ویدیوی تست جدیدترین کراس اوور هایبرید هوندا در ایران
در این دوره واردات خودرو محصولات مختلفی از نشان هوندا به بازار ایران آمده است. در این ویدیوی تست و بررسی تخصصی به سراغ جدیدترین کراس اوور هایبرید هوندا ، یعنی ZR-V رفته ایم.
هوندا ZR-V یک کراس اوور هایبرید و ۵ نفره است که به تازگی توسط شرکت آذریوردسال به بازار ایران آمده و حال در اختیار جانبازان قرار گرفته است. این خودرو یک محصول تک دیفرانسیل است که به سفارش بازار کشورهای اروپایی در خطوط تولید هوندا در چین مونتاژ می شود. هوندا ZR-V به عنوان جدیدترین کراس اوور هایبرید این نشان ژاپنی ابعاد بزرگتری نسبت به HR-V، وزل و eNS1 دارد و کمی از CR-V کوچکتر است. البته می توان ZR-V را خودرویی متفاوت در طراحی نسبت به سایر محصولات هوندا دانست که قرار است تا ویژگی های محصولات هوندا را با یک زبان جدید به مشتریان ارائه دهد. برای همین این قسمت از تست و بررسی های تخصصی آخرین خودرو به هوندا ZR-V اختصاص دارد.

در حال حاضر شما می توانید ویدیوی تست و بررسی هوندا ZR-V را از آپارات، یوتیوب و فیلم نت به صورت رایگان تماشا کنید. این برنامه آخرین خودرو با حمایت نشان آرتمن تولید شده است. آرتمن یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان مکمل سوخت در ایران است که محصولات با کیفیت و به روزی را برای خودروهای بنزینی تنفس طبیعی، هایبرید، توربوشارژر و… تولید می کند. ویژگی مهم اکتان های آرتمن ، نیترو بیس ( Nitro Base ) بودن آن ها است. در حال حاضر شما می توانید محصولات و اکتان آرتمن را از نمایندگی های این نشان تجاری و وبسایت آن به نشانی Artmankhodro.com خریداری کنید.

مشخصات هوندا ZR-V هایبرید
هوندا ZR-V در دسته بندی خودروهای هیبرید قرار می گیرد و دو پیشرانه بنزینی و الکتریکی، هسته مرکزی سیستم تولید توان در این خودرو هستند. پیشرانه بنزینی این خودرو، یک پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی است که می تواند روی هم رفته ۱۴۳ اسب بخار قدرت و ۱۸۶ نیوتن متر گشتاور تولید کند. با این حال بخش عظیمی از توان این خودرو توسط پیشرانه الکتریکی ۱۸۴ اسب بخاری تامین می شود که می تواند تا ۳۱۵ نیوتن متر گشتاور را در اختیار چرخ های جلو قرار دهد.
از جمله امکانات این خودرو می توان به ۱۱ کیسه هوا، سیستم صوتی BOSE، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، گرم کن صندلی های ردیف جلو، سنسور حرکتی پا، اتوهلد، ترمز پارک برقی، پشت آمپر دیجیتال، گرم کن غربیلک فرمان، آینه وسط الکتروکرومیک، تنظیم برقی صندلی های ردیف جلو، استارت دکمه ای، هد آپ دیسپلی، اپل کارپلی، اندروید اتو، شارژر بی سیم، سنسور نور، سنسور باران و… اشاره کرد.





























































طبق گفته ی هوندا ، این ماشین رو برای نسل Z طراحی شده.
تو بازار جهانی هم شاید ارزون نباشه ، اما قیمت اش گرون و نجومی هم نیست.
بعد تو ایران ، باید یه جوان ، پول اینو بده ،
ری را و تارا لگن سوار بشه.
بعد تازه آوردنش تو سامانه جانبازان و برای عموم هم عرضه نکردن.
تو بازار آزاد هم ، قیمت اش نجومیه.
بنازم به این حکومت و مدیریت تون.
با اینکه ساخت چینه ، اما سفارش اروپاست.
از ظاهرش هم معلومه.
اینکه سفارش اروپاست ، یعنی تو بحث کیفیت و دوام تو یکی از بالاترین جایگاه ها قرار می گیره.
چون اروپا به شدت استاندارد های سخت گیرانه ای داره و به همین راحتی نمی ذاره هر ماشینی وارد بشه. ( دور از موضوع اصلی ، جالبه بدونید با همه ی این ها ، چینی ها هم که خیلیاتون بهشون میگید آشغال ، تو بازار اروپا ، حضور دارن و خیلی هم پرفروشن ).
از نظر آپشنی هم تو جایگاه خوبی قرار میگیره.
ولی ای کاش دوربین ۳۶۰ درجه و سردکن صندلی هم داشت.
و تو بحث فنی هم باز خوبه ، گیربکس ECVT نسل جدید اش هم با اینکه هنوز به گرد پای AT هم نمیرسه ، اما عملکرد خوبی داره.
اما اگه نیپسخه دو دیفرانسیل اش به ایران می اومد خیلی بهتر بود.
حرف نداره .