%۴.۴۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱۲.۹۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
اطلس GL
۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۰۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
آریسان ۲
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
رانا پلاس
۹۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸۵
شاهین GL
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
جک J4
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷۷
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
اکستریم VX
۶,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
ساینا S
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۴
اکستریم LX
۳,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
بک X3 پرو
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۹
ری را
۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۱۸,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۳
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۹
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
کی ام سی J7
۲,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
کوییک S
۷۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
کی ام سی T9
۳,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱۲.۹۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
اطلس GL
۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۰۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
آریسان ۲
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
رانا پلاس
۹۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸۵
شاهین GL
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
جک J4
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷۷
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
اکستریم VX
۶,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
ساینا S
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۴
اکستریم LX
۳,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
بک X3 پرو
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۹
ری را
۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۱۸,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۳
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۹
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
کی ام سی J7
۲,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
کوییک S
۷۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
کی ام سی T9
۳,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰

تست سریع ترین سدان وارداتی ؛ امپو چه مشخصاتی دارد؟

منتشر شده در 06 شهریور 1403 ساعت 17:30

امپو سدانی از شرکت مطرح چینی GAC است و در حال حاضر سریع ترین سدان وارداتی محسوب می شود. ما در این مطلب می خواهیم به مشخصات جی ای سی امپو بپردازیم.

کمپانی GAC یکی از غول های خودرو سازی چین است که همکاری گسترده ای را با شرکت هایی نظیر تویوتا را در کارنامه خود دارد. این شرکت چند سالی می شود که محصولاتی را با نشان GAC در بازار عرضه می کند و محصولات این شرکت در خود کشور چین جزو محصولات پر فروش این کشور است. یکی از این محصولات جی ای سی امپو است که در سگمنت B طراحی شده و در دور جدید واردات توسط شرکت راسا موتور خاورمیانه در بازار ایران عرضه می شود.

در ادامه می خواهیم نگاهی مختصر به GAC EMPOW داشته باشیم.

طراحی کلی جی ای سی امپو

جی ای سی امپو که در حال حاضر سریع ترین سدان وارداتی کشور است در نمای ظاهری و بیرونی خود چهره ای کاملا تهاجمی و اسپرت را به نمایش می گذارد. نمای جلو این خودرو به دلیل بهره مندی از خطوط شکسته در بخش چراغ های جلو و جلو پنجره و همچنین مجرا های ورودی هوا جلوه و نمایی به نسبت خشن را می توانیم مشاهده کنیم. از طرفی رنگ بندی های متنوع و مات این خودرو باعث می شود تا قشر جوان با طراحی جی ای سی امپو انس بیشتری پیدا کنند.

طراحی جی ای سی امپو

در طراحی بخش عقب کمی سبک طراحی ملایم تر شده اما همچنان جذابیت خوبی را در طراحی این بخش ها نیز شاهد هستیم. چراغ های کشیده عقب و گرافیک آن ها توانسته بر جذابیت های این خودرو بیافزاید. از طرفی فرم طراحی سپر عقب و خروجی های اگزوز این خودرو دقیقا همان چیزی است که از یک خودرو اسپرت توقع داریم.

اما روح اسپرت سریع ترین سدان وارداتی کشور در طراحی کابین این خودرو بیشتر نمو می کند. تریم رنگی کابین، طرح های فیبر کربن کنسول وسط، گرافیک نمایشگر ها در حالت اسپرت و… همگی از عواملی هستند که به طراحی جوان پسندانه و اسپرت جی ای سی امپو کمک شایانی کرده اند.

کابین جی ای سی امپو

به طور کلی می توان گفت اگر در میان خودرو های وارداتی به دنبال خودرویی خاص و جوان پسند و صد البته جذاب می گردید جی ای سی امپو گزینه ای است که می توانید به آن فکر کنید.

مشخصات فنی سریع ترین سدان وارداتی

قلب تپنده GAC EMPOW یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با فناوری TGDI است که با همکاری شرکت میتسوبیشی ساخته شده است و می تواند روی هم رفته ۱۷۷ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و نیروی محرکه تولید شده را از طریق جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند.

مشخصات فنی جی ای سی امپو

هماهنگی خوب موتور و گیربکس این خودرو باعث شده است تا شتاب صفر تا صد جی ای سی امپو در شرایط ایده آل کمتر از ۷ ثانیه باشد که همین موضوع جی ای سی امپو را به سریع ترین سدان وارداتی کشور مبدل کرده است.

از طرفی سیستم تعلیق جی ای سی Empow در محور جلو از نوع مک فرسون در محور عقب از نوع مولتی لینک است که سواری قابل قبولی را به ارمغان می آورد. 

امکانات GAC EMPOW

جی ای سی EMPOW که در حال حاضر توسط شرکت راسا موتور در بازار ایران عرضه می شود به لحاظ آپشن و امکانات در جایگاه خوبی قرار می گیرد و به راحتی می تواند برای رقبای مونتاژی و وارداتی خود خط و نشان بکشد. از جمله امکاناتی که در این خودرو می بینیم می توانیم به؛ ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، سامانه کنترل پایداری، ترمز اضطراری، رادار حرکت بین خطوط، سامانه کنترل  شروع حرکت در سربالایی، رادار هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از خط، نور بالای اتوماتیک، رادار کمکی راننده در ترافیک، رادار تابلو خوان، کروز کنترل تطبیقی، شیفتر پشت فرمان، فرمان کمکی برقی، سردکن صندلی های جلو، سنسور نور، کیت صدای اگزوز، سانروف، تهویه اتوماتیک با قابلیت تصفیه هوای داخل کابین، ترمز پارک برقی، اتو هلد، سامانه پایش فشار باد تایر ها، سیستم صوتی حرفه ای، جلو آمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، شارژر بی سیم، استارت دکمه ای و… اشاره کرد. البته ناگفته نماند که جای خالی گرم کن صندلی ها و دوربین ۳۶۰ درجه در این خودرو احساس می شود.

گالری تصاویر

ویدیو های پیشنهادی
  1. رامین گفت:

    بنظر واقعا شتاب خیلی خوبی داره. کیفیت هم معقول. البته این خودرو موتور ۲ لیتری ۲۶۵ اسبی هم داره که اگه اون بود واقعا رقیبی براش نبود.

    ۲
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X