%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰

نیسان سیلفی ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

نیسان سیلفی یکی از وارداتی های جدید بازار است. سدانی ژاپنی که خط طراحی مدرنی دارد و مشخصات فنی جذابی ارائه می دهد.

حجم موتور 1198 سی سی
قدرت 134 اسب بخار
گشتاور 300 نیوتن متر
انتقال قدرت دیفرانسیل جلو
منتشر شده در 04 خرداد 1403 ساعت 19:59
نویسنده حسین باباپور
عکاس علیرضا پاداش
ویدئو رضا چوکامی

نیسان سیلفی یکی از وارداتی های جدید بازار است. سدانی ژاپنی که خط طراحی مدرنی دارد و مشخصات فنی جذابی ارائه می دهد.

بعد از شروع دور جدید واردات خودرو، چندین شرکت واردکننده به سراغ محصولات مختلف نیسان رفتند که از جمله آنها می‌توان به نیسان سیلفی نامی خودرو اشاره کرد. در این مطلب به بررسی کامل نیسان سیلفی بنزینی و e-power هیبرید، محصول وارداتی پارس خودرو، نامی خودرو پیشرو و آمیتیس خودرو می‌پردازیم.

درباره نیسان سیلفی e-power

نیسان سیلفی یک سدان خانوادگی نسبتاً جمع‌وجور در سگمنت C محسوب می‌شود که نخستین نسل آن طی سال ۲۰۰۰ به عنوان جایگزین مدل پولسار وارد خط تولید شرکت نیسان شد. نسل چهارم این خودرو نیز محصول سال ۲۰۱۹ است که حالا در قالب نسخه فیس‌لیفت و با قوای محرکه هیبرید (برقی-بنزینی) توسط شرکت نامی خودرو پیشرو به ایران می‌آید. گفتنی است که این خودرو در کشور چین و توسط کمپانی دانگ فنگ موتور با همکاری نیسان ژاپن تولید و به بازارهای مختلف عرضه می‌شود.

نیسان سیلفی

طراحی بدنه نیسان سیلفی

استایل نیسان سیلفی بیشتر از آنکه به یک خودرو خانوادگی شباهت داشته باشد، با محصولات اسپرت و جوان‌پسند تطابق دارد. فرم کشیده بدنه خودرو در کنار حجم پردازی‌هایی که روی دماغه، نمای جانبی و قسمت عقب آن صورت گرفته است، استایلی کاملاً ورزیده و دلنشین به این ماشین نسبتاً اقتصادی و خانوادگی بخشیده است. رعایت این جزییات باعث می‌شود جذابیت آن در نگاه بینندگان نسبت به بسیاری از رقبای هم‌رده افزایش پیدا کند. چراغ‌های کشیده با حالت گوشه‌دار و انحناهای ملایم نیز توانسته‌اند چهره ای نسبتاً هجومی و مهیج برای نیسان سلفی به وجود بیاورند.

نیسان سیلفی وارداتی

نکته قابل توجه اینجاست که نمای چهره این خودرو در مدل فیس‌لیفت تا حدی تغییر کرده و دیگر جلوپنجره V شکل کرومی مخصوص نیسان در نسخه فیس‌لیفت سلفی دیده نمی‌شود. جلوپنجره جدید ما را بیشتر به یاد محصولات چینی می‌اندازد و شاید از نظر مشتریان ایرانی بهتر باشد که همان فیس قبلی با جلوپنجره V شکل کرومی به کشور بیاید، اما ظاهراً قرار است نسخه فیس‌لیفت در بازار داخل توزیع شود. به هر حال، نیسان سیلفی یک استایل زیبا و نسبتا باوقار در رنج قیمتی خود ارائه می‌دهد که احتمالاً کمتر رقبای هم‌رده آن بتوانند از این جهت با این ماشین ژاپنی رقابت کنند.

طراحی نیسان سیلفی

البته طراحی جلو پنجره نسخه بنزینی با نسخه های هیبرید متفاوت بوده و در آن از خطوط موازی افقی استفاده شده که چهره این خودرو را عریض تر کرده است. تفاوت دیگری که در نسخه تمام بنزینی نسبت به نسخه های هیبریدی دیده می شود گرافیک چراغ های عقب است که گرافیک به نسبت ساده تری دارد.

نیسان سیلفی ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

مشخصات فنی نیسان سلفی

این سدان ژاپنی برخلاف بسیار از خودروهای مشابه وارداتی دارای پیشرانه تماما الکتریکی است با این تفاوت که یک موتور بنزینی ۱.۲ لیتری سه سیلندر نیز زیر کاپوت این خودرو یافت می‌شود. این موتور بنزینی نقش ژنراتور و تامین کننده برق باتری‌های لیتیوم یونی نیسان سیلفی به ظرفیت ۳۸ کیلووات ساعت را بر عهده دارد.

در نتیجه، در اینجا دیگر خبری از گیربکس و جعبه دنده مشابه خودروهای احتراقی نیست و تنها یک گیربکس تک سرعته ضریب ثابت جهت انتقال نیروی موتور برقی به محور چرخ‌ها و دیفرانسیل برای آن در نظر گرفته شده است. بنابراین، یکی از اجزای فنی نسبتاً پراستهلاک یعنی گیربکس اتوماتیک در این خودرو حذف شده و در طولانی‌مدت دیگر نیازی به صرف هزینه‌های نسبتاً سنگین جهت تعمیرات گیربکس‌های اتوماتیک در این خودرو وجود ندارد.

مشخصات فنی نیسان سیلفی

حداکثر قدرت موتور برقی نیسان سلفی هیبرید به عنوان منبع اصلی قوای محرکه این خودرو، معادل ۱۳۶ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور است که به صورت لحظه‌ای و در همان ابتدای حرکت به طور کامل سر چرخ‌های جلو ظاهر می‌شود. انتقال لحظه‌ای بیشینه گشتاور به چرخ‌ها، شتاب فوق‌العاده هیجان‌انگیزتری نسبت به خودروهای بنزینی هم قدرت برای نیسان سیلفی هیبرید به وجود می‌آورد که نتیجه آن شتاب صفر تا ۱۰۰ حدود ۹ ثانیه است.

نمای جانبی نیسان سیلفی

در نتیجه می‌توانیم به جرأت این نوید را بدهیم که یک ماشین نسبتاً پرشتاب، حداقل در شرایط فعلی بازار ایران، با خرید نیسان سیلفی هیبرید نصیب مالکان خواهد شد. همچنین با توجه به حجم کم و تعداد سیلندر پایین موتور بنزینی به عنوان ژنراتور، مصرف بنزین این خودرو نیز چندان بالا نیست. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت واردکننده، می‌توان انتظار داشت که مصرف سوخت نیسان سیلفی هیبرید تحت شرایط استاندارد حدود ۳.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر باشد که قاعدتاً در عمل می‌تواند تا ۴.۵ لیتر نیز افزایش پیدا کند. اما به هر حال، مصرف سوخت بسیار پایینی است و احتمالاً با یک باک سوخت ۴۱ لیتری، چیزی نزدیک به ۱۰۰۰ کیلومتر پیمایش را ارائه خواهد داد.

اما پیشرانه تمام بنزینی به کار رفته در نیسان سیلفی شرکت پارس خودرو، یک پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی چهار سیلندر است که می تواند روی هم رفته ۱۳۳ اسب بخار قدرت و ۱۵۹ نیوتن متر گشتاور تولید کند و نیروی تولید شده را از طربق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل کند.

برندنیسان
مدلسیلفی
کلاس بدنهسدان
سال تولید۲۰۲۳
حجم موتور۱۱۹۸ سی سی
تعداد سیلندر۳
تعداد سوپاپ۱۲
فناوری موتور هیبرید
قدرت۱۳۴ اسب بخار
گشتاور۳۰۰ نیوتن متر
شتاب ۰ تا ۱۰۰۹.۵ ثانیه
حداکثر سرعت۱۷۵ کیلومتر بر ساعت
گیربکستک سرعته اتوماتیک
انتقال قدرتدیفرانسیل جلو
تعلیق جلومک فرسون
تعلیق عقبتویست بیم
طول۴۶۴۹ میلی متر
عرض۱۸۱۵ میلی متر
ارتفاع۱۴۴۵ میلی متر
فاصله محوری۲۷۱۲ میلی متر
وزن۱۴۸۰ کیلوگرم
حجم باک۴۱ لیتر
مصرف سوخت۴.۱ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر
ابعاد رینگ و لاستیک۲۱۵/50R17
شرکت عرضه کنندهآمیتیس خودرو / نامی خودرو
برند نشان مادرنیسان
کشور سازندهژاپن - چین

سیستم تعلیق مستقل مک فرسون در جلو و میل تعادل یکپارچه در عقب نیز هندلینگ و کیفیت سواری قابل قبولی را برای این ماشین ژاپنی به دنبال خواهند آورد. البته میدانیم که بهتر بود سیستم تعلیق عقب از نوع مالتی لینک مستقل باشد تا در بحث هندلینگ و پایداری، شرایط بهتری برای سیلفی رقم بخورد.

طراحی کابین و امکانات نیسان سیلفی

با ورود به کابین نیسان Sylphy و نشستن روی صندلی‌ها، اولین نکته‌ای که نظر شما را به خود جلب می‌کند، فرم تقریبا راحت و ارگونومیک صندلی‌های این خودرو است که بدن سرنشینان را به خوبی در بر می‌گیرد و راحتی خاصی به وجود می‌آورد.این نوع صندلی‌ها برای مسافرت‌های طولانی، خستگی را تا حد امکان از بدن کاربر دور می‌کند و مانع کوفتگی بدن می‌شود. همچنین این صندلی‌ها از جهت ایمنی نیز عملکرد قابل قبولی دارد و می‌تواند هنگام دور زدن‌های سریع، بدن سرنشین را به خوبی درون خود نگه دارد.

کابین نیسان سیلفی

نوع طراحی داخلی این ماشین ژاپنی نیز به نوبه خود زیبا، متناسب و کاربردی احساس می‌شود. طرح داشبورد با چاشنی اسپرت، مقابل کاربر خودنمایی می‌کند و علاوه بر نمایشگر دیجیتال مالتی مدیا، کلیدهای کنترل فیزیکی نیز روی کنسول میانی داشبورد دیده می‌شوند که صحنه زیبا و دلنشین تر را برای کابین این خودرو به وجود می‌آورند. داشبورد عمدتاً از متریال پلاستیک خشک ساخته شده که کیفیت آن قابل قبول است، اما پنل‌های نرم نیز در برخی قسمت‌ها داشبورد و تودری‌ها به کار رفته تا کیفیت کلی کابین را بالاتر جلوه می‌دهد. حدود ۲.۷ متر فاصله محوری نیسان سیلفی است و بنابراین فضای داخلی اتاق آن نسبتا جادار به نظر می‌رسد. ضمنا داخل صندوق عقب حدود ۵۶۰ لیتر فضا وجود دارد و به راحتی می‌توان ۵ چمدان مسافرتی را درون آن جا داد.

فرمان نیسان سیلفی

طبق اطلاعات فعلی ارسالی از سوی شرکت واردکننده، سیلفی با سطح بسیار مطلوبی از امکانات رفاهی و ایمنی به بازار ایران می‌آید و می‌تواند از این جهت، گزینه بسیار بهتری نسبت به رقبای بنزینی باشد. به برخی از مهمترین تجهیزات و امکانات نیسان سیلفی e-power وارداتی نامی خودرو در زیر اشاره شده است :

هشداردهنده ترافیک عقب CTA، کروز کنترل تطبیقی هوشمند، سیستم صوتی BOSE با نمایشگر ۱۲.۳ اینچی و ۸ بلندگو، شارژر وایرلس، هدآپ دیسپلی، سیستم هوشمند هشدار خواب آلودگی راننده (IDA)، سانروف برقی، آینه‌های جانبی تاشو برقی با گرمکن، سیستم هوشمند هشدار برخورد از جلو (IFCW)، سیستم هشدار ترمز اضطراری (EBS)، سیستم کنترل پایداری، سیستم ترمز کنترل لغزش در زمان شتابگیری (ASR)، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی، دیلایت، کنترل دینامیک خودرو، پایش فشار باد تایرها، کنترل ردیابی هوشمند (ITC)، سیستم هشدار خروج از خطوط (LDW)، ترمز اضطراری اتوماتیک (AEB)، سیستم ProPILOT یا کمک راننده هوشمند و … .

نمایشگر نیسان سیلفی

نسخه بنزینی نیسان سیلفی به لحاظ سطح آپشن و امکانات در دو تیپ COMFORT و HONOR عرضه می شود که نسخه HONOR نسخه فول آپشن نیسان سیلفی بنزینی می باشد و امکاناتی نظیر؛ فرمان کمکی برقی، رادار نقطه کور، دوربین ثبت وقایع، سیستم هشدار رانندگی بین خطوط، روکش چرم مصنوعی، سنسور نور، سنسور باران، سانروف، راهنمای تعویض دنده GSI و… در این خودرو دیده می شود.

امکانات ایمنی و رفاهی

امکانات ایمنیشش کیسه هوا - سامانه کنترل پایداری الکتریکی - سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی
امکانات رفاهیتریم داخلی چرم - نور پردازی کابین - استارت دکمه ای - سانروف برقی - فرمان کمکی برقی - جلو آمپر دیجیتال و آنالوگ - نمایشگر لمسی - تهویه اتوماتیک دو کاناله- صندلی برقی راننده - ترمز پارک برقی - اتوهلد - فناوری LED چراغ ها - دوربین ثبت وقایع - دوربین دنده عقب - شارژر بیسیم تلفن همراه

مزایا و معایب

مزایاکیفیت ساخت مناسب - سواری نرم - کابین جادار - مصرف سوخت کم
معایبنبود برخی امکانات مانند کروز کنترل - عدم عرضه نسخه پلاگین هایبرید

قیمت نیسان سیلفی

قیمت بازار (۱۴۰۴/۰۹/۱۲)۴,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت کارخانه (۱۴۰۴/۰۹/۱۲)۲,۹۴۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

رقبای نیسان سیلفی

ماشین سیلفی در یک سگمنت نسبتاً شلوغ عرضه می‌شود و بنابراین حتی در بازار کم تنوع ایران هم حریفان نسبتاً قابل‌توجهی برای آن وجود دارد. از جمله می‌توان به هیوندای النترا ۲۰۲۳، کیا سراتو GT، تویوتا کرولا ۲۰۲۳ و دیگر سدان‌های جمع‌وجوری که احتمالاً در آینده به بازار ایران می‌آیند، به عنوان رقبای این خودرو اشاره کرد.

آلبوم تصاویر

سوالات متداول

نیسان سیلفی چه مشخصاتی دارد؟

نیسان سلفی e-power با قوای محرکه ترکیبی برقی-بنزینی به ایران آمده است. بدین ترتیب که یک موتور ۱.۲ لیتری سه سیلندر وظیفه تأمین شارژ پکیج باتری لیتیوم یون به ظرفیت ۳۸ کیلووات ساعت را بر عهده دارد تا انرژی الکتریکی مورد نیاز موتور برقی به قدرت ۱۳۶ کیلووات و حداکثر گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر تامین شود. نیروی تولید شده توسط موتور برقی از طریق یک گیربکس ضریب ثابت تک سرعته به محور چرخ‌های جلو می‌رسد و خودرو را به حرکت در می‌آورد. مصرف بنزین نیسان سلفی کمتر از ۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است و می‌توان با یک باک پر تا حدود ۱۰۰۰ کیلومتر مسافت را با آن طی کرد.

نیسان سیلفی چه امکاناتی دارد؟

هشداردهنده ترافیک عقب (CTA، کروز کنترل + کروز کنترل تطبیقی هوشمند (ICC)، سیستم صوتی BOSE، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی، ۸ بلندگو، شارژر وایرلس، هدآپ دیسپلی، سیستم هوشمند هشدار خواب آلودگی راننده (IDA)، سانروف برقی، آینه‌های جانبی تاشو برقی با گرمکن، سیستم هوشمند هشدار برخورد از جلو (IFCW)، سیستم هشدار ترمز اضطراری (EBS)، سیستم کنترل پایداری، سیستم ترمز کنترل لغزش در زمان شتابگیری (ASR)، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی، دیلایت، کنترل دینامیک خودرو، پایش فشار باد تایرها، کنترل ردیابی هوشمند (ITC)، سیستم هشدار خروج از خطوط (LDW)، ترمز اضطراری اتوماتیک (AEB)، سیستم ProPILOT یا کمک راننده هوشمند و…

ویدیو های پیشنهادی
  1. kasra گفت:

    این خودرو با نام سنترا دقیقا با همین فیس جدید و با همین سپر جدید در بازار امریکا هم فروخته میشه و جز پرفروشترین خودروهای نیسان در بازار امریکا هست و این طراحی جدید توسط نیسان در تمام کارخانه های تولیدی در سراسر جهان اجرا شده و مختص چین نیست در ضمن این خودرو چهار سال تمام دربازار چین پرفروش ترین خودرو بوده و همچنان در رده چهارم پرفروشترین خودروهای بازار چین هست

    ۹
    ۴
  2. مصطفی گفت:

    ۲۹ اسفند رو چرا الآن منتشرش کردید؟ طبیعتا الاآن اون قیمت نیست. وقتی ماشین های خیلی اقتصادی تر زیر ۳ میلیارد نیستن در بازار آزاد این ماشین زیر ۴ میلیارد نخواهد بودو برای ما حکم بنز اس کلاس رو خواهد داشت.
    از قیمت که بگذریم B مخفف BEV یا همان رانندگی با حالت هایبرید خفیف هست که راننده در اون حالت اولویت بندی میکنه که با هدف داشتن برد طولانی تر موتور بنزینی مکرر وارد مدار بشه و باتری هارو شارژ نگه داره و موتور بنزینی در این خودرو فقط حکم ژنراتور برای شارژ نگه داشتن باتری هارو داره.
    حالت EV که دکمه اش هم بود اولویت رانندگی فقط بصورت برقی رو در اختیار راننده قرار می دهد مگر زمانی که خیلی درصد شارژ باتری ها بیاد پایین.

    ۴
    ۰
  3. Amiiir گفت:

    از نظر طراحی همینکه چراغاش بزرگن و چراغای عقبش به هم متصل نیستن و کلاسترش آنالوگه خیلی جذابه، از نظر فنی باید عرضه بشه ببینیم چجوریه، قیمتشم باید بصرفه باشه تا بازارو بدست بگیره

    ۵
    ۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X