دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰

تست و بررسی هوندا های وارداتی آذریوردسال در آخرین خودرو

منتشر شده در 17 آبان 1404 ساعت 17:18
نویسنده آرام عزیزی
تست و بررسی هوندا های وارداتی آذریوردسال در آخرین خودرو

آخرین خودرو ۵ مدل از هوندا های وارد شده توسط شرکت آذریوردسال را تست و بررسی کرده است که در ادامه آنها را قرار داده ایم.

آذریوردسال با آغاز فرایند واردات خودرو در سال ۱۴۰۴ به یکی از شرکت های وارد کننده ای تبدیل شد که محصولات متنوعی را برای واردات خودرو به به بازار ایران آورد. آذریوردسال در همان ابتدای واردات به سمت محصولات ژاپنی از نشان هوندا رفت. هرچند هوندا برندی شناخته شده با سابقه ای جهانی است که به کیفیت بالا و پیشرو بودن در مهندسی شناخته می شود اما بازار ایران تا حدود زیادی با محصولات این شرکت آشنا نبود؛ آذریوردسال به دلیل عرضه در تعداد مناسب و پشتیبانی مناسب توانست این نشان را در معرض شناخت بهتر بازار قرار دهد.

آخرین خودرو ۵ مدل از هوندا های وارد شده توسط شرکت آذریوردسال را تست و بررسی کرده است که در ادامه ویدیو تست و بررسی به همراه مشخصات فنی این خودرو ها را قرار داده ایم.

هوندا سیویک تایپ R ؛ اسپرت ترین خودروی وارداتی

قلب تپنده هوندا سیویک تایپ R یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ است که از فناوری اختصاصی گروه هوندا در زمینه پاشش سوخت با نام PGM-FI بهره می برد. پیشرانه این خودرو با کمک این فناوری می تواند تا ۳۲۵ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کرده و نیروی تولید شده را از طریق جعبه دنده ۶ سرعته دستی به چرخ های جلو گسیل کند.

از جمله امکانات این خودرو می توانیم به؛ ۸ کیسه هوا، ترمز اضطراری، سنسور TPMS، رادار نقطه کور، سیستم هشدار حرکت بین خطوط، رادار خط خوان، کروز کنترل تطبیقی، فرمان کمکی برقی، حالت های مختلف رانندگی، پشت آمپر دیجیتال، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم ورود و خروج بدون کلید، آینه وسط الکتروکرومیک، سنسور پارک جلو و عقب و… اشاره کرد.

هوندا ZR-V ؛ کراس اوور متفاوت هندا

هوندا ZR-V در دسته بندی خودرو های هیبرید قرار می گیرد و دو پیشرانه بنزینی و الکتریکی، هسته مرکزی سیستم تولید توان در این خودرو هستند. پیشرانه بنزینی این خودرو، یک پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی است که می تواند روی هم رفته ۱۴۳ اسب بخار قدرت و ۱۸۶ نیوتن متر گشتاور تولید کند. با این حال بخش عظیمی از توان این خودرو توسط پیشرانه الکتریکی ۱۸۴ اسب بخاری تامین می شود که می تواند تا ۳۱۵ نیوتن متر گشتاور را از طرق جعبه دنده E-CVT در اختیار چرخ های جلو قرار دهد.

از جمله امکانات این خودرو می توان به؛ ۱۱ کیسه هوا، سیستم صوتی BOSE، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، گرم کن صندلی های ردیف جلو، سنسور حرکتی پا، اتوهلد، ترمز پارک برقی، پشت آمپر دیجیتال، گرم کن غربیلک فرمان، آینه وسط الکتروکرومیک، تنظیم برقی صندلی های ردیف جلو، استارت دکمه ای، هد آپ  دیسپلی، اپل کارپلی، اندروید اتو، شارژر بی سیم، سنسور نور، سنسور باران و… اشاره کرد.

هوندا سیتی ؛ تعریف درست اقتصادی

هوندا city نیروی خود را از یک موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی ۱.۵ لیتری به قدرت ۱۲۱ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۴۵ نیوتن متر دریافت می‌کند. گیربکس هوندا سیتی از نوع CVT بوده و نیروی موتور را به چرخ‌های جلو می‌رساند. این خودرو حدود ۶.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر بنزین مصرف می‌کند و شتاب صفر تا صد آن برابر ۱۰.۵ ثانیه است.

هوندا سیتی وارداتی آذریوردسال‌ دارای امکانات زیر است: شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، کنترل پایداری، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم پایش فشار باد تایرها،  کروز کنترل، فرمان برقی، پدل شیفتر، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، دوربین دنده عقب، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگر ۸ اینچی مالتی مدیا، اندروید اتو و اپل کارپلی، حسگر نور، چراغ‌های LED، رینگ چرخ آلومینیومی و… است.

هوندا CR-V ؛ اصالت و فناوری

تولید توان و گشتاور در هوندا CR-V توسط پیشرانه هیبریدی تولید می شود. پیشرانه بنزینی این خودرو در حقیقت یک موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی است که نهایتا می تواند ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۱۸۹ نیوتن متر گشتاور تولید کند. با اینکه در بسیاری از موارد نیروی محرکه به صورت ترکیبی به چرخ ها منتقل می شود اما بخش اعظمی از توان تولیدی، توسط پیشرانه الکتریکی این خودرو به چرخ ها منتقل می شود. پیشرانه الکتریکی HONDA CR-V می تواند نهایت قدرت ۱۸۴ اسب بخار و گشتاور نهایی ۳۳۵ نیوتن متر را تولید کند و نیروی تولید شده را از طریق جعبه دنده E-CVT به چرخ ها منتقل کند.

از جمله امکانات این خودرو می توان به؛ ۱۱ کیسه هوا، دوربین ۳۶۰ درجه، گرم کن فرمان، گرم کن صندلی های جلو و عقب، سرد کن صندلی های جلو، رادار نقطه کور، سیستم صوتی حرفه ای BOSE، کروز کنترل تطبیقی، رادار خط خوان، ترمز اضطراری خودکار، رادار تابلو خوان، سیستم تشخیص خواب آلودگی، کورنرینگ لایت، پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، اپل کارپلی، اندروید اتو و… اشاره کرد.

هوندا HR-V ؛ کراس اوور جمع جور

هوندا HR-V هیبرید به یک موتور بنزینی ۱.۵ لیتری اتمسفریک به قدرت  ۱۰۶ اسب بخار و ۱۳۱ نیوتن متر گشتاور به همراه یک موتور الکتریکی با توان ۱۳۱ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۲۵۳ نیوتن متر مجهز شده است. این نیرو به وسیله یک گیربکس E-CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

هوندا HR-V هیبرید از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی بهره می‌برد که از جمله آنها می‌توان به مواردی مانند شش کیسه هوا (جلو، جانبی و پرده‌ای)، پایش فشار تایرها ترمز کمکی،  کنترل پایداری، کنترل شروع حرکت در شیب، ترمز اضطراری، کروز کنترل هوشمند، استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید، ترمز پارک برقی، شیفتر دنده پشت فرمان، گرم‌کن صندلی‌های جلو، رادار هشدار تصادف از جلو، سیستم تشخیص نقطه کور، رادار حرکت بین خطوط، رادار تابلوخوان، تهویه مطبوع اتوماتیک، سه حالت رانندگی، پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی مالتی‌مدیا، نور بالا خودکار و … اشاره کرد.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X