ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰

معرفی سبد محصولات ژاپنی هوندا در ایران با شرکت آذریوردسال

منتشر شده در 13 شهریور 1404 ساعت 12:30
نویسنده آرام عزیزی
عکاس علیرضا پاداش
معرفی سبد محصولات ژاپنی هوندا در ایران با شرکت آذریوردسال

شرکت آذریوردسال از شرکت های واردکننده ای به حساب می آید که بعد از آزاد شدن واردات خودرو دست به عرضه انواع محصولات نشان هوندا گرفته است.

شرکت آذر یودرسال از شرکت های واردکننده ای است که بعد از آزاد شدن واردات خودرو درسال ۱۴۰۳ دست به واردات انواع خودرو های ژاپنی گرفت؛ آذریوردسال در سبد محصولات خود تولیدات نشان ژاپنی هوندا را دارد که در جزء محصولات باکیفیت بالا رده بندی می شود. آذریوردسال در هردو سامانه خودروهای وارداتی جانبازان و متقاضیان عادی خودرو برای اراء دارد و در دوره های مختلف واردات انواعی از این محصولات را عرضه کرده است. در این مطلب آخرین خودرو به معرفی سبد محصولاتی که شرکت آذریورد سال آن را عرضه کرده است و قصد دارد آن را نیز به زودی عرضه کند می پردازیم.

هوندا CR-V ؛ شاسی بلند لوکس آذریودرسال

هوندا CR-V را می توان به عنوان یکی از خودروهای گران قیمت در پروسه واردات به شمار آورد که شرکت آذریوردسال آن را به صورت وارداتی در سامانه خودروهای جانبازان عرضه می نماید. این خودرو  یکی از جذاب ترین و لوکس ترین محصولات نشان هوندا است که تا به امروز توانسته در بازار های مختلف طرفداران بسیاری پیدا کند. این SUV محبوب برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ در ژاپن تولید شده و مدل های اولیه این خودرو با هوندا سیویک پلتفرم مشابهی داشته است. شرکت هوندا تا کنون توانسته ۶ نسل از این خودرو عرضه کند که آخرین نسل آن در سال ۲۰۲۲ بر اساس پلتفرم HA گروه هوندا طراحی و تولید شده است. واژه CR-V مخفف عبارت Comfort Runabout Vehicle بوده که به معنای وسیله نقلیه راحت است.

معرفی سبد محصولات ژاپنی هوندا در ایران با شرکت آذریوردسال

 پیشرانه بنزینی این خودرو یک موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی است که نهایتا می تواند ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۱۸۹ نیوتن متر گشتاور تولید کند که در کنار موتور الکتریکی قرار گرفته و مجموعه ای هیبرید را می سازد. پیشرانه الکتریکی HONDA CR-V می تواند نهایت قدرت ۱۸۴ اسب بخار و گشتاور نهایی ۳۳۵ نیوتن متر را تولید کند و نیروی تولید شده را از طریق جعبه دنده E-CVT به چرخ ها منتقل کند.

از جمله امکانات این خودرو می توان به؛ ۱۱ کیسه هوا، دوربین ۳۶۰ درجه، گرم کن فرمان، گرم کن صندلی های جلو و عقب، سرد کن صندلی های جلو، رادار نقطه کور، سیستم صوتی حرفه ای BOSE، کروز کنترل تطبیقی، رادار خط خوان، ترمز اضطراری خودکار، رادار تابلو خوان، سیستم تشخیص خواب آلودگی، کورنرینگ لایت، پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، اپل کارپلی، اندروید اتو و… اشاره کرد.

هوندا سیویک ۲۰۲۵ ؛ سدان ژاپنی وارداتی

سیویک ۲۰۲۵ را می توان به عنوان یکی از خودرو های اقتصادی آذریوردسال در سامانه خودروهای وارداتی رده بندی کرد. هوندا سیویک یکی از سدان های جذاب برند هوندا است که در سراسر جهان خصوصا در آمریکای شمالی طرافداران بسیار زیادی داشته و در بازار های جهانی به عنوان یک سدان اقتصادی خوش ساخت و با کیفیت مطرح می شود. تا کنون ۱۱ نسل هوندا سیویک طراحی و تولید شده است. یازدهمین نسل از این خانواده در سال ۲۰۲۲ معرفی و در بازار های جهانی عرضه شده است. تاکنون ۲۷ میلیون دستگاه هوندا سیویک از نسل اول تا الان به فروش رفته که محبوبیت اینت سدان را نشان می دهد.

معرفی سبد محصولات ژاپنی هوندا در ایران با شرکت آذریوردسال

قلب تپنده این سدان جذاب، یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم به همراه فناوری (V-TEC) است که این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل کند.

از جمله امکانات این خودرو می توانیم به؛ ۸ کیسه هوا، ترمز اضطراری، هشدار برخورد از جلو، رادار خط خوان، سیستم رانندگی خودکار بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، سیستم تشخیص خستگی راننده، حالت های مختلف رانندگی، اتوهلد، ترمز پارک برقی، شیفتر پشت فرمان، گرم کن صندلی های جلو، سنسور نور، سنسور باران و… اشاره کنیم.

هوندا ZR-V ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

هوندا ZR-V یک کراس اوور در سگمنت و کلاس طراحی C است که که بر اساس پلتفرم HA گروه هوندا طراحی و تولید شده و از سال ۲۰۲۲ روی خط تولید رفته است. هوندا، این خودرو را در کشور های مختلفی نظیر مکزیک و ژاپن تولید می کند اما دو تا از اصلی ترین سایت های تولید این خودرو در کشور چین است که یکی از آنها سایت GAC-HONDA بوده و دیگری سایت DONGFENG-HONDA. واردات این خودرو توسط شرکت آذریوردسال صورت می گیرد و در حال حاضر تنها در سامانه یکپارچه خودرو های وارداتی جانبازان عرضه می شود.

معرفی سبد محصولات ژاپنی هوندا در ایران با شرکت آذریوردسال

هوندا ZR-V در دسته بندی خودرو های هیبرید قرار می گیرد و دو پیشرانه بنزینی و الکتریکی، هسته مرکزی سیستم تولید توان در این خودرو هستند. پیشرانه بنزینی این خودرو، یک پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی است که می تواند روی هم رفته ۱۴۳ اسب بخار قدرت و ۱۸۶ نیوتن متر گشتاور تولید کند. با این حال بخش عظیمی از توان این خودرو توسط پیشرانه الکتریکی ۱۸۴ اسب بخاری تامین می شود که می تواند تا ۳۱۵ نیوتن متر گشتاور را از طرق جعبه دنده E-CVT در اختیار چرخ های جلو قرار دهد.

از جمله امکانات این خودرو می توان به؛ ۱۱ کیسه هوا، سیستم صوتی BOSE، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، گرم کن صندلی های ردیف جلو، سنسور حرکتی پا، اتوهلد، ترمز پارک برقی، پشت آمپر دیجیتال، گرم کن غربیلک فرمان، آینه وسط الکتروکرومیک، تنظیم برقی صندلی های ردیف جلو، استارت دکمه ای، هد آپ  دیسپلی، اپل کارپلی، اندروید اتو، شارژر بی سیم، سنسور نور، سنسور باران و… اشاره کرد.

هوندا HR-V هیبرید ؛ ویدیو تست و بررسی + مشخصات فنی

هوندا HR-V (که در برخی بازارها با نام‌های Vezel، ZRV و… نیز شناخته می‌شود) یک کراس‌اوور کوچک از تولیدات شرکت ژاپنی هوندا است که نخستین نسل آن در سال ۱۹۹۹ روانه بازار شد و تاکنون سه نسل از این خودرو به بازارهای جهانی راه پیدا کرده است. نسل سوم هوندا HR-V محصول سال ۲۰۲۱ بوده و نسخه کمی بزرگتر آن با نام ZR-V ویژه بازار آمریکای شمالی تولید می‌شود.  آذریوردسال برای اولین بار در همان ابتدای آزادشدن وادرات خودر تیپ ادونس این کراس اوور را عرضه کرد.

معرفی سبد محصولات ژاپنی هوندا در ایران با شرکت آذریوردسال

هوندا HR-V هیبرید به یک موتور بنزینی ۱.۵ لیتری اتمسفریک به قدرت  ۱۰۶ اسب بخار و ۱۳۱ نیوتن متر گشتاور به همراه یک موتور الکتریکی با توان ۱۳۱ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۲۵۳ نیوتن متر مجهز شده است. این نیرو به وسیله یک گیربکس E-CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

هوندا HR-V هیبرید از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی بهره می‌برد که از جمله آنها می‌توان به مواردی مانند شش کیسه هوا (جلو، جانبی و پرده‌ای)، پایش فشار تایرها ترمز کمکی،  کنترل پایداری، کنترل شروع حرکت در شیب، ترمز اضطراری، کروز کنترل هوشمند، استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید، ترمز پارک برقی، شیفتر دنده پشت فرمان، گرم‌کن صندلی‌های جلو، رادار هشدار تصادف از جلو، سیستم تشخیص نقطه کور، رادار حرکت بین خطوط، رادار تابلوخوان، تهویه مطبوع اتوماتیک، سه حالت رانندگی، پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی مالتی‌مدیا، نور بالا خودکار و … اشاره کرد.

هوندا سیتی ؛ ویدیو معرفی + مشخصات فنی

هوندا سیتی یکی از قدیمی‌ترین تولیدات گروه خودروسازی هوندا ژاپن به حساب می‌آید و تاکنون هفت نسل از آن به تولید رسیده است. نسل هفتم این خودرو در سال ۲۰۱۹ با کد شناسایی GN به بازار آمد و این در حالی بود که محل تولید آن به جای ژاپن در کشورهایی نظیر هند، تایلند، مالزی، ویتنام، اندونزی و برزیل قرار داشت. نسل هفتم هوندا سیتی نخستین بار در کشور تایلند به نمایش گذاشته شد و در سال ۲۰۲۳ نیز نسخه فیس‌لیفت این سدان کوچک ژاپنی‌الاصل روانه بازارهای مختلف شد. پلتفرم هوندا سیتی نسل هفتم با محصولاتی همچون نسل چهارم هوندا فیت و جاز مشترک است.

معرفی سبد محصولات ژاپنی هوندا در ایران با شرکت آذریوردسال

هوندا city نیروی خود را از یک موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی ۱.۵ لیتری به قدرت ۱۲۱ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۴۵ نیوتن متر دریافت می‌کند. گیربکس هوندا سیتی از نوع CVT بوده و نیروی موتور را به چرخ‌های جلو می‌رساند. این خودرو حدود ۶.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر بنزین مصرف می‌کند و شتاب صفر تا صد آن برابر ۱۰.۵ ثانیه است.

هوندا سیتی وارداتی آذریوردسال‌ دارای امکانات زیر است:

شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، کنترل پایداری، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم پایش فشار باد تایرها،  کروز کنترل، فرمان برقی، پدل شیفتر، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، دوربین دنده عقب، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگر ۸ اینچی مالتی مدیا، اندروید اتو و اپل کارپلی، حسگر نور، چراغ‌های LED، رینگ چرخ آلومینیومی و… است.

ویدیو های پیشنهادی

One Response to “معرفی سبد محصولات ژاپنی هوندا در ایران با شرکت آذریوردسال”

  1. محمدحسن کاسب قانع گفت:

    اگه سیویک si هم وارد میشد خیلی بهتر ازاین میشد

    ۱
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X