت:

    نه نه نه تو رو خدا دیگه نععععع

    ۱۰
    ۵
  5. امیر گفت:

    یعنی خیلی شوخمی چرت و پرت این ماشین اگر بیاد ایران خودرو میخوره تو سرش
    اگر بیاد باید اینارو درست کنه که خیلی هم خوب میشه
    دو دیفرانسیل
    جلو پنجره درست شود
    چراغ عقب خیلی زشته عوض شود
    سانروف داشته باشد
    همین ۵ نفر هم هست دیگه خوبه همین رو اجرا کنه خوب میشه
    بی زحمت ری را هم هاچبک کنید ممنون و مخصوصاً سدان

    ۷
    ۲
  6. فرشاد گفت:

    خب به سلامتی.
    بعدش ری را با موتور tu5 بعدش ری را پلاس
    بعدش ری را با برچسب بغل
    بعد ری را با زه بغل و…….
    چه شود

    ۴
    ۰
  7. عباس مروتی گفت:

    موتور ریرا را باید زودتر طراحی میکردند موتور شوکا و کاروان با قدرت ریرا هستند

    ۱
    ۰
  8. ایرانی گفت:

    شبیه اردکه و ماشینهای دهه ۶۰امریکا که الان تو کوبا سوار میشن

    ۲
    ۱
  9. اهورا کرامت گفت:

    ریرا مناطق پیکاپ زده اصن ماشین عجیب غریبه

    ۱
    ۰
  10. ناشناس گفت:

    ایران خودرو سایپا ی چیزی یاد گرفتن هر سواری رو پشتش ی چاک بزنن تبدیلش کنن به وانت بار آخه کجاست اون همه خلاقیت ایرانی که بشینه درست ی وانت ترو تمیز و حسابی برا ملت بسازه که انقدر مردم به سخره نگیرند!!

    ۲
    ۱
    • علی گفت:

      ماشین قشنگیه، اگه همین ماشین توسط برند های خارجی ساخته می‌شد الان ملت بیگانه پرست داشتن به به و چه چه می کردن!

      ۳
      ۴
      • مقدم گفت:

        البته بشرطی که روی دیفرانسیلش کار کنن چون ماشین دف جلو ارزش افرودی نداره و فروش هم نمیره و تو طراحی هم مثل شما نیان یک و نیم متر به طول خودرو اضافه کنن،خوده ری را صندوق بزرگی داره و میشه تبدیل به پیکاپ بشه ولی وقتی قرار باشه دو دف بشه مگه احمقه که با ظاهره ری را بده بیرون ؟

        ۰
        ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X