شرایط فروش اقساطی هونگچی H5 اعلام شد – مرداد ۱۴۰۴

بر اساس جدیدترین بخشنامه فروش BM CARS، شرایط فروش اقساطی هونگچی H5 برای متقاضیان خارج از سامانه اعلام شده است.
بی ام کارز به عنوان بازوی واردات گروه بهمن شرایط فروش اقساطی هونگچی H5 را ویژه مرداد ماه اعلام کرده است. افزایش قیمت خودروهای وارداتی از یک طرف و رکود حاکم بر بازار از طرف دیگر باعث شده تا این سدان لوکس چینی به صورت اقساطی عرضه شود. بر اساس بخشنامه فروش منتشر شده، قیمت مصوب این سدان ۴ میلیارد و ۱۸۲ میلیون تومان در نظر گرفته شده که افزایش حدود ۱ میلیارد تومانی را نسبت به قبل دارد. متقاضیان می توانند این خودروی لوکس چینی را بصورت نقدی خریداری کنند یا با پرداخت ۲,۹۲۷,۰۰۰,۰۰۰ یا ۲,۵۰۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان این سدان را به صورت قسطی خریداری کنند. اقساط ۱۲ ماهه در نظر گرفته شده است و نرخ سود تسهیلات هم ۲۳ درصد لحاظ می شود. جزئیات بیشتر در مورد این شرایط فروش در جداول زیر قابل مطالعه است.


تست و بررسی هونگچی H5
هونگچی H5 دارای یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ است که می تواند روی هم رفته ۲۲۲ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و نیرو را از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل کند. هونگچی H5 در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در محور عقب از سیستم تعلیق مولتی لینک یا چند اتصاله بهره می برد. شتاب گیری این سدان ۱,۶۳۵ کیلوگرمی در ۷.۸ ثانیه انجام می شود که حکایت از عملکرد عالی موتور و گیربکس دارد.
از جمله امکانات هونگچی H5 می توان به ۹ کیسه هوای 11 نقطه ای، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رادار نقطه کور، رادار خط خوان، ترمز اضطراری اتوماتیک، سقف پانورامای برقی، صندلی های برقی جلو با گرمکن و سردکن، تهویه اتوماتیک دوکاناله، پاکسازی هوای کابین، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، تشخیص اجسام متحرکت اطراف خودرو، دوربین ثبت وقایع، فناوری LED چراغ ها، نور بالای اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، رینگ آلومینیومی، تریم داخلی چرم، اپل کار پلی، نور پردازی کابین، تنظیم حالت رانندگی، جلو آمپر دیجیتال، استارت استاپ اتوماتیک، استارت دکمه ای، سنسور نور، سنسور باران، سیستم صوتی حرفه ای، بازشو برقی درِ صندوق عقب، آینه حساس به نور، رانندگی بین خطوط و … اشاره کرد.





ماشین خیلی خوبیه ، ولی با این افزایش قیمت اصلا بصرفه نیست
قطعا با این قیمت گزینه های بهتری در بازار وجود داره حتی صفر کیلومتر مثل اپتیما
۴۲میلیارد ریال، وجه رایج مملکت برای یک ماشین که خود چینی ها میتونن با حدود ۲۰۰هزار یوان بخرن
۲۰۰هزار یوآن در مقابل ۴۲میلیارد ریال
عجب ارزش پولی داریم ما
برای همینه دنبال حذف ۴صفر هستن چون خیلی آبروریزی شده براشون ولی خب بدبختی اینجاست که اگه ۴تا صفر حذف کنن ولی اقتصاد همین باشه،چند سال بعد دوباره همین آش و همین کاسه
البته اینا مهم نیست برا مردم،مهم لباس رامین رضاییان و این جور مسائل با ارزش هست فقط
همون ۳ هم کسی نمیخرید و مونده بود رو دست صاحباش. میخواند با این طرح فروش دروغی ماشین هایی که توی نمایشگاه هاشون رو دستشون باد کرده رو رد کنند. عملا ماشین شکست خورده است
بنده یک دستگاه ۲۰۲۴ رنگ مشکی صفر دارم گذاشتم نمایشگاه تا۳۴۰۰ قیمت گذاشتم هیچ کسی نمیخره حتی امروز قیمتها رو دیدم خوشحال شدم رفتم نمایشگاه صاحب نمایشگاه گفت به خاطر فروش بیشتر ماشینهاشون قیمت رو بردن بالا تامردم بیان همون قیمت قدیم بخرن ولی باقیمت قدیم هم هیچ خریداری نیست…
صنعت خودرو در کشور ما رها شده و هر روز شاهد گرانی هستیم. برخی خودروها هم بی سر و صدا گران می شوند. واقعا چرا نظارتی نیست !!!؟؟؟
بهترین ناظر که میتونه بهترن حکم را صادر کنه خود مردم هستند با نه به خرید خودرو بی کیفیت و گران
صحبت نظارت نیست،مشکل کاهش ارزش پول ما هست،لطفا خواهشا ازین افکار ارزون بودن ماشین در خارج بیاین بیرون،درسته ماشین های ژاپنی و اروپایی دست دوم چندبرابر بقیه دنیا قیمت دارن ولی این چیزایی که تو اینستا میگن مثل پراید تو عراق ۵۰ میلیونه،کوییک توی ونزوئلا ۷۵ میلیونه،تویوتا کمری ۲۰۲۰ توی دبی ۳۰۰میلیونه و این چیزا همه مزخرفه
همین هونگچی ۲۵هزار دلار قیمت داره با گمرگ ۴۰درصدی و هزینه اسقاط و کرایه و شماره گذاری و مالیات فروش،میشه همین ۴،۲۰۰ که قیمت گذاشتن،حتی اگه عوارض گمرک صفر باشه این ماشین حداقل ۳میلیارد تومن پولشه
شما ماشین ۸هزار دلاری از چین بیاری ایران عوارض واردات هم صفر باشه،بازم ۱میلیارد رد میکنه
فقط کرایه حمل خودرو با کشتی ۳هزار دلار هست
منطقی باشیم،مشکل فقط و فقط اقتصاد داخلی و کاهش ارزش پول ملی هستش
کل دنیا بگردی ماشین صفر کیلومتر که استاندارد حداقلی داشته باشه،ارزون تر از ۶هزار دلار وجود نداره
شما اگه ماهی ۲۰میلیون هم درآمد داشته باشی که خودش خیلی بیشتر از حقوق کارگری و کارمندی پایه هستش،۲۵۰دلار هم نمیشه و هر روز ارزشش کمتر میشه و الامم که داره به ۲۰۰دلار میرسه
پس ماشین ۱۰هزار دلاری میشه ۵۰برابر درآمد ماهیانه شما و بیش از ۴برابر درآمد سالیانه
اگه واردات ماشین کارکرده آزاد باشد و عوارض واردات صفر باشه،با ۵۰۰میلیون نهایت یک کرولا مدل ۲۰۰۸ که بالای ۳۰۰ ،۴۰۰هزار کیلومتر کارکرده و پدرش دراومده و دنیای خرج به دلار داره،میتونی از دبی وارد کنی،تازه کرایه حمل و پول بیمه و تعویض پلاکش حساب نکردم و بهش باید اضافه کنی که حداقل ۱۵۰میلیون تومن یا شاید ۲۰۰میلیون میشه
سلام روزتان به خوشی باشد بهتر نیست بجای واردات خودروهای که فقط چراغ واینها تو دوزیو رینگ ولاستیبک ومانیتور ماشینهای تولید داخل را ارتقا ی موتوری ودیفرانسیلی وگیربوکسی وترموزی وقدرت کششی دهیم افتخار کنیم که بعد چند سال دیگر نیازی به دنبال نبود لوازم آنها نباشیم ببخشید
سلام دوستان اون موقع که سالی دوبار ثبت نام بود با این قیمتها کسی استقبال نمیکرد الان که هر ماه دو بار ثبت نامه فکر کردن مردم مثله قبل بدو بدو میان واسه خرید اما خدارو شکر تیرشون به سنگ خورده الآنم بجای اینکه قیمتارو بیارن پایین بیشتر میبرن بالا که مردمو تحریک به خرید کنن بگن داره گرون میشه بیاین که جا موندین مردم نه پولشو دارن نه دنبال ماشینهای بی کیفیت میگردن با این قیمتها میشه ماشین خوب خارجی خرید طرف ۴ میلیارد خورده ای بده بابت ماشینی کلا یک نیم میلیاردم قیمت واقعیش نیست
واقعا این قیمت برای یه خودروی چینی منصفانه نیست
اون دوستانی که اطلاعی از این خوردو ندارن و تا حالا از نزدیک ندیدن
کیفیت و متریال ساخت و امکانات این ماشین فوق العاده ست و یکی از بهترین خودروهایی هست که وارد کشور شده
قیمت واقعی اش خیلی بیشتر از این حرفهاست
برید قیمتش رو در امارات نگاه کنین
متوجه میشین ارزشش بیشتر از این حرفاست
و از خیلی از همین برندهای ژاپنی که وارد شدن و مونتاژ چین هستن بهتره
ماشینت رو دستت باد کرد؟!!
امارات؟
این ارابه ها در بازار امارات توان رقابت ندارند.
اول برو امارات بعد مثال بزن
ضمنا اینکه نوشتی این ماشین در ایران کمتر از ارزش واقعیش ارائه میشه دیگه مشخصه ذینفعی
نکات ضعف این ماشین بعد از یک سفر از کرج به شمال : اول اینکه در ترمز های شدید برای توقف کامل ماشین بعلت ضعف در ترمز مجبور می شدم دنده رو به حالت دستی آورده و معکوس بدم ثانیا نشیمنگاه صندلی های جلوی ماشین برای رانندگی طولانی مدت سفت و ناراحت کننده هستن ثالثا این ماشین به شدت به بنزین حساس هست بطوریکه یه بنزین سوپر معمولی بدون اکتان که در شمال مجبور شدم بزنم در هنگام برگشت بعد از چندین سکسکه در رانندگی کلا در منطقه سربالایی سیاه بیشه ماشین خاموش کرد و تکون نخورد بعد از یکی دو بار روشن کردن با زحمت به شانه خاکی امد و تمام سنسورهای خطا پشت آمپر روشن شدن بعد از برداشتن سر باطری و ریست شدن بدون مشکل تا کرج برگشتم در ضمن نمایندگی در اون سالت به هیچ وجه برای سرویس و تعمیرات پاسخگو نبود
مطمئن باشید تو این مملکت نمیشه خودرو قسطی خرید،
اخه چقدر سود؟ کل قیمت خودرو نقد تو همون (پیش پرداخت) میگیره بعدشم ۱/۵م ت سود روش میاره بصورت قسطی انهم یکساله، کجای دنیا همچین شرایطی هست؟ بقبه کشورها خودرو قسطی میدن ۱۰ساله که کارگر و کارمند و… میتونن بخرن