%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰

هایما 8S ؛ ویدیو معرفی + مشخصات فنی

هایما 8S پرچمدار سبد محصولات هایما در ایران است. کراس اووری متوسط که طراحی متفاوتی نسبت به دیگر محصولات هایما دارد.

حجم موتور 1594 سی سی
قدرت 193 اسب بخار
گشتاور 293 نیوتن متر
انتقال قدرت دیفرانسیل جلو
منتشر شده در 03 مهر 1402 ساعت 16:00
عکاس علیرضا پاداش

هایما 8S پرچمدار سبد محصولات هایما در ایران است. کراس اووری متوسط که طراحی متفاوتی نسبت به دیگر محصولات هایما دارد.

درباره هایما 8S

هایما ۸ اس را می توان یکی از خودرو های لوکس کمپانی هایما دانست که در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران به نمایش گذاشته شد. این کراس اوور کامپکت بر اساس پلتفرم HMGA هایما تولید و برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ میلادی در بازار چین عرضه شد. با اینکه محصولات گروه هایما با داشتن قوای فنی و امکانات ایمنی و رفاهی در چین فروش خوبی نداشته اند اما در ایران قضیه کمی متفاوت است چرا که محصولات دیگری از این برند مانند S7 و S5 در ایران فروش خوبی را تجربه کرده اند. هایما 8S نیز مانند دیگر محصولات هایما توسط شریک تجاری این برند در ایران، یا همان ایران خودرو تولید و به بازار عرضه می شود. در ادامه بیشتر به بررسی این خودرو خواهیم پرداخت.

هایما 8S ؛ مشخصات فنی + معرفی

طراحی بدنه

به طور کلی هایما 8S طراحی به روز و همچنین اسپرتی دارد و می تواند علاقه مندان را به خود جذب کند. در نما جلو این خودرو مانند بسیاری از خودرو های چینی بازار شاهد استفاده از چراغ های خطی شکل روشنایی روز در بالا چراغ های اصلی هستیم. درون جلو پنجره بزرگ این خودرو از المان های مستطیلی شکل و با رنگ کروم استفاده شده که جلوه خوبی را به این خودرو بخشیده است.

هایما 8S ؛ مشخصات فنی + معرفی

نکته ای که در نما های جانبی هایما ۸ اس بیشتر نمایان می شود این است که به خطوط طراحی استفاده شده در این خودرو توجه ویژه ای شده است و این مسئله باعث شده تا طراحی هایما ۸ اس تا حدی زیبا و جذابتر شود به طور مثال یک خط طراحی از کاپوت این خودرو شروع شده و تا نیمه درب عقب ادامه می یابد و یا در خط طراحی دیگری از درب عقب شروع شده و در نزدیکی چراغ های عقب به دو خط تقسیم می شود. اما نکته ای که شاید امتیازی منفی برای این خودرو به حساب بیاید این است که طراحی رینگ های ۱۹ اینچی آلومینیومی این خودرو کمی ساده تر از دیگر خودرو های چینی در بازار ایران است.

هایما 8S ؛ مشخصات فنی + معرفی

در نمای عقب هایما 8S، چیزی که بیشتر از همه توجه ها را به خود جلب می کند، چراغ های یکپارچه این خودرو است که درون قابی با رنگ مشکی پیانویی قرار گرفته است. این سبک طراحی با اینکه نمای عقب این خودرو را اسپرت و تا حدی منحصر به فرد کرده اما کمی هم باعث ایجاد نا هماهنگی با سبک طراحی نما جلو شده است. از دیگر نکات  مثبت این خودرو بهره مندی از دو خروجی اگزوز واقعی است که در بسیاری از خودرو های چینی داخل بازار ایران این مسئله دیده نمی شود.

مشخصات فنی هایما 8S

هایما ۸ اس از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ مجهز به سیستم پاشش سوخت مستقیم، بهره می برد. این پیشرانه قادر است نهایت قدرت ۱۹۵ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۹۳ نیوتن متر را تولید و از طریق جعبه دنده ۶ سرعته AT به چرخ های جلو منتقل کند. سیستم تعلیق این خودرو در محور جلو از نوع مک فرسون و در محور عقب از نوع مولتی لینک است. استفاده از این ترکیب در بخش سیستم تعلیق موجب می شود ضربات ناشی از نا همواری جاده در داخل کابین کمتر احساس شوند. هایما 8S دارای استاندارد آلایندگی یورو ۶  بوده و مصرف سوخت میانگین آن به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۷.۲ لیتر است که با توجه به وزن و ابعاد این خودرو، عدد مناسبی است.

برندهایما
مدل8S
کلاس بدنهکراس اوور
سال تولید۱۴۰۱
حجم موتور۱۵۹۴ سی سی
تعداد سیلندر۴
تعداد سوپاپ۱۶
فناوری موتورتوربوشارژر
قدرت۱۹۳ اسب بخار
گشتاور۲۹۳ نیوتن متر
شتاب ۰ تا ۱۰۰۷.۸ ثانیه
حداکثر سرعت۱۸۰ کیلومتر بر ساعت
گیربکس۶ سرعته اتوماتیک AT
انتقال قدرتدیفرانسیل جلو
تعلیق جلومک فرسون
تعلیق عقبمولتی لینک
طول۴۵۶۵ میلی متر
عرض۱۸۵۰ میلی متر
ارتفاع۱۶۸۲ میلی متر
فاصله محوری۲۷۰۰ میلی متر
وزن 1560 کیلوگرم
حجم باک۵۸ لیتر
مصرف سوخت۷.۲ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ترکیبی
ابعاد رینگ و لاستیک۲۲۵/60R18
برند نشان مادرهایما
کشور سازندهایران - چین
هایما 8S ؛ مشخصات فنی + معرفی

طراحی کابین و امکانات

طراحی داخل کابین هایما S8 مانند طراحی بدنه این خودرو طراحی بروز و تا حدی لوکس است. بر روی رودری های این خودرو از متریال نرم و پلاستیک پیانویی استفاده شده است که احساس لوکس بودن را به سرنشین القا می کند. در بخش بالا داشبورد نیز شاهد استفاده از متریال پارچه ای نرم هستیم که امتیاز مثبتی برای این خودرو به حساب می آید. در بخش میانی داشبورد از پلاستیک پیانویی استفاده شده که استفاده از این ترکیب جلوه خوبی را ایجاد کرده است. نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که استفاده از طرح پیانویی با اینکه چهره خوبی را در داخل کابین این خودرو داده است اما استفاده بیش از اندازه از این متریال نیز می تواند امتیازی منفی باشد چرا که اثر انگشت و خط و خش بر روی این قسمت ها وضوح بیشتری دارد و در مدت زمان های طولانی، بر روی طراحی کابین تاثیر منفی می گذارند.

هایما 8S ؛ مشخصات فنی + معرفی

در بخش کنار دنده، کلید های مربوط به ترمز پارک برقی و حالات مختلف رانندگی تعبیه شده و در بخش پایین دنده مجموعه کلید های مربوط به سیستم مالتی مدیا قرار گرفته است. غربیلک فرمان هایما ۸ اس از نوع دی کات است که احساس اسپرت بودن را به راننده منتقل می کند. پشت آمپر این خودرو دیجیتالی بوده و کیفیت و گرافیک مناسبی دارد. صندلی های هایما 8S به صورت یکپارچه و اسپرت طراحی شده اند و روکش آنها از نوع چرم مصنوعی با دوخت های قرمز است که طراحی مناسبی دارند.

هایما 8S ؛ مشخصات فنی + معرفی

هایما ۸ اس با توجه به فاصله محوری ۲۷۰۰ میلی متری خود فضای قابل قبولی را برای سرنشینان عقب ایجاد کرده و امکاناتی مانند زیر آرنجی، جا لیوانی، دریچه سیستم تهویه، خروجی USB از جمله امکاناتی است که این خودرو برای سرنشینان عقب فراهم کرده است.

امکانات ایمنی و رفاهی

امکانات ایمنیشش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای - سامانه کنترل پایداری الکتریکی - سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی - ترمز اضطراری اتوماتیک - رادار خط خوان - رادار نقطه کور
امکانات رفاهیسقف پانورامای برقی - ترمز پارک برقی - اتوهلد - تریم داخلی چرم - صندلی های برقی جلو - گرمکن و سردکن صندلی های جلو - تهویه اتوماتیک - پاکسازی هوای کابین - نمایشگر لمسی - دوربین ثبت وقایع - دوربین ۳۶۰ درجه - فناوری LED چراغ ها - سنسور نور - سنسور باران - نور بالای اتوماتیک - کروز کنترل تطبیقی - رانندگی خودکار بین خطوط - تنظیم حالت رانندگی - دسته دنده الکتریکی - فرمان کمکی برقی - رینگ آلومینیومی - استارت دکمه ای - کنترل حرکت در سراشیبی - جلو آمپر دیجیتال

مزایا و معایب

مزایاجعبه دنده اتوماتیک AT - شتاب خوب - امکانات ایمنی و رفاهی مناسب
معایبمتریال ضعیف تر از رقبا - سهم بازار کمتر از رقبا

رقبای هایما 8S

هایما ۸ اس با توجه به کلاس طراحی و رده قیمتی رقبای جدی در ایران دارد اما این خودرو با دارا بودن از گستردگی شبکه خدماتی ایران خودرو می تواند دست بالا را نسبت به رقبا اصلی خود داشته باشد. البته شروع ایران خودرو با این کراس اوور چندان خوب نبود اما همیشه یکی از خودروهای قدرتمند این رده به حساب می آید. از جمله رقبای این خودرو می توان به KMC K7، تیگو۷ پرو، لاماری ایما، فیدلیتی پرایم، دیگنیتی پرایم و… نام برد.

قیمت کارخانه و بازار هایما 8S

قیمت بازار (۱۴۰۴/۰۹/۱۲)۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت کارخانه (۱۴۰۴/۰۹/۱۲)۲,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

آلبوم تصاویر

سوالات متداول

هایما 8S چه مشخصاتی دارد؟

هایما  ۸ اس دارای یک موتور۱.۶ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم است که روی هم رفته می تواند قدرت ۱۹۵ اسب بخار و گشتاور ۲۹۳ نیوتن متر را از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل کند.

هایما 8S چه امکاناتی دارد؟

از جمله امکانات هایما ۸ اس می توان به ۶ کیسه هوا (سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای)، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، سامانه شروع حرکت در سربالایی، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار خط خوان، سامانه نگهداری خودرو در داخل مسیر، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، ترمز پارک برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، فناوری LED چراغ ها، کروز کنترل تطبیقی، گرمکن صندلی های جلو، رینگ آلومینیومی، سنسور نور، سامانه پایش فشار باد تایر ها، چراغ روشنایی روز، سنسور باران، اتوهلد، استارت دکمه ای، ورود و خروج بدون کلید، درب صندوق عقب برقی، ترمز پارک برقی، فرمان دی کات، دستیار صوتی راننده، تنظیم حالت های رانندگی، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی لمسی سیستم مالتی مدیا، جلو آمپر دیجیتال، تهویه الکتریکی دستی، زیر آرنجی، جا لیوانی، سقف پانوراما، خروجی USB، روکش چرم مصنوعی صندلی ها، سنسور پارک جلو و عقب و… اشاره کرد.

رقبای هایما 8S چه خودروهایی هستند؟

از جمله رقبای این خودرو می توان به KMC K7، تیگو۷ پرو، لاماری ایما، فیدلیتی پرایم، دیگنیتی پرایم و… نام برد.

ویدیو های پیشنهادی
  1. رامین صفایی گفت:

    هایما لگن پاره ای مانند سایر لگن پاره های چینی همین قدر فکسنی
    همین قدر بی کیفیت
    موتور ضعیف با اتاقی سنگین که کشش لارم
    را به خصوص در سربالایی ها ندارد
    هر کسی هم خریده فهمیده چه کلاه گشادی
    سرش رفته و باید با ضرر وزیان از شرش
    خلاص بشه

    ۱۷
    ۲۰۳
    • Sahra گفت:

      همین که میفرمایید موتورش ضعیفه و در سربالایی کشش نداره کاملا مشخصه که اصلا سوار این ماشین نشده اید چراکه این ماشین شتاب و قدرت فوق العاده ای داره با امکانات و آپشن های بروز

      ۱۵۷
      ۷
    • سلام من گفت:

      سلام و درود این ماشین عالی است من دو ماه دارم هم فنی و هم امکانات و شبکه پشتیبانی ایران خودرو

      ۵۵
      ۲
      • علی گفت:

        سنسور باد لاستیک ها برای شما درسته ؟

        ۱۵
        ۰
        • حسن گفت:

          بله. اگر مشکلی دارید با برداشتن و گذاشتن مجدد بست باطری مشکل حل می شود . ماشین من هم فشار باد لاستیک ها و هشدار نقاط کور آینه ها برای مدتی قطع شد. نمایندگی با باز و بستن مجدد بست باطری مشکل را بر طرف کرد

          ۱۴
          ۱
    • علی گفت:

      این مهملات و نظرات دلال درآورده چی هستن که بیان کردین.
      این حرف ها فقط حرف دلال هاست و فقط فقط برای سر مال زدن هست. حتی برای مرسدس میباخ هم ایراد میگذارند.!!!!

      این خودرو یکی از بهترین و بروز ترین کراس اورهای ساخت کمپانی هایما در کشور چین هستش.
      گیربکس اتوماتیک عالی هم خوان با موتور عالی که برگرفته از تکنولوژی آلمان. امکانات و آپشنهای الکتریکی و رفاهی بروز. هندلینگ و آیرو دینامیک خوب. ترمز عالی.
      مهم تر از همه خدمات پس از فروش ایرانخودرو.
      با این قیمت و اوضاع انحصار بازار، مخصوصا اگر از قیمت کارخانه تهیه بشه واقعا عالی هستش.

      ۳۹
      ۳
    • امیر گفت:

      مدت ها بین این ماشین و KMC A5 & KMC X5 و تیگو ۷ و لاماری مردد بودم با کلی شک رفتم اینو خریدم و الان خیلی راضی ام آپشن ها و قدرت موتور فوق العاده و کابین بزرگ و رینگ ۱۹″ .کسی که از قدرت این ماشین ایراد میگیره یعنی تاحالا ننشسته پشتش.ماشین ۲۰۰ اسبی نه مثل ریرا ۱۶۷ الاغی

      ۳۰
      ۰
    • اشکان گفت:

      این ماشین حتی از نظر شتاب از تارا v4 توربو هم بهتره فقط شاید ۱۰ تا سو سرعت کم بیاره آپشن های خوبی هم داره.

      ۰
      ۰
  2. مرتضی گفت:

    اطلس سایپا اونم دنده دستی ۴۰۰ میلیون خریدنش واقعا زوره لطفا رسانه باشید و صدای ما رو به شورای رفاقت برسانید بخدا این پول ها براشون حرامه و خوردن نداره.

    ۱۹
    ۱
  3. علیرضا گفت:

    سلام و ارادت
    در انتخاب و خرید خودرو
    متاسفانه حق انتخاب ما بین بد و بدتر بوده و هست
    و بین دلال و دولت هیچ تفاوتی وجود ندارد

    ۲۵
    ۱
  4. مجتبی گفت:

    دوست عزیز
    من یک ماهه که دارم از این ماشین استفاده میکنم
    شمایی که پول خرید این ماشین رو نداری و تجربه استفاده از این ماشین هارو نداری،
    کسی مجبورتون نکرده که نظر بدین

    من به شخصه از همه چیز این ماشین راضیم. کیفیت و متریال با توجه به هزینه ای که پرداخت میکنید، مناسبه
    کشش موتور و شتابش که واقعا عالی هست و خیلی از ماشین های ۲۴۰۰ سی سی کره ای و ژاپنی رو میزنه

    ۷۹
    ۸
    • فرزام گفت:

      دم ازپول داشتن خصلت بسیاربدیست.دوست عزیز قدری بااصالت وبزرگ باشید.اساسا چیزهایی که انسان میتواند به سادگی ازدست دهدافتخارندارد مانند پول زیبایی پدر مادر قدرت و….. درمقابل بایدبه چیزهایی افتخارکرد که ماندگاراست مانند علم ودانش اخلاق مطالعه فرهنگ عمل نیک کمک به هم نوع وازاین قبیل کارها.بنی آدم اعضای یکدیگرند که درآفرینش زیک گوهرند.باهم مهربان باشیم دنیای کوتاهیست

      ۵۲
      ۱۰
  5. سعید گفت:

    آقای دلاوری عزیز لطفا هایما s8 را بررسی کنید خیلی وقته اومده به بازار

    ۲۷
    ۰
    • هادی گفت:

      درود .هایما اس ۸بخریم یا سراغ ماشین سدان مدل ۲۰۱۵تا ۱۷بریم

      ۴
      ۳
    • حمید گفت:

      با سلام به نظر من اولین آیتم تو انتخاب خودرو موتور و گیربکس و هندلینگ ماشین میباشد در هایما به لطف گیربکس ۶ سرعته اتوماتیکش و همخوانی با موتور باعث شده تجربه رانندگی بسیار خوبی باهاش داشته باشید .همچنین هندلینگ و فرمان پذیری بسیار عالی نسبت به رقبای چینی خودش دارد از نظر آپشن هم بسیار خوب عملکرد و یک سر و گردن بالاتر میباشد آپشنهای کاربردی که رانندگی را آسان و لذت بخش کرده از کروز کنترل تطبیقی و رارادار بین خطوط در اتوبان گرفته تا اتو هلد و کنترل سرازیری در داخل شهر .از نظر ظاهری هم کاملا سلیقه ای است ولی تمامی نکات بروز در آن لحاظ شده است

      ۹
      ۰
  6. Moslem گفت:

    منم کاملا باحرف شما موافقم. هایما ۸بدون تعصب میگم از رقبای خودش خیلی سرتره میتونید از اونایی که تیگو دارن بپرسید

    ۲۸
    ۲
  7. رضا گفت:

    لطفا یه تست رانندگی بزارید ممنون

    ۱۷
    ۰
  8. اصغر گفت:

    در هایما s8 وجود امکانات و آپشنهای بیشتر و سر تر نسبت به تمامی رقبا مثل انواع رادار و ترمزهای اضطراری و کروز تطبیقی .فرمان دهی صوتی .سه حالت رانندگی. دوربین ثبت وقایع . حس گر پای صندوق و… چندین مورد دیگر و تیپ داخل و بیرون جوان پسند . شتاب بسیار بالاتر از رقبا(زیر ۸ثانیه)قدرت ۱۹۲ اسب و از همه مهمتر خدمات پس فروش و گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰ کیلومتر شبکه گسترده ایران خودرو از مزایای این خودرو است .البته حساسیت به بنزین معمولی برای موتورهای توربو هم وجود داره که الان دیگه با توجه به اینکه اکثر خودروها حتی داخلی مثل دنا و سورن و .. هم به این سمت رفته اند دیگه عیب حساب نمی شود.

    ۱۳
    ۰
  9. حسین گفت:

    متاسفانه شارژر وابرلس نداره

    ۵
    ۲
  10. مرتضی گفت:

    سلام . ظاهرا تست ایمنی نداره خودرو هایما s8 ، اگه اونهایی که خریدن یا می دونند با اعلام رفرنس اعلام کنند که چند ستاره ایمنی داره ؟

    ۳
    ۰
  11. Hamid گفت:

    سلام خدمت دوستان عزیز. به نظر من اولین آیتم برای انتخاب خودروی اتومات، هماهنگی موتور و گیربکس و هندلینگ میباشد به لطف گیربکس ۶ سرعته اتومات در هایما ۸ واقعا شتاب گیری و رانندگی با هایما یک سرو گردن از رقیبانش جلوتر هست همچنین هندلینگ ماشین فوق در جاده‌هایی پر پیچ خم بسیاری،عالی و هوشمندانه عمل می‌کند آپشنهای ماشین فوق خصوصا اتو هلد در ترافیک و کروز کنترل تطبیقی در،اتوبان بسیار،عالی عمل می‌کند از نظر جادار بودن خصوصا برای سرنشینان عقب هم بسیار عالی تر از رقیبانش هست نقاط ضعفش در مقابل رقیبانش صندوق عقب کوچکتر رینگهای ساده تر کیفیت مونتاژ پایین‌تر میباشد

    ۵
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X