%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰

ویدیوی تست تخصصی ژاپنی کم مصرف ؛ سوزوکی فرانکس ارزش خرید دارد؟

منتشر شده در 13 شهریور 1404 ساعت 14:00
نویسنده آرام عزیزی
عکاس علیرضا پاداش
کارگردان رضا چوکامی

در این قسمت از تست و بررسی های آخرین خودرو، به سراغ ویدیوی تست تخصصی کراس اوور کم مصرف ژاپنی سوزوکی فرانکس رفته ایم.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، شرکت راسا موتور خاورمیانه برای بازار کراس اوور های ایران محصول ژاپنی سوزوکی فرانکس را انتخاب کرده که در دسته خودروهای کم مصرف و با اصالت ژاپنی قرار می گیرد. این خودرو در بازار خودرو ایران می تواند رقیبی برای کراس اوورهای چینی مونتاژی باشد. شرکت راسا موتور خاورمیانه پیش از این واردات محصولاتی مانند جیمنی، بالنو و سیاز را از برند سوزوکی انجام داده بود. سوزوکی فرانکس یک کراس اوور کوچک شهری و یا هاچ بک کراس اقتصادی در سگمنت B است که بر اساس پلتفرم سوزوکی بالنو طراحی و در سال ۲۰۲۳ وارد بازار های جهانی شده است. می توان گفت که تویوتا نیز در ساخت این خودرو نقش غیرمستقیم داشته، شرکت تویوتا با همکاری سوزوکی محصولی را با نام تویوتا Urban Cruise عرضه کرده که نسخه تغییر یافته سوزوکی فرانکس می توان آن را به حساب آورد.

رسانه آخرین خودرو که بیشترین تعداد ویدیوهای تخصصی معرفی و تست خودروهای جدید در ایران را دارد، به تازگی به سراغ سوزوکی فرانکس رفته است. در این ویدیوی تست و بررسی تخصصی شتاب، توان حرکتی، امکانات، کیفیت متریال، کیفیت مونتاژ، مصرف سوخت، عملکرد دستیارهای رانندگی، فضای کابین و… فرانکس مورد بررسی قرار می گیرد.

شما مخاطبان آخرین خودرو می توانید ویدیوهای تست و بررسی این رسانه را از بسترهای دیگر مانند یوتیوب، آپارات و فیلم نت دنبال کنید.

مشخصات فنی سوزوکی فرانکس

سوزوکی فرانکس جزو خودرو های مید هایبرید یا هایبرید خفیف به شمار می رود. در واقع این خودرو دارای یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی به همراه پیشرانه برقی بوده که این پیشرانه در شرایطی نظیر؛ شروع حرکت، حرکت در سربالایی و افت گشتاور ناشی از تعویض دنده و… به کمک پیشرانه بنزینی می آید. پیشرانه های به کار رفته در سوزوکی فرانکس می توانند نهایت قدرت ۱۰۱ اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۳۷ نیوتن متر را تولید و قوای محرکه را از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT، ساخت کمپانی آیسین، به چرخ های جلو منتقل کنند.  مصرف سوخت میانگین سوزوزکی فرانکس به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر در حدود ۵.۴ لیتر است که بسیار خوبی برای این خودرو به شمار می رود. در بخش سیستم تعلیق این خودرو از سیستم تعلیق مک فرسون در محور جلو و توییست بیم در محور عقب استفاده شده که عملکرد قابل قبولی دارند.

امکانات ایمنی و رفاهی SUZUKI FRONX

از جمله امکانات این خودرو می توانیم به؛ ۶ کیسه هوا ده نقطه ای، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، کروز کنترل، هدآپ دیسپلی، دنده پشت فرمان، استارت دکمه، ورود و خروج بدون کلید، فناوری LED چراغ ها، آینه الکتروکرومیک، سنسور نور، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک عقب، سامانه پایش فشار باد تایر ها و… اشاره کرد.

رقبای فرانکس

در حال حاضر با توجه به گسترش واردات خودرو، رفته رفته بر تعداد خودرو های وارداتی افزوده می شود اما در حال حاضر با توجه به کلاس طراحی این خودرو می توان هیوندای کرتا، هیوندای کونا و کیا سونت را از رقبای این خودرو در میان خودرو های وارداتی به شمار آورد.

عکس ها و تصاویر هاچبک کراس فرانکس

ویدیو های پیشنهادی

One Response to “ویدیوی تست تخصصی ژاپنی کم مصرف ؛ سوزوکی فرانکس ارزش خرید دارد؟”

  1. علی بیرانوند گفت:

    اگر قیمت محصولات سوزوکی تولیدی هند از این بالاتر نرود و به قیمت فروش نمایندگی به دست مردم برسد بله نسبت به رقبا ارزش خرید دارد.
    به امید شکل گیری یک بازارخودرو آزاد و رقابتی در آینده ایران.

    ۱
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X