%۳.۵۵
هایما ۸S
۳,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۴
ری را
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
شاهین اتوماتیک
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین GL
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۱
ریسپکت - تیپ 2
۲,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۱
کی ام سی ایگل
۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۳
اطلس G
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۴۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۵
کوییک S
۷۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۷
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵
رانا پلاس
۱,۰۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
آریسان ۲
۸۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۳۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۷
اطلس GL
۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۸
ساینا S
۷۸۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷
مزدا 3
۵,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۸۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۸
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۴
اکستریم LX
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵۵
هایما ۸S
۳,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۴
ری را
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
شاهین اتوماتیک
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین GL
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۱
ریسپکت - تیپ 2
۲,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۱
کی ام سی ایگل
۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۳
اطلس G
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۴۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۵
کوییک S
۷۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۷
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵
رانا پلاس
۱,۰۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
آریسان ۲
۸۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۳۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۷
اطلس GL
۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۸
ساینا S
۷۸۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷
مزدا 3
۵,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۸۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۸
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۴
اکستریم LX
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰

کراس اوور جدید کرمان موتور رونمایی شد ؛ معرفی KMC SR5 در مشهد

منتشر شده در 28 شهریور 1403 ساعت 20:38
عکاس علیرضا پاداش

KMC SR5 نام کراس اوور جدید کرمان موتور است که در نمایشگاه خودرو مشهد به نمایش درآمده است. در این مطلب به معرفی این خودرو می پردازیم

شرکت کرمان موتور یکی از تولید کنندگان خصوصی کشور است که در چند سال اخیر روند رو به رشدی داشته و توانسته محصولات متنوعی را در بازار خودروی کشور عرضه کند. این شرکت مطابق هر سال در نمایشگاه خودرو مشهد شرکت کرده و از محصولات جدید خود رونمایی کرده است.

یکی از محصولاتی که برای اولین بار توسط شرکت کرمان موتور در این نمایشگاه به نمایش در آمده، کراس اوور از برند چینی LIVAN با نام X6 PRO است که قرار است در بازار ایران با نام KMC SR5 عرضه شود. اگر بخواهیم در مورد برند LIVAN توضیحاتی بدهیم باید بگوییم که این برند در پی همکاری برند LIFAN و GEELY به وجود آمده و در برخی مناطق محصولات برند LIVAN با نشان GEELY عرضه می شوند.

کراس اوور KMC SR5

اما کراس اوور جدید کرمان موتور چه ویژگی هایی دارد؟ در ادامه به این پرسش پاسخ خواهیم داد.

مشخصات فنی KMC SR5

کراس اوور جدید کرمان موتور از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ بهره می برد که می تواند روی هم رفته ۱۷۸ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید کرده و نیروی تولید شده را از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو منتقل کند. از طرفی ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت نهایت سرعتی است که این خودرو می تواند به آن برسد.

مشخصات فنی KMC SR5

در محور جلوی این خودرو سیستم تعلیق مک فرسون دیده می شود و در محور عقب KMC SR5 شاهد بهره مندی از سیستم تعلیق مولتی لینک هستیم که این سیستم تعلیق می تواند چسبندگی و نرمی این خودرو را بهبود بخشد.

طراحی کلی کراس اوور جدید کرمان موتور

LIVAN X6 PRO در نمای جلوی خود طراحی آنچنان بروزی ندارد اما می توانیم بگوییم سبک طراحی این خودرو می تواند چهره قابل قبول و عامه پسند را به نمایش بگذارد. اما در نمای عقب KMC SR5 به واسطه استفاده از چراغ های به هم پیوسته می توان سبک طراحی بروز تر و جذاب تری را نسبت به دیگر قسمت های این خودرو مشاهده کرد.

چراغ جلو KMC SR5

اما در طراحی و دیزاین داخل کابین می توان سبک طراحی به نسبت لوکسی را در داخل کابین این خودرو مشاهده کرد که باعث جذابیت کابین این خودرو شده است و به واسطه نمایشگر سیستم مالتی مدیا و کلید های کنترلی، می توان به راحتی به بخش های مختلف کابین این خودرو دسترسی داشت. از طرفی به دلیل فاصله محوری ۲۶۸۳ میلی متری KMC SR5 می توان فضای داخل کابین مناسبی را مشاهده کرد.

طراحی پشت KMC SR5

امکانات کراس اوور جدید کرمان موتور

کراس اوور جدید کرمان موتور در بخش امکانات می تواند در جایگاه خوبی قرار بگیرد. ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سرازیری، ترمز پارک برقی، اتوهلد، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور TPMS، کروز کنترل، استارت دکمه ای، آنتی ترپ، فرمان D-CUT، سیستم تهویه اتوماتیک، گرم کن صندلی های ردیف جلو، نمایشگر سیستم مالتی مدیا، کلاستر دیجیتال و… از جمله امکانات این خودرو هستند.

کابین KMC SR5

بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد از روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه کار خود را آغاز کرده و تا روز شنبه ۳۱ شهریورماه ادامه می یابد. بازدید کنندگان می توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند. رسانه آخرین خودرو برای پوشش کامل خبری ۲۴ امین نمایشگاه خودرو مشهد در این نمایشگاه حضور دارد. منتظر گزارش های ما از این نمایشگاه باشید.

ویدیو های پیشنهادی
  1. حسین گفت:

    من نفهمیدم شما دارید تعریف و تمجید می کنید یا دارید میزنید تو سر مال

    ۰
    ۰
  2. محمد گفت:

    این ک همون جیلی x7 بود سالها پیش از مد افتاد ولی اون قدیمیه بازم طراحی پخته تر و هماهنگ تری داشت
    آخه این چیه برداشته آورده طراحی خارج و داخلش باهم نمیخونه
    طراحی داخل لوکس اما بشدت بی کلاس
    ب جای احیای مدلهای قدیمی بهتر نیست واردات برند چانگان بیشتر بشه
    خداوکیلی چ کاریه آخه؟؟؟؟؟؟؟

    ۰
    ۰
  3. محمد گفت:

    این ک همون جیلی x7 بود سالها پیش از مد افتاد ولی اون قدیمیه بازم طراحی پخته تر و هماهنگ تری داشت
    آخه این چیه برداشته آورده طراحی خارج و داخلش باهم نمیخونه
    طراحی داخل لوکس اما بشدت بی کلاس
    ب جای احیای مدلهای قدیمی بهتر نیست واردات برند چانگان بیشتر بشه
    خداوکیلی چ کاریه آخه؟؟؟؟؟؟؟

    ۰
    ۰
  4. مصطفی گفت:

    سلام. این خورو ساز فقط یه مونتاژکار بی دقت هست. همه مشتری هاش از جمله خود بنده از دست نمایندگی های بی خاصیتش شاکی هستن. توصیه اکیدم به مردم اینه که نخر آقاجان. از این کمپانی ماشین نخر. حالا برو بخر تا خودت متوجه بشی تو چه منجلابی افتادی.

    ۰
    ۰
  5. حمیدرضا گفت:

    خیلی معمولی بووود… هیچ آپشن خاصی نداره… تنها چیزش طراحی جولوش خوب بوود.عقب و درها خیلی ساده بودن…

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X