%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰

کی ام سی EJ7 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

کی ام سی EJ7 سدان برقی و وارداتی کرمان موتور است که در واقع همان نمونه برقی سازی شده از J7 به حساب می آید.

حجم موتور برقی
قدرت 192 اسب بخار
گشتاور 340 نیوتن متر
انتقال قدرت دیفرانسیل جلو
منتشر شده در 07 خرداد 1403 ساعت 15:00
نویسنده حسین باباپور
عکاس علیرضا پاداش
ویدئو رضا چوکامی

کی ام سی EJ7 سدان برقی و وارداتی کرمان موتور است که در واقع همان نمونه برقی سازی شده از J7 به حساب می آید.

کی ام سی EJ7 نسخه برقی سدان محبوب کرمان موتور، یعنی کی ام سی j7 است که از تابستان ۱۴۰۲ برای بازار ایران معرفی شد. در این مطلب به بررسی و معرفی کی ام سی EJ7 می‌پردازیم تا با مشخصات این محصول برقی کرمان موتور بیشتر آشنا شوید.

درباره کی ام سی EJ7

ماشین KMC EJ7 یا همان جک جی ۷ برقی، محصول سال ۲۰۱۹ است و در بازار چین با نام سهول E50A عرضه می‌شود. این خودرو نسخه برقی سهول A5 یا همان مدل قبل از فیس‌لیفت کی ام سی جی ۷ بنزینی کرمان موتور است که علاوه بر مصارف تاکسیرانی، برای استفاده شخصی نیز توسط کرمان موتور به مشتریان عرضه شده است.

کی ام سی EJ7

طراحی بدنه KMC EJ7

طراحی بدنه کی ام سی ای جی ۷ برقی نسبت به نسخه بنزینی تفاوت زیادی ندارد و به رسم خودروهای برقی، جلوپنجره آن به حالت یک پنل یکپارچه درآمده است. البته باید بدانید که چهره مدل برقی مطابق با نسخه قبل از فیس‌لیفت کی ام سی جی ۷ موجود در ایران طراحی شده و بنابراین طرح چراغ‌ها و نمای جلوی آن کمی قدیمی‌تر به نظر می‌رسد.

طراحی بدنه کی ام سی EJ7

در روزهای اول عرضه نسخه بنزینی به بازار ایران، آن هم در نسخه فیس‌لیفت، به دلیل نبود رقبای مطرح و طراحی نسبتاً جذاب و اسپرت، این خودرو توانست سرهای زیادی را به سمت خود بچرخاند و توجهات شمار زیادی از مشتریان را جلب کند. اما رفته‌رفته می‌توان گفت که طراحی آن در بازار ایران کمی تکراری شده و حالا که نسخه برقی نیز تقریباً با همان شمایل و البته فیس قدیمی‌تر به کشور راه یافته است، نمی‌توان انتظار استقبال چشمگیر از ظاهر این ماشین برقی را داشت.

نمای پشت کی ام سی EJ7

اما به هر حال کی ام سی جی ۷ برقی هنوز هم در بازار ایران خودرویی نسبتاً زیبا و البته با شمایل خشن و جوان‌پسند به نظر می‌رسد که به‌واسطه حجم‌های تندوتیز روی بدنه و استایل خوش‌تراش، ظاهری عضلانی و جذاب را ارائه می‌دهد.

مشخصات فنی کی ام سی EJ7

ماشین کی ام سی J7 برقی یک موتور الکتریکی سنکرون مغناطیس دائم به قدرت ۱۹۰ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر را به عنوان منبع تامین نیروی خود به کار گرفته است. انرژی مورد نیاز این موتور نیز از طریق یک باتری LFP قابل شارژ با ظرفیت ۵۰.۱ کیلووات ساعت دریافت می‌شود. این باتری اجازه می‌دهد کی ام سی EJ7 مسافتی در حدود ۴۰۲ کیلومتر را با یک مرتبه شارژ کامل بپیماید. همچنین حدود کمتر از ۸.۵ ساعت زمان نیاز است تا به کمک برق خانگی، شارژ باتری کی ام سی جی ۷ برقی از ۱۵ به ۱۰۰ درصد برسد. اگر به جایگاه شارژ سریع مراجعه کنید، زمان شارژ باتری از میزان ۳۰ تا ۸۰ درصد تنها حدود ۴۸ دقیقه به طول خواهد انجامید.

مشخصات فنی کی ام سی EJ7

این سدان برقی کرمان موتور معادل ۱۶۵۰ کیلوگرم وزن دارد و طبق ادعای شرکت سازنده می‌توانـد ظرف مدت ۷.۶ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و بیشترین سرعت آن هم برابر ۱۴۲ کیلومتر بر ساعت است. خودروهای برقی معمولاً نیازی به گیربکس ندارند و تنها یک جعبه دنده تک سرعته به منظور انتقال قدرت موتور به دیفرانسیل و محور چرخ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که EJ7 هم از همین قاعده پیروی می‌کند.

برندکی ام سی
مدلEJ7
کلاس بدنهلیفت بک
سال تولید۲۰۲۳
حجم موتوربرقی
ظرفیت باتری۵۰ کیلو وات ساعت
تعداد سیلندر---
تعداد سوپاپ---
فناوری موتوربرقی
قدرت۱۹۲ اسب بخار
گشتاور۳۴۰ نیوتن متر
شتاب ۰ تا ۱۰۰۷.۶ ثانیه
حداکثر سرعت۱۶۰ کیلومتر در ساعت
گیربکستک سرعته اتوماتیک
انتقال قدرتدیفرانسیل جلو
تعلیق جلومک فرسون
تعلیق عقبمولتی لینک
طول۴۵۷۰ میلی متر
عرض۱۸۲۰ میلی متر
ارتفاع۱۵۱۰ میلی متر
فاصله محوری۲۷۶۰ میلی متر
وزن۱۶۷۰ کیلوگرم
حجم باک---
مصرف سوخت---
پیمایش در حالت برقی۵۰۰ کیلومتر
ابعاد رینگ و لاستیک۲۱۵/55R17
شرکت عرضه کنندهکرمان موتور
برند نشان مادرجک
کشور سازندهچین
نمای رو به رو کی ام سی EJ7

سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و مستقل مالتی لینک در عقب نیز نوید ارائه یک سواری نسبتاً پایدار با هندلینگ و کیفیت سواری قابل قبول در کی ام سی EJ7 را می‌دهد.

طراحی کابین و امکانات KMC EJ7

طرح کابین J7 EV برقی نیز نسبت به نسخه بنزینی کمی قدیمی‌تر به نظر می‌رسد. اصل تفاوت این دو به تمایز در سبک طراحی کنسول میانی، از بالای نمایشگر گرفته تا قسمت پنل تعویض دنده مرتبط است که در نسخه بنزینی کاملاً جدید و زیباتر احساس می‌شود.  به هر حال در اینجا یک نمایشگر بزرگ در میانه داشبورد جا گرفته و فرمی شبیه به خودروهای تسلا را در ذهن تداعی می‌کند. طرح غربیلک فرمان و جزئیات طراحی دریچه‌های تهویه نیز تا حدودی قدیمی‌تر شده و آن گیرایی نسخه بنزینی را ارائه نمی‌دهد.

کابین کی ام سی EJ7

به هر حال می‌توان گفت که این سبک طراحی برای یک خودروی برقی اقتصادی تقریباً مناسب است اما به دلیل توسعه روزافزون زبان‌های طراحی داخلی و پیشرفت هرچه بیشتر طرح داشبورد خودروهای جدید، استایل بخش داخل کی ام سی EJ7 آن‌چنان که بایدوشاید به‌روز احساس نمی‌شود. کیفیت متریال ادوات داخل کابین در سطح قابل قبول قرار دارد و از لحاظ جادار بودن نیز می‌توان گفت که ۵ سرنشین بزرگسال با کمترین محدودیت و با سهولت مناسب می‌توانند از فضای داخل اتاق این خودرو استفاده کنند.

فرمان کی ام سی EJ7

از آنجا که ابتدا قرار بود این خودرو صرفا جهت مصارف تاکسی و حمل‌ونقل عمومی به بازار کشور عرضه شود، بنابراین نباید انتظار آپشن‌های متنوع و آن‌چنانی را از آن داشته باشید. با این حال، کمبود آپشن می‌تواند در منطقی‌تر نگه داشتن قیمت خودرو تاثیر زیادی داشته باشد و از این جهت به نفع مشتری عمل کند.

سانروف کی ام سی EJ7

مواردی مثل: کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه مخصوص برای ردیف عقب، صفحه نمایشگر تمام دیجیتال پشت آمپر، حسگر فشار باد تایرها، سنسور پارک عقب، دوربین عقب، اتولایت، حسگر باران، چراغ‌های LED، ترمز پارک برقی، اتوهلد، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، خروجی برق ۱۲ ولت، دو کیسه هوا، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و…، جزو شاخص‌ترین تجهیزات این خودروی الکتریکی به شمار می‌روند.

امکانات ایمنی و رفاهی

امکانات ایمنیدو کیسه هوا - سامانه کنترل پایداری الکتریکی - سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی
امکانات رفاهیسنسور نور - سنسور باران - رینگ آلومینیومی - سنسور پارک و دوربین دنده عقب - دسته دنده الکتریکی - کروز کنترل - جلو آمپر دیجیتال - تریم داخلی چرم و پارچه - تهویه اتوماتیک - پاکسازی هوای کابین - فناوری LED چراغ ها - ترمز پارک برقی - اتوهلد - نمایشگر لمسی - استارت دکمه ای - بازیافت انرژی اتوماتیک

مزایا و معایب

مزایاشتاب مناسب - کیفیت مونتاژ خوب - پایداری مناسب - پیمایش قابل قبول
معایبامکانات رفاهی و ایمنی نه چندان زیاد - کمبود جایگاه های فست شارژ DC در جاده ها و شهرها

قیمت کی ام سی EJ7

قیمت بازار (۱۴۰۴/۰۹/۱۲)بدون قیمت تومان
قیمت کارخانه (۱۴۰۴/۰۹/۱۲)۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت کی ام سی EJ7 پلاس

قیمت بازار (۱۴۰۴/۰۹/۱۲)بدون قیمت تومان
قیمت کارخانه (۱۴۰۴/۰۹/۱۲)۲,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

رقبای کی ام سی EJ7

در حال حاضر محصولاتی همچون لونا GRE ایران خودرو، آریزو ۵ برقی، هونگچی E-QM5 و دیگر سدان‌های برقی نسبتاً ارزان‌قیمت‌تر که احتمالاً در آینده به بازار ایران می‌آیند، جزو رقبای اصلی کی ام سی EJ7 محسوب می‌شوند.

آلبوم تصاویر

سوالات متداول

کی ام سی EJ7 چه مشخصات فنی دارد؟

کی ام سی EJ7 به یک موتور برقی با قدرت ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر مجهز شده است. این موتور از طریق یک باتری LFP به ظرفیت ۵۰.۱ کیلووات ساعت تغذیه می‌شود و می‌تواند روی کاغذ پیمایشی معادل ۴۰۲ کیلومتر مسافت را با یک بار شارژ ارائه دهد. شارژ کامل این باتری از طریق برق خانگی AC حدود ۸.۵ ساعت طول می‌کشد و در صورت استفاده از فست شارژ DC، زمان شارژ باتری از سطح ۳۰ تا ۸۰ درصد، به ۴۸ دقیقه کاهش می‌یابد.

کی ام سی EJ7 چه امکاناتی دارد؟

کی ام سی EJ7 به امکاناتی همچون کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری، کنترل کشش یا هرزگردی، تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه مخصوص ردیف عقب، صفحه کلاستر دیجیتال پشت آمپر، حسگر فشار باد تایرها، سنسور پارک عقب، دوربین عقب، اتولایت، حسگر باران، چراغ‌های LED، ترمز پارک برقی، اتوهلد، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، خروجی برق ۱۲ ولت، دو عدد کیسه هوای سرنشینان جلو و سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و… مجهز شده است.

ویدیو های پیشنهادی
  1. رامین صفایی گفت:

    حکومت کمونیست چین ، مالکیت سه جزیره
    ایرانی را از آن امارات دانسته و آنوقت این وسط عده ای نان به نرخ روز خور تبلیغ خریدن آشغالهای چینی را می کنند .
    التماس یک جو غیرت

    ۱۶
    ۱۷
    • ناشناس گفت:

      اگر داری با گوشی کامنت میگذاری حتما گوشیت چینیه یا حداقل یه سری قطعاتش چینیه و با کامپیوتر و تبلت هم باشه باز همینه. پس التماس یک جو تعقل

      ۲۹
      ۲
    • رضا فیروزی گفت:

      با منطق شما حکومتهای انسان دوست اروپایی و آمریکایی هم از تجزیه طلبان کرد و بلوچ و منافقین رجوی حمایت کردن و در همه رای گیری های سازمان ملل ضد ایران رای دادند که همین چین به نفع ایران رای میده حالا بگیم این وسط یه عده نون به نرخ روز خور دنبال ماشین های اونا هستند؟
      درخواست یک جو تفکر.

      ۱۱
      ۲
  2. پيمان گفت:

    ماشین خوبی هست خیلی ازش راضی هستم با اینکه قبلا کادیلاک و ماکسیما و کادنزا داشتم ولی به جرات میتونم بگم این ماشین از نظر راحتی و قدرت و نرمی میکسی از همه اون ماشینها رو داره فقط یکم آپشن هاش کمه که با خرید مدل پلاس این خودرو میشه تامینش کرد

    ۲
    ۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X