کراس اوور اسپرت جی ای سی در بازار قیمت گذاری شد

شرکت راسا موتور خاورمیانه تحویل کراس اوور اسپرت جی ای سی GS3 امزوم ( GAC GS3 Emzoom) را به مشتریان سامانه وارداتی ها آغاز کرده است. حال این کراس اوور اسپرت جی ای سی در بازار آزاد قیمت گذاری شده است.
به گزارش آخرین خودرو، جی ای سی GS3 امزوم با مدل ۲۰۲۴ به ایران آمده و حال تحویل آن با پلاک ملی به مشتریان آغاز شده است. این کراس اوور اسپرت که شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت آن کمتر از ۷.۵ ثانیه اعلام می شود، قیمت مصوب نزدیک به دو میلیارد تومان را در شرکت راسا موتور خاورمیانه دارد. اما دلالان قیمتی حدود ۳.۱ میلیارد تا ۳.۶ میلیارد تومان را برای این کراس اوور اسپرت چینی در نظر گرفته اند.
با این وجود هنوز معامله ای برای GS3 امزوم ۲۰۲۴ در بازار آزاد ثبت نشده است. در حال حاضر اکثر دلالان به دنبال قیمت سازی برای این کراس اوور اسپرت جی ای سی در بازار هستند. بنابراین می توان توقع داشت که جی ای سی GS3 امزوم مانند سایر خودروهای وارداتی کاهش قیمت را در روزهای آتی در بازار آزاد تجربه می کند. زیرا راسا موتور خاورمیانه تحویل حجم گسترده ای از این کراس اوور وارداتی را آغاز کرده و با افزایش حضور GS3 امزوم ۲۰۲۴ در بازار آزاد، قیمت آن کاهش پیدا می کند.
نام خودرو | قیمت مصوب (تومان) | قیمت بازار آزاد (تومان) |
جی اِی سی GS3 امزوم | ۱.۹۸۷.۲۱۴.۰۰۰ | ۳.۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ |
ویدیوی معرفی کراس اوور اسپرت جی اِی سی ؛ GS3 امزوم
زیر کاپوت جی ای سی GS3 یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ TGDi قرار دارد که از سری موتورهای میتسوبیشی است. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۱۷۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۷۰ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو می رسد. این قدرت بالا باعث می شود تا GS3 در ۷.۵ ثانیه شتاب گیری کند.
از جمله امکانات جی ای سی GS3 می توان به ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، سامانه کنترل پایداری، هشدار برخورد از جلو، نور بالای اتوماتیک، ترمز اضطراری، رادار حرکت بین خطوط، هشدار خروج از خط، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، دوربین ۳۶۰ درجه، سامانه پایش فشار باد تایرها، سامانه کنترل حرکت در سرازیری، رادار تابلو خوان، رادار کمکی راننده در ترافیک، پارک دوبل خودکار، دستگیره های مخفی شونده، سنسور نور، سنسور باران، سردکن صندلی های ردیف جلو، سقف پانوراما، تهویه اتوماتیک با قابلیت تصفیه هوای داخل کابین، نورپردازی داخل کابین، کروز کنترل تطبیقی، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، جلو آمپر دیجیتال و… اشاره کرد.






خدا نسل دلال جماعت رو از روی زمین برداره ، مخصوصا تو ایران
تو هر زمینه ای این دلال ها ضربه بزرگی به قشر متوسط و ضعیف زدند و با پولهای باد آورده گردنشون کلفت تر شد .
واقعا هم توی تولیدات داخل هم توی وارداتی ها دلال قیمت نهایی تعیین میکنه انگار که ملت ایران همه توی پول غوطه ورن که اینهمه دلال هم باید بخوره قرار بود واردات برای تنظیم قیمت های نجومی بازارخودرو باشه اما اینم ظاهراً تاثیری نداره
خود کمپانی سازنده خودرو اینقد روی محصولش سود نمیکنه که دلال جماعت سود میکنه
فعلا یک خدمات پس از فروش برای کل تهران داره و هنوز هیچ
قطعه یدکی وجود نداره
از خریدن محصولات
چینی خودداری کنید
تا پاسخ محکمی به موضع گیری خصمانه رژیم کمونیست و جهانخوار چین علیه
تمامیت ارضی کشورمان داده باشیم . تا ابد مرگ بر چین
ابنکه هیچوقت بی خودرو نمیشی چون مشتری اول و آخرش خودتی و میتونی تا دلت بخواد تغییرش بدی چون قطعاتش شاید نباشه موتورشو پیکان بذاری
وقتی سوزوکی موتور ۱۵۰۰ معمولی که قدرت دنا پلاس بیشتر از آن است را ۲ میلیارد اعلام میکنند تکلیف مردم چیست ، چرا باید بازار سیاه و دلال روی هر ماشین حداقل یک میلیارد پول یا مفت بخوره ، کی وضعیت این مملکت خراب شده درست میشه مردم چه گناهی کردن که باید اینجوری در حسرت ماشین های چینی دو تا ده میلیاردی و قیمت های نجومی بسوزند . خدا لعنت کنه مسببان این اوضاع لجنزار را .