مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰

قیمت شاهین اتوماتیک در بازار مشخص شد

منتشر شده در 06 آبان 1402 ساعت 13:25
قیمت شاهین اتوماتیک در بازار مشخص شد

قیمت شاهین اتوماتیک سرانجام با تحویل اولین نمونه های تولیدی در بازار آزاد مشخص شد. این خودرو جدیدترین نسخه از سدان ملی سایپا به حساب می آید.

شاهین اتوماتیک سرانجام در بازار آزاد قیمت خورد. بر اساس آگهی های منتشر شده در پلتفرم های خرید و فروش خودرو، قیمت شاهین اتوماتیک در بازار آزاد ۷۵۰ تا ۷۶۰ میلیون تومان اعلام می شود. این در حالی است که قیمت کارخانه این سدان ۶۴۱ میلیون تومان است و آگهی دهندگان سود بالای ۱۰۰ میلیونی را برای سدانی در نظر گرفته اند که پیشرانه اش ۸ سوپاپ بیشتر ندارد. البته که این اعلام قیمت تا حدی هیجانی است و باید منتظر ماند و دید که در روز های آینده قیمت نهایی این خودرو تا چه میزان تعدیل می شود. جالب است بدانید قیمت تارا اتوماتیک V2 در بازار آزاد در همین محدوده قیمت گذاری می شود و این سوال پیش می آید که یک مشتری چرا باید این مبلغ را برای خریدن شاهین اتوماتیک هزینه کند؟

حتما ببینید : ویدیو معرفی شاهین اتوماتیک

مشخصات شاهین اتوماتیک

شاهین اتوماتیک به یک پیشرانه ۱.۵ لیتر ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ توربوشارژ مجهز است که توان تولید نهایت قدرت و گشتاور 109 اسب بخار و ۱۷۸ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ ها منتقل می شود و این جعبه دنده قابلیت تعویض ۷ دنده مصنوعی را هم به راننده می دهد. خروجی پیشرانه با آنچه در نسخه دنده ای دیده بودیم هیچ تفاوتی ندارد و هنوز با همان پیشرانه قدیمی طرف هستیم.

قیمت شاهین اتوماتیک در بازار مشخص شد

در کنار دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم، رینگ آلومینیومی ۱۵ اینچی، سنسور نور، سانروف، تهویه اتوماتیک، دوربین و سنسور پارک عقب، استارت دکمه ای و آینه های تاشو برقی که در شاهین G هم وجود دارد در نمونه اتوماتیک CVT این خودرو امکانات دیگری مانند کروز کنترل و محدودکننده سرعت، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل حرکت در سربالایی و نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی دیده می شود.

ویدیو های پیشنهادی
  1. علیرضا حسن زاد گفت:

    بااینکه شاهین هشت سوپاپ و ۱.۵ لیتری هست ولی از پژو و سمند و پرشیای ۸ سوپاپ ۱.۸ لیتری که چندین دهه هست هزینه های گزاف تو آغوش مصرف کنندگان آنها میگذارد بهتر است و اونقدر با آن بدنه محکم و پهن خود در سرعت و سربالایی و سبقت توانایی از خود نشان میدهد که درخور تحسین ا ست امکانات و آپشنهای این خودرو واقعا در هیچ خودرو هم رده و با تفاوت کمی بالا تر در ایران وجود ندارد آهن کشی پشت سپرها و حفاظ پیرامون رادیاتور و فنها و سر شاسی واقعا نمونه است و شبیه تندر ۹۰ محکمتر است

    ۴۶
    ۱۱
    • شهراد گفت:

      لطفاً دست و بررسی کاملش رو انجام بدید

      ۸
      ۱
    • مهرزاد گفت:

      دقیقا تمام این چیزهایی که گفتید قبول دارم من الان دو هفته هست تحویل گرفتم (اتومات)درسته چندتا آپشن رو برداشتن نصبت به اون چیزی که معرفی شده مثلا دوربین ۳۶۰ و کف پوش سه بعدی ولی از بابت شتاب و سرعت و قدرت اصلا باورم نشد که از پژو پارس و دنا هم بیشتر باشه .چون خودم از سمند و پارس و دنا و ۴۰۵ همگی مسافرت و چند سال داشتم از همه اینها که گگفتید بهتر هست ولی تجربه تارا نداشتم.

      ۰
      ۱
  2. مهرزاد گفت:

    دقیقا تمام این چیزهایی که گفتید قبول دارم من الان دو هفته هست تحویل گرفتم (اتومات)درسته چندتا آپشن رو برداشتن نصبت به اون چیزی که معرفی شده مثلا دوربین ۳۶۰ و کف پوش سه بعدی ولی از بابت شتاب و سرعت و قدرت اصلا باورم نشد که از پژو پارس و دنا هم بیشتر باشه .چون خودم از سمند و پارس و دنا و ۴۰۵ همگی مسافرت و چند سال داشتم از همه اینها که گگفتید بهتر هست ولی تجربه تارا نداشتم.

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X