%۰.۰۸
شاهین GL
۱,۲۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اطلس GL
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
ساینا S
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
کی ام سی J7
۲,۹۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
هایما ۸S
۳,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۵
شاهین اتوماتیک
۱,۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
بک X3 پرو
۱,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۶
ری را
۲,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۹۹,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۷
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۳۳,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۷
رانا پلاس
۱,۰۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۵
اکستریم VX
۶,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
اطلس G
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۶
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۴۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۵
کی ام سی T9
۴,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
کی ام سی ایگل
۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۶۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
کوییک S
۷۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
فوتون تونلند G7
۳,۹۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
آریسان ۲
۸۰۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۸
کی ام سی X5
۲,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
اکستریم LX
۳,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
مزدا 3
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۸
شاهین GL
۱,۲۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اطلس GL
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
ساینا S
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
کی ام سی J7
۲,۹۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
هایما ۸S
۳,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۵
شاهین اتوماتیک
۱,۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
بک X3 پرو
۱,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۶
ری را
۲,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۹۹,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۷
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۳۳,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۷
رانا پلاس
۱,۰۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۵
اکستریم VX
۶,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
اطلس G
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۶
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۴۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۵
کی ام سی T9
۴,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
کی ام سی ایگل
۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۶۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
کوییک S
۷۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
فوتون تونلند G7
۳,۹۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
آریسان ۲
۸۰۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۸
کی ام سی X5
۲,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
اکستریم LX
۳,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
مزدا 3
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۹۵,۰۰۰,۰۰۰

جیلی ژئوم شینگ یوان برای رقابت با بی وای دی دلفین وارد بازار می شود

منتشر شده در 30 تیر 1403 ساعت 18:00
نویسنده سعید علیپور
جیلی ژئوم شینگ یوان

شرکت جیلی برای عرضه یک هاچبک کوچک برقی آماده می‌شود. این خودرو ژئوم شینگ یوان نام دارد و قرار است به مصاف رقبایی مثل بی وای دی دلفین و وولینگ بینگو برود. اولین تصاویر و اطلاعات مربوط به این خودرو در سایت وزارت صنعت و فناوری چین منتشر شده است.

ابعاد و طراحی بیرونی

محصول جدید جیلی ابعاد کوچکی دارد. طول، عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب ۴۱۳۵، ۱۸۰۵ و ۱۵۷۰ میلیمتر اعلام شده، فاصله محوری آن نیز ۲۶۵۰ میلیمتر است. جیلی ژئوم شینگ یوان طراحی سیالی دارد و به نظر می‌رسد در خلق آن طراحان کمپانی نیم نگاهی به محصولات برند اسمارت داشته‌اند. تقریباً تمامی پنل‌ های به کار رفته در بدنه این هاچبک صاف بوده و زوایای موجود نرم هستند. به دلیل الکتریکی بودن پیشرانه، جلو پنجره این خودرو بسته طراحی شده؛ چراغ‌های اصلی این خودرو درون قابی قطره‌ای شکل قرار دارند.

در نمای جانبی استفاده از رنگ مشکی برای ستون‌ها و همچنین نصب محافظ‌های پلاستیکی در لبه گلگیرها و پایین درها جلب توجه می‌کند. تصاویر گویای آن هستند که این خودرو با چند نوع رینگ به فروش خواهد رسید. برخی از رینگ‌ها طراحی جالبی داشته و یادآور جهت‌های موجود روی دسته کنسول‌های بازی هستند. دستگیره‌های در این هاچبک الکتریکی برای دستیابی به آیرودینامیکی بهتر همچون دستگیره‌های پژو ۴۰۵ همسطح با بدنه طراحی شده‌اند.

نمای پشت جیلی ژئوم شینگ یوان

در نمای عقب جیلی ژئوم شینگ یوان با ترکیبی ساده اما هماهنگ طرف هستیم. برخلاف شمار زیادی از مدل‌های جدید، در این خودرو خبری از چراغ‌های سرتاسری نیست. قاب چراغ‌های موجود در این نما مثلثی شکل بوده و زوایای نرمی دارد. نکته جالب اینکه در حد فاصل چراغ‌ها، به جای جیلی، نام ژئوم درج شده است. گفته می‌شود این واژه به برند ژئومتری و یا با تلفظ صحیح‌تر جیامتری (Geometry) اشاره دارد. بخش پایینی سپر عقب هم به رنگ مشکی بوده و چراغ مه شکن در قسمت میانی آن نصب شده است. موضوع عجیب اینکه در نمای عقب اثری از برف پاک کن شیشه دیده نمی‌شود.

مشخصات فنی جیلی ژئوم شینگ یوان

در تریم‌ پایه که وزن آن ۱۲۱۵ کیلوگرم است، یک موتور برقی با توانایی تولید ۷۸ اسب بخار قدرت وظیفه تامین نیرو را بر عهده دارد. با اتکا به این موتور تریم پایه از جیلی ژئوم شینگ یوان می‌تواند به حداکثر سرعت ۱۲۵ کیلومتر بر ساعت برسد. این تریم با رینگ‌های ۱۵ و ۱۶ اینچی قابل سفارش خواهد بود.

اما در تریم فول از یک موتور الکتریکی با ۱۱۴ اسب بخار قدرت استفاده شده، به لطف این موتور قوی‌تر امکان دستیابی به حداکثر سرعت ۱۳۵ کیلومتر بر ساعت وجود دارد. سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین وزن این تریم را ۱۲۸۵ کیلوگرم اعلام کرده؛ این تریم فقط با رینگ‌های ۱۶ اینچی قابل انتخاب خواهد بود.

در رابطه با ظرفیت باتری فعلاً جزئیاتی در دست نیست. با این حال تایید شده که هر دو تریم جیلی ژئوم شینگ یوان انرژی خود را از باتری لیتیوم آهن فسفات ساخت شرکت CATL دریافت می‌کنند. برای اطلاع از مشخصات کامل و همچنین قیمت، باید منتظر رونمایی رسمی جیلی ژئوم شینگ یوان بمانیم.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X