پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰

رونمایی از کراس اوور مارس در نمایشگاه خودروی شیراز

منتشر شده در 22 خرداد 1403 ساعت 15:31
عکاس علیرضا پاداش
ویدئو رضا چوکامی

شرکت آرشام موتور رونمایی از کراس اوور مارس را در نمایشگاه خودروی شیراز انجام داد. یک کراس اوور متوسط چینی که به زودی به بازار می آید.

آرشام موتور به عنوان یک مونتاژکار نوپا با محصولی جدید به نمایشگاه خودروی شیراز آمده است. کراس اوور مارس اولین محصول این خودروساز خواهد بود و به زودی عرضه آن به بازار انجام می شود. نشان مارس برندی است که آرشام موتور برای ریبرند محصولات خود در بازار ایران در نظر گرفته است و محصولات مونتاژی این خودروساز تحت این نشان وارد بازار می شود. کراس اوور مارس که با نام مارس C300 رونمایی شد قرار است در دو نسخه معمولی و پرو عرضه شود و آرشام خودرو در ابتدا واردات این خودرو را پیش می برد و بعد برنامه مونتاژ آن را اجرا می کند. در ادامه به بررسی مشخصات این خودرو می پردازیم.

رونمایی از کراس اوور مارس

مشخصات فنی کراس اوور مارس

زیر کاپوت کراس اوور مارس یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت قرار دارد که توان تولید نهایت قدرت ۱۹۰ اسب بخار و نهایت گشتاور 300 نیوتن متر را ارائه می دهد. قدرت از طریق جعبه دنده دوکلاچه 7 سرعته از نشان گتراک به چرخ های جلو می رسد و سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع دوجناغی مستقل است. با این مشخصات می توان گفت خروجی فنی خودروی جدید مارس درست همانند دیگر خودروهای چینی بازار است.

کراس اوور مارس

این خودرو در چین و دیگر بازارهای هدف آئولوس AX7 نام دارد و با دقت در طراحی آن می توان فهمید المان های طراحی این رده از خودروهای دانگ فنگ در آن دیده می شود. خط طراحی بکار رفته در این کراس اوور دقیقا همان چیزی است که در دانگ فنگ شاین مکس هم دیده بودیم.

رونمایی از کراس اوور مارس در نمایشگاه خودروی شیراز

کابین و امکانات

طراحی کابین هم سبک چینی های جدید بازار را دارد و المان های مدرنی مثل صفحه نمایش بزرگ و نورپردازی داخلی در دیده می شود. همانطور که گفته شد این خودرو در دو نسخه C300 و C300 پرو عرضه می شود که نسخه پرو نمونه فول آپشن تر کراس اوور مارس است. در هر دو نسخه امکاناتی نظیر سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، اتوهلد، نورپردازی داخلی، دسته دنده الکترونیکی، صفحه نمایش مالتی مدیا ۱۲.۳ اینچی، کلاستر دیجیتال، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور، روف رک، ۲ کیسه هوای راننده و سرنشین، ۲ کیسه هوای جانبی، کروز کنترل هوشمند، سنسور TPMS، سانروف پانورامیک، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، صندلی برقی راننده و سرنشین، سیستم تهویه اتوماتیک و دوربین دنده عقب درجه دیده می شود.

کابین کراس اوور مارس

اما در نسخه فول کراس اوور مارس یعنی C300 پرو امکانات بیشتر است. در این نسخه رینگ ها ۱۹ اینچی هستند در حالی که در نسخه معمولی رینگ های ۱۸ اینچی دیده می شد. همچنین در نسخه فول آپشن ایربگ های پرده ای اضافه می شود و شارژر وایرلس سریع هم استاندارد سازی شده است. دیگر امکانات اضافی در نسخه فول عبارت اند از : سنسور نقطه کور، سیستم هشدار برخورد از جلو، آینده های تاشو برقی، سیستم پاکسازی هوا CN95 و دوربین ۳۶۰ درجه.

قرار است به زودی برنامه عرضه این کراس اوور جدید چینی مشخص شود و حالا باید دید آرشام موتور به عنوان یک خودروساز نوپا چه قیمت و شرایط فروشی برای کراس اوور مارس در نظر می گیرد.

در پایان لازم به ذکر است که بیست و یکمین نمایشگاه خودرو شیراز از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۵ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه دائمی شهر شیراز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در این بازه زمانی از جدیدترین دستاوردهای صنعت خودروسازی و همچنین محصولات وارداتی دیدن کنند.

ویدیو های پیشنهادی
  1. حکمن گفت:

    اینو کنارِ میتسوبیشی و اوپل رونمایی کردن؟!

    خجالت نکشیده آرشام‌موتور؟!!!

    ۳
    ۰
    • بابک گفت:

      یعنی یکروزی بنز و بی ام و تو یکی از این نمایشگاه ها حضور پیدا کنه، بقیه ماشین ها حق نمایش ندارند؟؟!!
      نمایشگاه بهترین ها نبوده که!!

      ۰
      ۰
  2. علی گفت:

    فقط می خوام بدون قصد اون مغز متفکری که این خودرو رو واسه واردات انتخاب کرده چی بوده
    هیچ خوبی نداره خدمات پس از فروش افتضاح قیمت زیاد کیفیت در حد بقیه شاید کمی کمتر
    آپشن های خیلی کم بخواد فروش داشته باشه باید در حد ریرا یکم گرون تر باشه
    من ریسکپ رو که سدان هست به این کراس اور تا حدودی کوپه ترجیح می دم

    ۴
    ۰
  3. mohsen.g گفت:

    با توجه به لوگو تایپ غیر حرفه ای که همه جای ماشین زده میشه فهمید چقدر این شرکت در پیته… این شرکتها با رانت سنگین اقدام به واردات خودرو میکنند و هدفشون پولشویی و رد گم کردن مالیاته یه شرکت راه میندازند و در نهایت زیانده نشونش میدند و کلی هزینه واسه خودشون میسازند. قبلا این کارها رو با راه اندازی موسسه خیریه یا موسسات آموزشی که از مالیات معاف بودن انجام میدادند که خیلی تابلو شد حالا میان سراغ خودروسازی… بدبخت مصرف کننده هایی که از اینها خودرو می خرند

    ۴
    ۰
  4. ایرانی گفت:

    با این کیفیت و سطح امکانات و قیمت بسیار بالا به نظرم شانسی در بازار ندارد.

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X