پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰

ملاقات با شاسی بلند ژاپنی و وارداتی ؛ هوندا HR-V چه مشخصاتی دارد؟

منتشر شده در 29 مهر 1403 ساعت 13:30
عکاس علیرضا پاداش
ویدئو رضا چوکامی

هوندا HR-V یکی از خودروهای جدیدی است که در دور جدید واردات با آذریوردسال به ایران می آید و ما نگاهی به این شاسی بلند ژاپنی جدید داشته ایم.

هوندا HR-V یکی از خودروهای جدید در دور جدید واردات است که توسط شرکت آذریوردسال در سامانه خودروهای وارداتی عرضه شد. آذریوردسال در قدم اول واردات هوندا سیتی را انجام داد و پس از آن مدل های CR-V، کراس اوور ZR-V و HR-V را به سبد محصولات خود اضافه کرد. به تازگی هم مدل های سیویک معمولی، سیویک تایپ R و آکورد هیبرید به وارداتی های این شرکت اضافه شده اند تا سبد هوندا در ایران کامل تر شود. در بین این خودروها دو مدل HR-V، سیتی و سیویک معمولی خودروهایی هستند که در سامانه عرضه عادی به فروش می رسند و ما در این مطلب نگاهی به هوندا HR-V، شاسی بلند ژاپنی و وارداتی جدید بازار خواهیم داشت.

هوندا HR-V

مشخصات فنی شاسی بلند ژاپنی و وارداتی

قوای محرکه این خودرو را یک سیستم هیبرید بصورت ترکیبی از یک پیشرانه برقی و یک پیشرانه بنزینی تشکیل می دهد. پیشرانه بنزینی یک موتور ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی است که توان تولید نهایت قدرت ۱۰۶ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۳۱ نیوتن متر را دارد. پیشرانه برقی هم خروجی های فنی ۱۳۱ اسب بخار و ۲۵۳ نیوتن متر را دارد و این دو موتور بصورت ترکیبی یه همراه گیربکس E-CVT در سیستم هیبرید طوری عمل می کنند که این کراس اوور در حدود ۱۰.۵ ثانیه شتابگیری صفر تا صد را انجام می دهد.

مشخصات فنی هوندا HR-V

نکته مهم در مورد این شاسی بلند ژاپنی و وارداتی بازار این است که سیستم هیبرید باعث می شود تا مصرف سوخت در حدود ۵.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر باشد که عدد بسیار راضی کننده ای است.

کابین و امکانات هوندا HR-V

در داخل کابین طراحی تا جای ممکن ساده و البته جذاب است. بر خلاف آنچه در بسیاری از خودروهای جدید می بینیم، در هوندا HR-V دکمه های فیزیکی حذف نشده اند و ارگونومی کابین بسیار راضی کننده است. متریال کابین بسیار با کیفیت است و می توان حدس زد که دوام قطعات کابین به دلیل اصالت ژاپنی این خودرو بالا باشد.

کابین هوندا HR-V

در این شاسی بلند ژاپنی و وارداتی امکانات هم تا جای ممکن کامل است و در این خودرو امکاناتی نظیر شش کیسه هوا (جلو، جانبی و پرده‌ای)، پایش فشار تایرها ترمز کمکی، کنترل پایداری، کنترل شروع حرکت در شیب، ترمز اضطراری، کروز کنترل هوشمند، استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید، ترمز پارک برقی، شیفتر دنده پشت فرمان، گرم‌کن صندلی‌های جلو، رادار هشدار تصادف از جلو، سیستم تشخیص نقطه کور، رادار حرکت بین خطوط، رادار تابلوخوان، تهویه مطبوع اتوماتیک، سه حالت رانندگی، پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی مالتی‌مدیا، نور بالا خودکار و … را می بینیم.

ویدیو های پیشنهادی

One Response to “ملاقات با شاسی بلند ژاپنی و وارداتی ؛ هوندا HR-V چه مشخصاتی دارد؟”

  1. Hossein گفت:

    بررسی جذابی بود،برای ماشین جذابی❤️

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X