ملاقات با فول ترین نسخه سهند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۴
پارس خودرو فول ترین نسخه سهند را به نمایشگاه ایران اکسپو که ظرفیت های صادراتی ایران را در این نمایشگاه نشان می دهد آورده است.
سایپا سهند پارس خودرو عضو جدید خانواده پلتفرم X200 است که طراحی بروزتر و زیباتری نسبت به دیگر اعضای این خانواده دارد و به نوعی فیس لیفت ساینا محسوب می شود. این خودرو محصول اختصاصی پارس خودرو بوده و در خط تولید این شرکت به تولید می رسد. به همین خاطر نشان پارس خودرو رروی این خودرو نقش بسته است. سهند پارس خودرو در تیپ هایی S و G و L و E عرضه می شود که هر کدام از این تیپ ها به لحاظ مشخصات فنی و امکانات تفاوت هایی با یکدیگر دارند. نسخه اتوماتیک سهند قرار است با پسوند پلاس عرضه شود. نسخه پلاس سهند در دو تیپ E و L به بازار می آید و پارس خودرو نسخه E یا فول آپشن از سهند پلاس را به نمایشگاه ایران اکسپو آورده است. در نمایشگاه ایران اکسپو ظرفیت های صادراتی ایران به نمایش گذاشته می شود. خبرنگار آخرین خودرو در این نمایشگاه از فول ترین نسخه سنهد دیدن کرد.


مشخصات فنی فول ترین نسخه سهند
زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با چهار سیلندر و ۸ سوپاپ همیشگی را داریم که با نام M15GSI شناخته می شود. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۹۰ اسب بخار و گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر را دارد. نیروی تولید شده این موتور از طریق جعبه دنده CVT طرح پانچ بلژیک به چرخ های جلو منتقل می شود. پیشرانه این خودرو در واقع نسخه ارتقا یافته پیشرانه M15 است که مورد تغییراتی قرار گرفته است. ارتقاء هایی که بر روی این موتور ایجاد شده باعث می شود که گشتاور در دور های پایین تر در مدار قدرت قرار گیرد.

سهند پلاس در فول آپشن ترین نسخه خود که نسخه E نام دارد امکاناتی نظیر؛ کروز کنترل، فرمان دی کات، کلید های کنترلی روی فرمان، فرمان کمکی برقی، رینگ های آلومینیومی، تریم داخلی چرم و پارچه، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، رادار نقطه کور، آنتن کوسه ای، استارت دکمه ای، مانتیور ۷ اینچی، سیستم کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، سنسور باران و… را در اختیار راننده و سرنشینان قرار می دهد.

این نمایشگاه از ۸ تا ۱۲ اردیبهشتماه ۱۴۰۴ در محل نمایشگاه بینالمللی تهران برگزار میشود و فرصتی برای معرفی ظرفیتهای صادراتی کشور به بازارهای جهانی فراهم میآورد. علاقمندان به بازدید فول ترین نسخه سهند، میتوانند در روزهای برگزاری نمایشگاه از ساعت ۸ تا ۱۶ در سالن ۳۵ از توانمندیهای گروه خودروسازی سایپا سایپا بازدید کنند.















واقعا زشته
زباله متحرک
با سلام من از برج ۱۰ پارسال یعنی سال۱۴۰۳برا یه درب صندوق عقب سهند ماشینم مونده تو صافکاری به هر نمایندگی و جای که فکر کنید سر زدم تهران اصفهان و مشهد خودمون هیج جای پیدا نکردم به دفتر مرکزی پارس خودرو هم زنگ زدم میگه فقط به اندازه خط تولید لوازم تولید کردن بقران نمیدون این چه خودرو سازی آخه از آمریکا که نمیاد دیگه واقعا نمیدون چیکار کنم
به نظر من همه چیز این خودرو بجای افتخار و تخصیص تیتر خبری به اون، بسیار مضحک هستش و جای تاسف داره. البته وضعیت کنونی خودروهای ساخت و حتی مونتاژ داخل سالهاست که شرایط مناسبی رو نداره و بزودی هم قابل اصلاح نخواهد بود. تا زمانیکه ردپای دولت و حکومت در هریک از آنها به وضوح وجود داره جایی هم برای رشد و رقایت باقی نخواهد ماند.
بخدا محصولات ایرانی ارزش اعصاب خرد منی ندارد
تا این ماشین هست عمرا دیگه پولدارها پول واسه بنز و بی ام و بدن.
به جز اسمش بقیش تاسف باره
کاش مثل دنا پلاس نمای جانبی هم تغییر می دادن که حداقل از نظر ظاهری کاملا جدید باشه
سایپا سوار:سایپا از ایران خودرو شما خیلی بهتره
من:والا اینطور که دارم میبینم متوجه شدم که در اصل شما سوار همون پراید هستید
می دونید چرا؟؟
چونکه روی موتور پراید یه چند تا تقویتی بستن کردنش یه موتور جدید(کافیه سرچ کنید M15 تا ببینید که چه شاهکاری هست)
راجب به طراحی داخل همه ی محصولات سایپا باید گفت که قالب پراید رو برداشتن و قالب داشبرد این بزرگواران رو گذاشتند که این یعنی که اینا همون کیفیت پراید هست در اصل
حالا فکر کردی ایران خودرو رولزرویس تحویلت میده اونم همشون پیکان و ۴۰۵ و ۲۰۶ هستن که خصوصا موتور پژو صد مرتبه از پراید آشغالتره از بس پر استهلاکه همه ماشینای ایران خودرو هم ورق بدنه هاشون کاغذیه حداقل سایپا یه کم محمکتره ماشیناش
سر چی حالا با هم کل کل می کنید.
مشتری های بنز و بی ام و اینجور با هم کل کل نمیکنن. سگ زرد برادر شغاله